|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
BILLA: Regionálni výrobcovia potravín by sa mali zjednotiť
V utorok 17. marca sa v Nitre na pôde Slovenskej poľnohospodárskej univerzity (SPU) pod záštitou Fakulty agrobiológie a potravinových zdrojov SPU a štátnej tajomníčky Ministerstva pôdohospodárstva a ...
Zdieľať
BRATISLAVA 23. marca (WBN/PR) - V utorok 17. marca sa v Nitre na pôde Slovenskej poľnohospodárskej univerzity (SPU) pod záštitou Fakulty agrobiológie a potravinových zdrojov SPU a štátnej tajomníčky Ministerstva pôdohospodárstva a regionálneho rozvoja SR Prof. Ing. Magdalény Lacko-Bartošovej, CSc. konal okrúhly stôl na tému "Regionálne potraviny v obchodných reťazcoch”. Na stretnutí spoločne diskutovali zástupcovia pestovateľov, chovateľov a výrobcov potravín, ich zväzov a spoločnosti BILLA Slovensko. Generálny riaditeľ obchodného reťazca BILLA Dariusz Bator privítal "snahu nájsť spoločnú reči pri predaji slovenských regionálnych potravín a pripomenul, že BILLA na Slovensku uľahčuje hľadanie domácich potravín zákazníkom vlastnou privátnou značkou Slovenská farma."
Doc. Ing. Peter Ondrišík, PhD., dekan Fakulty agrobiológie a potravinových zdrojov SPU zdôraznil, že slovenské potraviny musia byť spotrebiteľovi dostupné tam, kde ich hľadá. Výrobcovia potravín i zástupcovia BILLA Slovensko sa ďalej zhodli na potrebe vytvárania združení zastupujúcich záujmy jednotlivých menších a regionálnych producentov potravín tak, aby obchod získal silného partnera schopného garantovať plynulosť, objem a kvalitu dodávok jednotlivých potravín.
Podľa diskutujúcich producentov potravín sa postavenie domácich výrobkov v slovenských reťazcoch v poslednom období zlepšilo aj vďaka viacerým marketingovým kampaniam, ktoré postupne menia prístup aspoň časti zákazníkov. Mnohí z nich už na pultoch obchodov cielene vyhľadávajú slovenské produkty. Najviac zákazníkov sa však v obchodoch aj naďalej orientuje výhradne podľa ceny jednotlivých potravín.
Doc. Ing. Peter Ondrišík, PhD., dekan Fakulty agrobiológie a potravinových zdrojov SPU zdôraznil, že slovenské potraviny musia byť spotrebiteľovi dostupné tam, kde ich hľadá. Výrobcovia potravín i zástupcovia BILLA Slovensko sa ďalej zhodli na potrebe vytvárania združení zastupujúcich záujmy jednotlivých menších a regionálnych producentov potravín tak, aby obchod získal silného partnera schopného garantovať plynulosť, objem a kvalitu dodávok jednotlivých potravín.
Podľa diskutujúcich producentov potravín sa postavenie domácich výrobkov v slovenských reťazcoch v poslednom období zlepšilo aj vďaka viacerým marketingovým kampaniam, ktoré postupne menia prístup aspoň časti zákazníkov. Mnohí z nich už na pultoch obchodov cielene vyhľadávajú slovenské produkty. Najviac zákazníkov sa však v obchodoch aj naďalej orientuje výhradne podľa ceny jednotlivých potravín.