|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 15.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Ivica
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
31. marca 2011
bet-at-home.com oficiálny sponzor MS v ľadovom hokeji 2011
Spoločnosť Infront Sports & Media, oficiálny marketingový partner Medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF) podpísala novú dohodu s firmou bet-at-home.com ako novým oficiálnym sponzorom MS v ľadovom ...
Zdieľať
BRATISLAVA 31. marca (WBN/PR) - Spoločnosť Infront Sports & Media, oficiálny marketingový partner Medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF) podpísala novú dohodu s firmou bet-at-home.com ako novým oficiálnym sponzorom MS v ľadovom hokeji 2011. Táto dohoda znamená koniec úspešnej marketingovej a predajnej kampane pre turnaj, ktorej výsledkom je výber 13 medzinárodných špičkových sponzorov.
Pripojí sa dobre zavedený sponzor
bet-at-home.com je jedna z popredných európskych spoločností zameraných na on-line hazardné hry a športové stávky. Je tiež zavedeným športovým sponzorom a venuje sa okrem iného futbalu, skokom na lyžiach, tenisu, hádzanej a klubovému ľadovému hokeju. bet-at-home.com poskytuje oficiálnu sponzorský balík pre Majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji 2011 s exkluzivitou pre kategóriu produktu, a garantuje silné zastúpenie firmy na všetkých 56 zápasoch turnaja. Dohoda obsahuje plošnú reklamu, zviditeľnenie značky na oficiálnych stránkach akcie a vo všetkých tlačových materiáloch, rovnako ako atraktívne možnosti pohostinstvá po celé dva týždne
Významné značky prilákala silná mediálna expozícia
Predaj sponzorských balíčkov turnaja na rok 2011 bol absolútne úspešný vďaka mediálnemu pokrytiu, ktoré každým rokom zvyšuje hodnotu platformy. V roku 2010 dosiahla celková televízna sledovanosť rekordných 734,7 miliónov divákov. Želaním partnerov pre šampionát roku 2011 je široký výber dobre umiestnených svetových značiek. Z účasti bude mať prospech každá zúčastnená spoločnosť. Akcie umožní zviditeľniť značku a ťažiť z pozitívneho vzťahu s najvýznamnejšou udalosťou medzinárodného hokeja.
"Majstrovstvá sveta sú vynikajúcou platformou pre posilnenie našej dobrej povesti a zvýšenie povedomia o našej značke na kľúčových trhoch ľadového hokeja, a to najmä v strednej a východnej Európe," uviedol Jochen Dickinger, predseda predstavenstva spoločnosti bet-at-home.com. "Pretože sme sami súčasťou medzinárodného športového podniku, dokážeme veľmi dobre oceniť hodnotu športovej platformy so širokým rozsahom sponzorstva. Naše rôzne sponzorské záväzky v minulosti sa ukázali ako veľmi prospešné, a sme nadšení, že vidíme výsledky zapojenia do takej svetovej udalosti, akou sú Majstrovstvá sveta ."
Bruno Marty, výkonný riaditeľ pre zimné športy spoločnosti Infront, povedal: "bet-at-home.com uzatvára nomináciu silných sponzorov pre tohtoročné MS v ľadovom hokeji, ktorá jasne ukazuje, že popularita tohto turnaja ako medzinárodnej komunikačnej platformy naďalej stúpa. Prilákanie nových partnerov a obetavosť a dlhodobé záväzky súčasných značiek sú tým najlepším dôkazom, že spoločné úsilie IIHF a spoločnosti Infront v oblasti marketingu veľmi atraktívneho turnaja je stále úspešné."
O spoločnosti bet-at-home.com
bet-at-home.com AG je súčasťou skupiny Betclic Everest Group, poprednej európskej spoločnosti v oblasti on-line hier a športových stávok. V súčasnej dobe má viac než 2 milióny registrovaných užívateľov vo všetkých európskych krajinách, a je kótovaná na burze vo Frankfurte. bet-at-home.com je jednou z najpopulárnejších stávkových spoločností v Európe, najmä vo východnej Európe a v nemecky hovoriacich krajinách. bet-at-home.com AG vlastní holdingy v Nemecku, Rakúsku a na Malte, a ponúka športové stávky, kasíno, poker a hry na stránkach http://www.bet-at-home.com.
O spoločnosti Infront Sports & Media
Infront Sports & Media má sídlo v meste Zug vo Švajčiarsku. V posledných rokoch pôsobivo vyrástla a stala sa jednou z popredných medzinárodných športových marketingových skupín v rámci celého sveta. Firma je známa svojou vysokou kvalitou služieb, a pokrýva všetky aspekty úspešnej športovej akcie - vrátane distribúcie mediálnych práv, sponzoringu, mediálnej produkcie a prevádzky akcie. Ako kľúčový hráč v odvetví zimných športov, futbalu a ďalších letných športov má Infront dlhodobé partnerstvo sa 120 držiteľmi práv a stovkou sponzorov a mediálnych spoločností. So svojim skúseným a nadšeným tímom 500 pracovníkov vo viac ako 20 pobočkách v 10 krajinách sveta skupina pomáha každoročne zabezpečiť cez 2 300 dní špičkových športových podujatí po celom svete.
Pripojí sa dobre zavedený sponzor
bet-at-home.com je jedna z popredných európskych spoločností zameraných na on-line hazardné hry a športové stávky. Je tiež zavedeným športovým sponzorom a venuje sa okrem iného futbalu, skokom na lyžiach, tenisu, hádzanej a klubovému ľadovému hokeju. bet-at-home.com poskytuje oficiálnu sponzorský balík pre Majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji 2011 s exkluzivitou pre kategóriu produktu, a garantuje silné zastúpenie firmy na všetkých 56 zápasoch turnaja. Dohoda obsahuje plošnú reklamu, zviditeľnenie značky na oficiálnych stránkach akcie a vo všetkých tlačových materiáloch, rovnako ako atraktívne možnosti pohostinstvá po celé dva týždne
Významné značky prilákala silná mediálna expozícia
Predaj sponzorských balíčkov turnaja na rok 2011 bol absolútne úspešný vďaka mediálnemu pokrytiu, ktoré každým rokom zvyšuje hodnotu platformy. V roku 2010 dosiahla celková televízna sledovanosť rekordných 734,7 miliónov divákov. Želaním partnerov pre šampionát roku 2011 je široký výber dobre umiestnených svetových značiek. Z účasti bude mať prospech každá zúčastnená spoločnosť. Akcie umožní zviditeľniť značku a ťažiť z pozitívneho vzťahu s najvýznamnejšou udalosťou medzinárodného hokeja.
"Majstrovstvá sveta sú vynikajúcou platformou pre posilnenie našej dobrej povesti a zvýšenie povedomia o našej značke na kľúčových trhoch ľadového hokeja, a to najmä v strednej a východnej Európe," uviedol Jochen Dickinger, predseda predstavenstva spoločnosti bet-at-home.com. "Pretože sme sami súčasťou medzinárodného športového podniku, dokážeme veľmi dobre oceniť hodnotu športovej platformy so širokým rozsahom sponzorstva. Naše rôzne sponzorské záväzky v minulosti sa ukázali ako veľmi prospešné, a sme nadšení, že vidíme výsledky zapojenia do takej svetovej udalosti, akou sú Majstrovstvá sveta ."
Bruno Marty, výkonný riaditeľ pre zimné športy spoločnosti Infront, povedal: "bet-at-home.com uzatvára nomináciu silných sponzorov pre tohtoročné MS v ľadovom hokeji, ktorá jasne ukazuje, že popularita tohto turnaja ako medzinárodnej komunikačnej platformy naďalej stúpa. Prilákanie nových partnerov a obetavosť a dlhodobé záväzky súčasných značiek sú tým najlepším dôkazom, že spoločné úsilie IIHF a spoločnosti Infront v oblasti marketingu veľmi atraktívneho turnaja je stále úspešné."
O spoločnosti bet-at-home.com
bet-at-home.com AG je súčasťou skupiny Betclic Everest Group, poprednej európskej spoločnosti v oblasti on-line hier a športových stávok. V súčasnej dobe má viac než 2 milióny registrovaných užívateľov vo všetkých európskych krajinách, a je kótovaná na burze vo Frankfurte. bet-at-home.com je jednou z najpopulárnejších stávkových spoločností v Európe, najmä vo východnej Európe a v nemecky hovoriacich krajinách. bet-at-home.com AG vlastní holdingy v Nemecku, Rakúsku a na Malte, a ponúka športové stávky, kasíno, poker a hry na stránkach http://www.bet-at-home.com.
O spoločnosti Infront Sports & Media
Infront Sports & Media má sídlo v meste Zug vo Švajčiarsku. V posledných rokoch pôsobivo vyrástla a stala sa jednou z popredných medzinárodných športových marketingových skupín v rámci celého sveta. Firma je známa svojou vysokou kvalitou služieb, a pokrýva všetky aspekty úspešnej športovej akcie - vrátane distribúcie mediálnych práv, sponzoringu, mediálnej produkcie a prevádzky akcie. Ako kľúčový hráč v odvetví zimných športov, futbalu a ďalších letných športov má Infront dlhodobé partnerstvo sa 120 držiteľmi práv a stovkou sponzorov a mediálnych spoločností. So svojim skúseným a nadšeným tímom 500 pracovníkov vo viac ako 20 pobočkách v 10 krajinách sveta skupina pomáha každoročne zabezpečiť cez 2 300 dní špičkových športových podujatí po celom svete.