|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
21. decembra 2019
Billa plánuje výrazne posilniť podporu domácich výrobcov potravín
Spoločnosť Billa plánuje od februára budúceho roka odštartovať dlhodobý projekt na podporu domácich výrobcov. Súčasťou tohto konceptu bude vzdelávanie a informovanie širokej ...
Zdieľať
archívne foto Foto: BILLA
Bratislava 21. decembra (TASR) - Spoločnosť Billa plánuje od februára budúceho roka odštartovať dlhodobý projekt na podporu domácich výrobcov. Súčasťou tohto konceptu bude vzdelávanie a informovanie širokej verejnosti o tradíciách, výhodách a ľudských príbehoch, ktoré sú spojené so slovenskými potravinami a dodávateľmi. Informovala o tom jej hovorkyňa Kvetoslava Kirchnerová."Ide o konzistentný, komplexný a dlhodobý program podpory slovenských výrobkov, ktorý sme pripravili po vzájomnej komunikácii s našimi dodávateľmi, ale aj zákazníkmi. Nadväzujeme na dôveru spotrebiteľov v slovenské potraviny a chceme podporiť nielen kvalitu a domácich dodávateľov, ale aj tradície, zvyky a kultúru nakupovania. Budeme veľmi radi, keď naši zákazníci kúpou slovenských potravín symbolicky potrasú rukou stovkám slovenských firiem, farmárov a pestovateľov, s ktorými Billa spolupracuje," uviedol generálny riaditeľ siete supermarketov Dariusz Bator.
"Slováci chcú nakupovať slovenské potraviny, čo nám dokazuje aj séria reprezentatívnych prieskumov, preto právom možno označiť túto novú etapu v modernom maloobchode ako boom v záujme a preferencii slovenských potravín samotnými zákazníkmi," doplnil Bator.
Slováci sú podľa Kirchnerovej hrdí na slovenské tradície, zvyky a symboly. Nehanbia sa nosiť šaty s folklórnymi prvkami, či písať s perom s ornamentmi a čoraz viac si vychutnávajú aj typicky slovenské potraviny. Firma sa rozhodla, že bude odmeňovať tých zákazníkov, ktorí budú nakupovať slovenské výrobky. Podrobnosti však zatiaľ neprezrádza, necháva si to na komunikáciu v budúcom roku. Spoločnosť tiež pripraví špeciálny vernostný program, komunikáciu v predajniach a v letákoch.
"Kladieme dôraz na dostupný široký sortiment slovenských produktov a ich predaj. Sami sme si dali záväzok, že navýšime o 10 % podiel predaja slovenských výrobkov. Efektívnou navigáciou zákazníka prevedieme v predajni k slovenskej kvalite. Nasmerujeme zákazníka k tomu, ako ľahko nájsť slovenské produkty v predajni," dodal generálny riaditeľ.
Spoločnosť Billa, s. r. o., ktorá je súčasťou REWE International AG, pôsobí na Slovensku od roku 1993. V súčasnosti v SR prevádzkuje viac ako 150 supermarketov a zamestnáva vyše 4500 pracovníkov.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR