|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
14. januára 2010
Becherovka Lemond oslavuje obrovský úspech
Spoločnosť Jan Becher - Karlovarská Becherovka oznámila, že na začiatku januára bol vyrobený miliónty liter likéru Becherovka Lemond. Ide o ...
Zdieľať
Foto: Media & Communication Consulting, spol.s r.o.
BRATISLAVA 14. januára (WBN/PR) - Spoločnosť Jan Becher - Karlovarská Becherovka oznámila, že na začiatku januára bol vyrobený miliónty liter likéru Becherovka Lemond. Ide o najmladšiu značku z portfólia spoločnosti, ktorá u slovenských a českých spotrebiteľov zaznamenala obrovský úspech. V blízkej dobe odíde z výrobnej linky fľaša s milióntym naplneným litrom a oslavovať budú aj spotrebitelia.
„Naozaj máme dôvod oslavovať. Milión vyrobených litrov je množstvo, ktoré prekonalo naše očakávania. Tešíme sa z veľkého záujmu zákazníkov, ktorí sviežu chuť nového likéru prijali veľmi vrúcne. Becherovka Lemond si od uvedenia na trh našla veľmi rýchlo svojich fanúšikov, a to predovšetkým medzi mladými ľuďmi. Podľa prieskumu 60% slovenských spotrebiteľov pozná Becherovku Lemond a polovica z nich ju už vyskúšala. V Českej republike ju poznajú tri štvrtiny spotrebiteľov a takmer polovica z nich ju už ochutnala*,“ komentuje tento úspech generálny riaditeľ karlovarskej Becherovky Anthony Schofield.
„Radi by sme poďakovali všetkým, ktorí si toľko obľúbili Becherovku Lemond a oslávili spoločne s nimi tento úspech. Za milión naplnených litrov zákazníkom rozdáme milión sekúnd hudby zadarmo,“ hovorí Erik Čížek, marketingový riaditeľ spoločnosti Jan Becher.
Každý môže byť pri tom, keď z výrobnej linky zíde vo fľaške naplnený miliónty liter. Na internetových stránkach http://www.becherovka-lemond.cz je od dnešného dňa umiestnená web kamera snímajúca výrobnú linku v Karlových Varoch. Hneď ako prejde fľaša s milióntym litrom, môže každý z našich zákazníkov požiadať o kód a legálne sťahovať hudbu z internetového portálu i-legalne.cz.
„Veríme, že našim spotrebiteľom prinesie tento projekt ďalšiu zábavu, ktorú Becherovka Lemond už viac ako rok rozdáva,“ dodáva Erik Čížek, marketingový riaditeľ spoločnosti Jan Becher.
Becherovka Lemond bola uvedená na trh po 201 rokoch od vzniku Becherovky Original a je iba druhým likérom v histórií, ktorý nesie názov Becherovka. Becherovka Lemond je predávaná len v Slovenskej a Českej republike. Z milióna predaných litrov ja na slovenský trh určená jedna pätina. Becherovka Lemond sa radí do kategórie horko-bylinných či ovocných likérov a je 100% prírodným produktom. Charakteristická je pre ňu citrusová vôňa a chuť. Becherovka Lemond je jemná, lahodná, s príjemným doznievaním a 20% alkoholu. Rovnako ako Becherovka Original sa aj Becherovka Lemond vyrába na jednom mieste, a to v Karlových Varoch a jej receptúra je tiež tajná.
*ATP Millward Brown, november 2009, ľudia pijúci tvrdý alkohol 18-59 rokov
„Naozaj máme dôvod oslavovať. Milión vyrobených litrov je množstvo, ktoré prekonalo naše očakávania. Tešíme sa z veľkého záujmu zákazníkov, ktorí sviežu chuť nového likéru prijali veľmi vrúcne. Becherovka Lemond si od uvedenia na trh našla veľmi rýchlo svojich fanúšikov, a to predovšetkým medzi mladými ľuďmi. Podľa prieskumu 60% slovenských spotrebiteľov pozná Becherovku Lemond a polovica z nich ju už vyskúšala. V Českej republike ju poznajú tri štvrtiny spotrebiteľov a takmer polovica z nich ju už ochutnala*,“ komentuje tento úspech generálny riaditeľ karlovarskej Becherovky Anthony Schofield.
„Radi by sme poďakovali všetkým, ktorí si toľko obľúbili Becherovku Lemond a oslávili spoločne s nimi tento úspech. Za milión naplnených litrov zákazníkom rozdáme milión sekúnd hudby zadarmo,“ hovorí Erik Čížek, marketingový riaditeľ spoločnosti Jan Becher.
Každý môže byť pri tom, keď z výrobnej linky zíde vo fľaške naplnený miliónty liter. Na internetových stránkach http://www.becherovka-lemond.cz je od dnešného dňa umiestnená web kamera snímajúca výrobnú linku v Karlových Varoch. Hneď ako prejde fľaša s milióntym litrom, môže každý z našich zákazníkov požiadať o kód a legálne sťahovať hudbu z internetového portálu i-legalne.cz.
„Veríme, že našim spotrebiteľom prinesie tento projekt ďalšiu zábavu, ktorú Becherovka Lemond už viac ako rok rozdáva,“ dodáva Erik Čížek, marketingový riaditeľ spoločnosti Jan Becher.
Becherovka Lemond bola uvedená na trh po 201 rokoch od vzniku Becherovky Original a je iba druhým likérom v histórií, ktorý nesie názov Becherovka. Becherovka Lemond je predávaná len v Slovenskej a Českej republike. Z milióna predaných litrov ja na slovenský trh určená jedna pätina. Becherovka Lemond sa radí do kategórie horko-bylinných či ovocných likérov a je 100% prírodným produktom. Charakteristická je pre ňu citrusová vôňa a chuť. Becherovka Lemond je jemná, lahodná, s príjemným doznievaním a 20% alkoholu. Rovnako ako Becherovka Original sa aj Becherovka Lemond vyrába na jednom mieste, a to v Karlových Varoch a jej receptúra je tiež tajná.
*ATP Millward Brown, november 2009, ľudia pijúci tvrdý alkohol 18-59 rokov