|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 16.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Agnesa
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
BILLA uviedla na pulty 333 nových slovenských potravín
Zákazníkom reťazec ponúka už 4 700 druhov slovenských potravín. Podpora regionálnych produktov, podporuje činnosť a nové pracovné miesta. Regióny tak získavajú finančné prostriedky, dĺžka prepravných trás je ...
Zdieľať
Zákazníkom reťazec ponúka už 4 700 druhov slovenských potravín. Podpora regionálnych produktov, podporuje činnosť a nové pracovné miesta. Regióny tak získavajú finančné prostriedky, dĺžka prepravných trás je revidovaná a životné prostredie menej zaťažené.
BRATISLAVA 27. mája (WBN/PR) - BILLA Slovensko od 1.1. do 26.5.2014 zaradila do svojho portfólia až 333 nových slovenských potravín. V registri ich tak dnes má už 4 700. "Zákazníci si domáce potraviny v určitých segmentoch doslova vyžadujú a zároveň slovenský potravinársky priemysel stále viac a viac dokáže reflektovať ich očakávania, ako v oblasti kvality, tak i pri cenotvorbe," vysvetľuje generálny riaditeľ BILLA Slovensko Dariusz Bator. "Dobrým príkladom je sereďsko-trnavský I.D.C. holding, a.s., ktorý nedávno rozšíril ponúkané portfólio o 10 nových výrobkov (napr. Yami čokoládové tyčinky pomaranč, hrozno+aloe, Verbena želé cukríky, Attack oplátky a ďalšie) alebo zvolenská Mäspoma, ktorá rozšírila ponúkané portfólio až o 19 nových výrobkov (napr. koreniny a želírovacie prípravky) pričom ich cena pri vysokej kvalite patrí medzi najnižšie," dodáva Bator.
Pečenie pečiva Slovákom ide
Spomedzi novozaradených 333 produktov majú najväčší podiel mliečne a pekárenské výrobky. Pri celkovom pohľade na 4 700 zalistovaných položiek zistíme, že ich podiel je až 37%. Najkonkurencieschopnejšími sú pekári, ktorí majú silné regionálne zastúpenie a ponúkajú špecifické výrobky charakteristické pre danú oblasť. "V BILLA Slovensko neustále hľadáme kvalitných slovenských potravinárov a farmárov. Pri menších slovenských dodávateľoch sme pripravení akceptovať dodávky, ktoré nepokryjú celú našu predajnú sieť. Podmienkou je však vždy kvalita, konkurencieschopná cena a schopnosť splniť svoje zmluvné záväzky," hovorí Dariusz Bator.
REWE International AG je lídrom na rakúskom trhu v oblasti predaja potravinového a drogistického tovaru a jedným z najväčších zamestnávateľov v Rakúsku. V roku 2013 dosiahla firma doma a v zahraničí so spolu cca. 78.000 zamestnancami a cca. 3.700 predajňami obrat vo výške 13,21 miliárd EUR.
REWE International AG je súčasťou nemeckej skupiny REWE Group, ktorá patrí k najvýznamnejším európskym maloobchodným skupinám a predajcom rodinných dovoleniek.
REWE Group je aktívna v 13 európskych krajinách a v roku 2013 dosiahla obrat 50,6 miliárd EUR.
REWE International AG, so sídlom v rakúskom Wiener Neudorfe, prevádzkuje značky BILLA, Merkúr, Penny, BIPA, ADEG, ako aj viacero vlastných produktových značiek. S firmami ITS BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub a Penny PACK‘N’GO operuje aj na trhu rodinných dovoleniek. V segmente supermarketov má predajne v Taliansku a siedmych krajinách strednej a východnej Európy - v Bulharsku, Chorvátsku, Rumunsku, Rusku, na Slovensku, Českej republike a na Ukrajine.
BILLA Slovensko pôsobí ako súčasť REWE International AG od roku 1993. Je lídrom v segmente supermarketov na Slovensku. V súčasnosti ich prevádzkuje 122 a zamestnáva takmer 4 000 pracovníkov. V supermarketoch priemernej rozlohy 900 m² BILLA ponúka široký sortiment značiek, vrátane vlastných aj diskontných. Dominantnými medzi vlastnými značkami sú organické produkty Naše bio, domáca Slovenská farma a cenovo výhodný Clever. Rovnako dôležitý je v ponuke podiel čerstvých produktov v oblasti lahôdok, pečiva, ovocia, zeleniny a mliečnych výrobkov.
Pre viac informácií navštívte, prosím, www.billa.sk
Facebook: www.facebook.com/BillaSlovensko
BRATISLAVA 27. mája (WBN/PR) - BILLA Slovensko od 1.1. do 26.5.2014 zaradila do svojho portfólia až 333 nových slovenských potravín. V registri ich tak dnes má už 4 700. "Zákazníci si domáce potraviny v určitých segmentoch doslova vyžadujú a zároveň slovenský potravinársky priemysel stále viac a viac dokáže reflektovať ich očakávania, ako v oblasti kvality, tak i pri cenotvorbe," vysvetľuje generálny riaditeľ BILLA Slovensko Dariusz Bator. "Dobrým príkladom je sereďsko-trnavský I.D.C. holding, a.s., ktorý nedávno rozšíril ponúkané portfólio o 10 nových výrobkov (napr. Yami čokoládové tyčinky pomaranč, hrozno+aloe, Verbena želé cukríky, Attack oplátky a ďalšie) alebo zvolenská Mäspoma, ktorá rozšírila ponúkané portfólio až o 19 nových výrobkov (napr. koreniny a želírovacie prípravky) pričom ich cena pri vysokej kvalite patrí medzi najnižšie," dodáva Bator.
Pečenie pečiva Slovákom ide
Spomedzi novozaradených 333 produktov majú najväčší podiel mliečne a pekárenské výrobky. Pri celkovom pohľade na 4 700 zalistovaných položiek zistíme, že ich podiel je až 37%. Najkonkurencieschopnejšími sú pekári, ktorí majú silné regionálne zastúpenie a ponúkajú špecifické výrobky charakteristické pre danú oblasť. "V BILLA Slovensko neustále hľadáme kvalitných slovenských potravinárov a farmárov. Pri menších slovenských dodávateľoch sme pripravení akceptovať dodávky, ktoré nepokryjú celú našu predajnú sieť. Podmienkou je však vždy kvalita, konkurencieschopná cena a schopnosť splniť svoje zmluvné záväzky," hovorí Dariusz Bator.
REWE International AG je lídrom na rakúskom trhu v oblasti predaja potravinového a drogistického tovaru a jedným z najväčších zamestnávateľov v Rakúsku. V roku 2013 dosiahla firma doma a v zahraničí so spolu cca. 78.000 zamestnancami a cca. 3.700 predajňami obrat vo výške 13,21 miliárd EUR.
REWE International AG je súčasťou nemeckej skupiny REWE Group, ktorá patrí k najvýznamnejším európskym maloobchodným skupinám a predajcom rodinných dovoleniek.
REWE Group je aktívna v 13 európskych krajinách a v roku 2013 dosiahla obrat 50,6 miliárd EUR.
REWE International AG, so sídlom v rakúskom Wiener Neudorfe, prevádzkuje značky BILLA, Merkúr, Penny, BIPA, ADEG, ako aj viacero vlastných produktových značiek. S firmami ITS BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub a Penny PACK‘N’GO operuje aj na trhu rodinných dovoleniek. V segmente supermarketov má predajne v Taliansku a siedmych krajinách strednej a východnej Európy - v Bulharsku, Chorvátsku, Rumunsku, Rusku, na Slovensku, Českej republike a na Ukrajine.
BILLA Slovensko pôsobí ako súčasť REWE International AG od roku 1993. Je lídrom v segmente supermarketov na Slovensku. V súčasnosti ich prevádzkuje 122 a zamestnáva takmer 4 000 pracovníkov. V supermarketoch priemernej rozlohy 900 m² BILLA ponúka široký sortiment značiek, vrátane vlastných aj diskontných. Dominantnými medzi vlastnými značkami sú organické produkty Naše bio, domáca Slovenská farma a cenovo výhodný Clever. Rovnako dôležitý je v ponuke podiel čerstvých produktov v oblasti lahôdok, pečiva, ovocia, zeleniny a mliečnych výrobkov.
Pre viac informácií navštívte, prosím, www.billa.sk
Facebook: www.facebook.com/BillaSlovensko