|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
05. apríla 2011
BMW M5 poodhalené
Na víkendovej akcii v Mníchove, kde boli pozvaní iba vybraní novinári, predstavila automobilka BMW koncept vrcholného modelu radu 5 - BMW M5. Tento koncept sa verejnosti oficiálne ...
Zdieľať
Foto: BMW
BRATISLAVA 5. apríla (WEBNOVINY) - Na víkendovej akcii v Mníchove, kde boli pozvaní iba vybraní novinári, predstavila automobilka BMW koncept vrcholného modelu radu 5 - BMW M5. Tento koncept sa verejnosti oficiálne predstaví 19. apríla na autosalóne v Šanghaji. Na sériovú verziu si zrejme budeme musieť počkať do Frankfurtu. Výrazne sa s najväčšou pravdepodobnosťou nebude líšiť.
Oproti bežným verziám radu 5 sa koncept vrcholného modelu M5 líši upravenými nárazníkmi. Ten predný má tri veľké otvory pre vstup vzduchu, zadnému nechýba difúzor. Na veku batožinového priestoru nájdete decentný spojler. Nesmie chýbať štvorica koncoviek výfukov, ako ani hlavný rozpoznávací znak modelov divízie M – mriežky v blatníkoch za prednými kolesami.
Koncept BMW M5 jazdí na 20-palcových kovaných diskoch kolies z ľahkej zliatiny. Jeho podvozok je o pár centimetrov bližšie k zemi. Presné čísla zatiaľ nepoznáme. Nemáme ani oficiálne údaje o pohonnej jednotke. Už je však potvrdené, že pod kapotou bude pracovať 4,4-litrový osemvalec s preplňovaním pomocou dvojice turbodúchadiel. Výkon je odhadovaný na 560 až 600 koní. Poháňané budú výhradné zadné kolesá a to prostredníctvom sedemstupňovej dvojspojkovej prevodovky. Zaujímavým údajom je tiež fakt, že nová generácia BMW M5 by mala byť v porovnaní so svojim predchodcom až o 25 % úspornejšia.
Oproti bežným verziám radu 5 sa koncept vrcholného modelu M5 líši upravenými nárazníkmi. Ten predný má tri veľké otvory pre vstup vzduchu, zadnému nechýba difúzor. Na veku batožinového priestoru nájdete decentný spojler. Nesmie chýbať štvorica koncoviek výfukov, ako ani hlavný rozpoznávací znak modelov divízie M – mriežky v blatníkoch za prednými kolesami.
Koncept BMW M5 jazdí na 20-palcových kovaných diskoch kolies z ľahkej zliatiny. Jeho podvozok je o pár centimetrov bližšie k zemi. Presné čísla zatiaľ nepoznáme. Nemáme ani oficiálne údaje o pohonnej jednotke. Už je však potvrdené, že pod kapotou bude pracovať 4,4-litrový osemvalec s preplňovaním pomocou dvojice turbodúchadiel. Výkon je odhadovaný na 560 až 600 koní. Poháňané budú výhradné zadné kolesá a to prostredníctvom sedemstupňovej dvojspojkovej prevodovky. Zaujímavým údajom je tiež fakt, že nová generácia BMW M5 by mala byť v porovnaní so svojim predchodcom až o 25 % úspornejšia.