![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
15. novembra 2019
Bloomberg spúšťa protitrumpovskú digitálnu kampaň za 100 miliónov USD
Michael Bloomberg, bývalý starosta mesta New York, archívne foto.
Zdieľať

Informovala o tom v piatok tlačová agentúra Reuters s odvolaním sa na denník The New York Times.
Hoci Bloomberg zatiaľ exaktne nepovedal, či bude kandidovať za prezidenta, kvalifikoval sa ako kandidát do primárok v dvoch štátoch. Tohto umierneného bývalého starostu New Yorku by čakal tuhý zápas o víťazstvo v primárkach, ktoré sa prakticky začali na jar, čo umožnilo prípadným rivalom viesť kampaň už niekoľko mesiacov.
Online reklamy, ktoré Bloomberg financuje, začnú cirkulovať v priebehu piatka, pričom sa zamerajú na štyri americké štáty - Arizonu, Michigan, Pensylvániu a Wisconsin. Reklamy budú bežať počas celého obdobia primárok, a to bez ohľadu na to, či sa Bloomberg rozhodne kandidovať za prezidenta alebo nie.
Zmienené štyri štáty sú z hľadiska primárok považované za najtesnejšie a ťažko vybojovateľné. Trump vo všetkých v roku 2016 zvíťazil, ale prieskum verejnej mienky ukazuje, že počas predvolebnej kampane v roku 2020 bude zraniteľný.
Bloomerg napumpoval milióny vlastných dolárov aj do vlaňajších tzv. polčasových volieb so snahou pomôcť demokratom v celej krajine.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR