|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 5.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Oto
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
BILLA predáva mlieko aj mäso ekologickejšie
Billa Slovensko (člen skupiny REWE) inštaluje postupne do svojich predajní uzatvárateľné chladiarenské boxy na mliečne a mäsové výrobky. Do konca roka by malo tieto ekologické vitríny dostať 30 ...
Zdieľať
BRATISLAVA 14. novembra (WBN/PR) - Billa Slovensko (člen skupiny REWE) inštaluje postupne do svojich predajní uzatvárateľné chladiarenské boxy na mliečne a mäsové výrobky. Do konca roka by malo tieto ekologické vitríny dostať 30 predajní.
„Náš široký mliečny a mäsový sortiment nás núti ponúkať tovar v stále väčších chladiacich vitrínach a boxoch, čím nám neustále narastá spotreba energie, pričom jej časť zbytočne ochladzuje predajňu, prispieva k rastu emisií CO2 v ovzduší a v neposlednom rade zvyšuje naše náklady,“ hovorí Martina Kovacs, marketingová manažérka BILLA Slovensko. “Našou misiu je mať obchody priateľské k zákazníkom nielen cenou ale aj správaním sa voči životnému prostrediu, v ktorom žijeme.“
Predpokladaná úspora v 30-tich predajniach osciluje medzi 700 000 až 800 000 kWh elektrickej energie za rok, počas výroby ktorej by sa vyprodukovalo viac ako 540 ton oxidu uhličitého. Takéto množstvo by muselo v priebehu roka pohlcovať viac ako 14 000 stromov.
„V programe energetickej a ekologickej optimalizácia našich predajní budeme pokračovať aj v budúcom roku, podľa veľkosti predajne a jej spotreby chladených potravín. V každom prípade každá naša nová predajňa už bude takýmito uzatvárateľnými boxmi vybavená,“ dodáva Kovács.
„Náš široký mliečny a mäsový sortiment nás núti ponúkať tovar v stále väčších chladiacich vitrínach a boxoch, čím nám neustále narastá spotreba energie, pričom jej časť zbytočne ochladzuje predajňu, prispieva k rastu emisií CO2 v ovzduší a v neposlednom rade zvyšuje naše náklady,“ hovorí Martina Kovacs, marketingová manažérka BILLA Slovensko. “Našou misiu je mať obchody priateľské k zákazníkom nielen cenou ale aj správaním sa voči životnému prostrediu, v ktorom žijeme.“
Predpokladaná úspora v 30-tich predajniach osciluje medzi 700 000 až 800 000 kWh elektrickej energie za rok, počas výroby ktorej by sa vyprodukovalo viac ako 540 ton oxidu uhličitého. Takéto množstvo by muselo v priebehu roka pohlcovať viac ako 14 000 stromov.
„V programe energetickej a ekologickej optimalizácia našich predajní budeme pokračovať aj v budúcom roku, podľa veľkosti predajne a jej spotreby chladených potravín. V každom prípade každá naša nová predajňa už bude takýmito uzatvárateľnými boxmi vybavená,“ dodáva Kovács.