Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

20. mája 2011

Bažant Radler hneď po uvedení lídrom na trhu



Posledná novinka v portfóliu značky Zlatý Bažant – nápoj Bažant Radler z piva Zlatý Bažant a prírodnej citronády prekračuje svojím úspechom na trhu všetky očakávania. Vďaka obrovskému záujmu ...



Zdieľať
bazant radler BRATISLAVA 20. mája (WBN/PR) - Posledná novinka v portfóliu značky Zlatý Bažant – nápoj Bažant Radler z piva Zlatý Bažant a prírodnej citronády prekračuje svojím úspechom na trhu všetky očakávania. Vďaka obrovskému záujmu spotrebiteľov sa pivovar spoločnosti Heineken Slovensko v Hurbanove, v ktorom sa novinka vyrába, rozhodol plán výroby nápoja na tento rok viac ako zdvojnásobiť.


Iba 50 dní po uvedení na trh si novinka Bažant Radler doslova získala srdcia Slovákov. Prírodné osvieženie z piva a citrónu oslovil tradičných pivárov, ktorým umožnil vychutnať si pivo v novej podobe, ako aj príležitostných konzumentov piva, ktorým nie vždy vyhovuje prirodzená chmeľová horkosť piva. Navyše, aj tohtoročné príjemné teplé jarné počasie predurčilo uvedenie Bažant Radlera na úspech.

„Nesmierne nás teší, že Slováci si takmer okamžite obľúbili osviežujúcu chuť originálneho radlera. Reakcie našich spotrebiteľov a prvé výsledky predaja vysoko prekročili naše očakávania,“ hovorí Hana Šimková, manažérka korporátnych vzťahov spoločnosti Heineken Slovensko. „Už dnes môžeme povedať, že naše ambície otvoriť na Slovensku novú pivnú kategóriu sa podarilo naplniť. Napriek tomu, že výsledky predaja nápojov typu radler z okolitých krajín tento úspech naznačovali, slovenský spotrebiteľ je často konzervatívnejší a na nové chute si zvyká o niečo dlhšie. Reakcie našich konzumentov na Bažant Radler nás veľmi príjemne prekvapili.“

Pivovar v Hurbanove, v ktorom sa Bažant Radler vyrába, preto zvýšil pôvodný plán výroby na viac ako dvojnásobok. „Uvedomujeme si, že v súčasnosti nedokážeme pokryť záujem našich spotrebiteľov na plných 100 %. Zvýšenie plánu výroby nám má pomôcť pokryť dopyt spotrebiteľov v priebehu najbližších týždňov tak, aby si naši konzumenti mohli prírodné osvieženie v podobe Bažant Radlera naplno vychutnať počas celého, veríme, že slnečného leta. Zároveň sa chceme všetkým, ktorí si Bažant Radler zamilovali, poďakovať a veríme, že nám svoju priazeň zachovajú aj naďalej," dodáva H. Šimková.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Japonská centrálna banka menovú politiku nezmenila
<< predchádzajúci článok
Sociálna poisťovňa plánuje exekvovať zdravotnícke zariadenia