|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
BILLA testuje pulty s tradičnými jedlami a čerstvé grilovanie
BILLA chce byť slovenská a čerstvá. Preto vo svojich obchodoch na bratislavskej Kazanskej a Bajkalskej ulici a v obchodných centrách Eurovea a Central a OC Mlyny Nitra testuje predaj čerstvých ...
Zdieľať
Foto: Billa
Bratislava 17. júla (OTS) - BILLA chce byť slovenská a čerstvá. Preto vo svojich obchodoch na bratislavskej Kazanskej a Bajkalskej ulici a v obchodných centrách Eurovea a Central a OC Mlyny Nitra testuje predaj čerstvých tradičných domácich špecialít ako sú šúľance, halušky, pirohy, ryžový nákyp a lokše. Zároveň pre svojich zákazníkov na bratislavskej Bajkalskej ulici denne griluje čerstvé mäso, zeleninu a hermelín.„Spotreba hotových a predpripravených jedál stúpa. Aj preto BILLA už dlhodobo ponúka tento typ potravín aj pod svojou vlastnou privátnou značkou Chefmenu. No chceme ísť ďalej,“ hovorí marketingová manažérka reťazca BILLA Martina Kovacs. „Verím, že sa tento pokus vydarí, a my budeme môcť ponúknuť tento čerstvý a domáci sortiment aj v ostatných prevádzkach.“
Dôležitý je najmä pre verejné galérie.
REWE International AG je lídrom na rakúskom trhu v oblasti predaja potravinového a drogistického tovaru a jedným z najväčších zamestnávateľov v Rakúsku. V roku 2013 dosiahla firma doma a v zahraničí so spolu cca. 78.000 zamestnancami a cca. 3.700 predajňami obrat vo výške 13,21 miliárd EUR.
REWE International AG je súčasťou nemeckej skupiny REWE Group, ktorá patrí k najvýznamnejším európskym maloobchodným skupinám a predajcom rodinných dovoleniek.
REWE Group je aktívna v 13 európskych krajinách a v roku 2013 dosiahla obrat 50,6 miliárd EUR.
REWE International AG, so sídlom v rakúskom Wiener Neudorfe, prevádzkuje značky BILLA, Merkúr, Penny, BIPA, ADEG, ako aj viacero vlastných produktových značiek. S firmami ITS BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub a Penny PACK‘N’GO operuje aj na trhu rodinných dovoleniek. V segmente supermarketov má predajne v Taliansku a siedmych krajinách strednej a východnej Európy - v Bulharsku, Chorvátsku, Rumunsku, Rusku, na Slovensku, Českej republike a na Ukrajine.
BILLA Slovensko pôsobí ako súčasť REWE International AG od roku 1993. Je lídrom v segmente supermarketov na Slovensku. V súčasnosti ich prevádzkuje 122 a zamestnáva takmer 4 000 pracovníkov. V supermarketoch priemernej rozlohy 900 m² BILLA ponúka široký sortiment značiek, vrátane vlastných aj diskontných. Dominantnými medzi vlastnými značkami sú organické produkty Naše bio, domáca Slovenská farma a cenovo výhodný Clever. Rovnako dôležitý je v ponuke podiel čerstvých produktov v oblasti lahôdok, pečiva, ovocia, zeleniny a mliečnych výrobkov.
Pre viac informácií navštívte, prosím, www.billa.sk
Facebook: www.facebook.com/BillaSlovensko
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR