|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
BILLA mení partnera na instore reklamu
Víťazom tendra a novým media representative pre exkluzívne reklamné plochy na nákupných košíkoch (Cart Banner) v supermarketoch Billa sa stal InstoreAd, powered by efcom. Billa Slovensko ...
Zdieľať
BRATISLAVA 21. októbra (WBN/PR) - Víťazom tendra a novým media representative pre exkluzívne reklamné plochy na nákupných košíkoch (Cart Banner) v supermarketoch Billa sa stal InstoreAd, powered by efcom.
Billa Slovensko (člen skupiny REWE) patrí medzi najväčšie maloobchodné siete a disponuje viac ako 10 500 nákupnými vozíkmi v 116 predajniach v 71 slovenských mestách a obciach.
Billa sa hrdí širokou bázou verných zákazníkov a jedným z najväčších zákazníckych klubov na Slovensku –Billa Bonus Club, ktorý má už viac ako 650 000 zákazníkov. „V poslednom roku, po spustení klubu s ešte výhodnejšími podmienkami sme zaznamenali výrazný rast počtu členov, ale tiež ich nákupnej aktivity,“ hovorí Martina Kovacs, marketingová manažérka Billa Slovensko.
„Cart Banner predstavuje silnú komunikačnú platformu pre FMCG značky, ale tiež pre tradičných mass media spenderov zo sektorov financií, telekom, či automotive,“ vyjadril sa Filip Švaňa z InstoreAd, powered by efcom.
Cart Banner sú momentálne jedinými instore reklamnými formátmi v sieti Billa.
Billa Slovensko (člen skupiny REWE) patrí medzi najväčšie maloobchodné siete a disponuje viac ako 10 500 nákupnými vozíkmi v 116 predajniach v 71 slovenských mestách a obciach.
Billa sa hrdí širokou bázou verných zákazníkov a jedným z najväčších zákazníckych klubov na Slovensku –Billa Bonus Club, ktorý má už viac ako 650 000 zákazníkov. „V poslednom roku, po spustení klubu s ešte výhodnejšími podmienkami sme zaznamenali výrazný rast počtu členov, ale tiež ich nákupnej aktivity,“ hovorí Martina Kovacs, marketingová manažérka Billa Slovensko.
„Cart Banner predstavuje silnú komunikačnú platformu pre FMCG značky, ale tiež pre tradičných mass media spenderov zo sektorov financií, telekom, či automotive,“ vyjadril sa Filip Švaňa z InstoreAd, powered by efcom.
Cart Banner sú momentálne jedinými instore reklamnými formátmi v sieti Billa.