Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

21. decembra 2019

Billa plánuje výrazne posilniť podporu domácich výrobcov potravín



Spoločnosť Billa plánuje od februára budúceho roka odštartovať dlhodobý projekt na podporu domácich výrobcov. Súčasťou tohto konceptu bude vzdelávanie a informovanie širokej ...



Zdieľať
archívne foto Foto: BILLA
Bratislava 21. decembra (TASR) - Spoločnosť Billa plánuje od februára budúceho roka odštartovať dlhodobý projekt na podporu domácich výrobcov. Súčasťou tohto konceptu bude vzdelávanie a informovanie širokej verejnosti o tradíciách, výhodách a ľudských príbehoch, ktoré sú spojené so slovenskými potravinami a dodávateľmi. Informovala o tom jej hovorkyňa Kvetoslava Kirchnerová.


"Ide o konzistentný, komplexný a dlhodobý program podpory slovenských výrobkov, ktorý sme pripravili po vzájomnej komunikácii s našimi dodávateľmi, ale aj zákazníkmi. Nadväzujeme na dôveru spotrebiteľov v slovenské potraviny a chceme podporiť nielen kvalitu a domácich dodávateľov, ale aj tradície, zvyky a kultúru nakupovania. Budeme veľmi radi, keď naši zákazníci kúpou slovenských potravín symbolicky potrasú rukou stovkám slovenských firiem, farmárov a pestovateľov, s ktorými Billa spolupracuje," uviedol generálny riaditeľ siete supermarketov Dariusz Bator.

"Slováci chcú nakupovať slovenské potraviny, čo nám dokazuje aj séria reprezentatívnych prieskumov, preto právom možno označiť túto novú etapu v modernom maloobchode ako boom v záujme a preferencii slovenských potravín samotnými zákazníkmi," doplnil Bator.

Slováci sú podľa Kirchnerovej hrdí na slovenské tradície, zvyky a symboly. Nehanbia sa nosiť šaty s folklórnymi prvkami, či písať s perom s ornamentmi a čoraz viac si vychutnávajú aj typicky slovenské potraviny. Firma sa rozhodla, že bude odmeňovať tých zákazníkov, ktorí budú nakupovať slovenské výrobky. Podrobnosti však zatiaľ neprezrádza, necháva si to na komunikáciu v budúcom roku. Spoločnosť tiež pripraví špeciálny vernostný program, komunikáciu v predajniach a v letákoch.

"Kladieme dôraz na dostupný široký sortiment slovenských produktov a ich predaj. Sami sme si dali záväzok, že navýšime o 10 % podiel predaja slovenských výrobkov. Efektívnou navigáciou zákazníka prevedieme v predajni k slovenskej kvalite. Nasmerujeme zákazníka k tomu, ako ľahko nájsť slovenské produkty v predajni," dodal generálny riaditeľ.

Spoločnosť Billa, s. r. o., ktorá je súčasťou REWE International AG, pôsobí na Slovensku od roku 1993. V súčasnosti v SR prevádzkuje viac ako 150 supermarketov a zamestnáva vyše 4500 pracovníkov.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Činnosť realitných maklérov sa mení
<< predchádzajúci článok
Elektrina zdražela menej, môže za to zníženie podpory domáceho uhlia