|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 28.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Ivana, Ivona
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Bayer posilňuje svoju značku
Dynamické, otvorené, osobné...To sú aktuálne atribúty inovovaného loga spoločnosti Bayer. Ako CEO spoločnosti Werner Baumann vysvetľuje: „Naša značka je naša najdôležitejšia ...
Zdieľať
BRATISLAVA 19. apríla 2018 (WBN/PR) - Dynamické, otvorené, osobné...To sú aktuálne atribúty inovovaného loga spoločnosti Bayer. Ako CEO spoločnosti Werner Baumann vysvetľuje: „Naša značka je naša najdôležitejšia rozlišovacia vlastnosť. Ľudia z celého sveta viac než 150 rokov dôverujú spoločnosti Bayer.“ Nová značka tak zladí dlhé dedičstvo spoločnosti Bayer s výzvami, ktorým čelí veľká nadnárodná spoločnosti v dnešnom digitálnom svete. Vďaka zameraní firmy na zdravie a výživu bolo nevyhnutné premietnuť tieto zmeny aj v značke Bayer.
Zmena identity Bayer je zrejmá vo všetkých oblastiach - v online a offline vizuálnych aj audiovizuálnych médiách, v legendárnom logu „Bayer Cross“ aj v farebnej schéme, použitom fotografickom štýle a taktiež v písme. Farby a obrázky spoločnosti Bayer sú teraz živšie, teplejšie a dynamické. Jeho vonkajší vzhľad je otvorenejší a kozmopolitný. „Bayer Cross“ je starostlivo prispôsobený potrebám dnešného digitálne prepojeného sveta. Zároveň zostává nespochybniteľným výrazom značky Bayer - koniec koncov, meno zastupuje odbornosť a kvalitu po celom svete už od roku 1863.
Bayer je globálna spoločnosť s hlavným pôsobením Life Science v oblasti starostlivosti o zdravie a v poľnohospodárstve. Produkty a služby spoločnosti sú vytvárané tak, aby slúžili ľudom a zlepšovali kvalitu ich života. Bayer si zároveň kladie za cieľ tvoriť hodnoty prostredníctvom inovácii, rastu a rentability. Spoločnosť Bayer sa zaviazala dodržovať zásady udržateľného rozvoja a jej sociálne a etické zodpovednosti ako zodpovedného občana. Vo fiškálnom roku 2017 spoločnosť zamestnávala približne 99 800 ľudí a predaje dosiahli 35 miliárd EUR. Kapitálové výdavky boli vo výške 2,4 miliárd EUR, do výskumu a vývoja Bayer investoval 4,5 miliardy EUR. Viac informácií je k dispozícii na www.bayer.com.
Tato správa môže obsahovať výhľadové prehlásenie založené na súčasných predpokladoch a predpovediach vedených spoločnosťou Bayer. Rôzne známe a neznáme riziká, neistoty a ďalšie faktory by mohli viesť k podstatným rozdielom medzi skutočnými budúcimi výsledkami, finančnej situácií, vývojom alebo výkonom spoločnosti a odhadmi uvedenými tu. Medzi tieto faktory patria tie, o ktorých sa diskutuje v správach spoločnosti Bayer, ktoré sú k dispozícii na webovej stránke spoločnosti Bayer na adrese www.bayer.com. Spoločnosť nepreberá žiadnu zodpovednosť za aktualizáciu týchto výhľadových prehlásení alebo za ich prispôsobenie budúcim udalostiam alebo vývoji.
Zdroj: Webnoviny.sk - Bayer posilňuje svoju značku © SITA Všetky práva vyhradené.
Zmena identity Bayer je zrejmá vo všetkých oblastiach - v online a offline vizuálnych aj audiovizuálnych médiách, v legendárnom logu „Bayer Cross“ aj v farebnej schéme, použitom fotografickom štýle a taktiež v písme. Farby a obrázky spoločnosti Bayer sú teraz živšie, teplejšie a dynamické. Jeho vonkajší vzhľad je otvorenejší a kozmopolitný. „Bayer Cross“ je starostlivo prispôsobený potrebám dnešného digitálne prepojeného sveta. Zároveň zostává nespochybniteľným výrazom značky Bayer - koniec koncov, meno zastupuje odbornosť a kvalitu po celom svete už od roku 1863.
O spoločnosti
Bayer je globálna spoločnosť s hlavným pôsobením Life Science v oblasti starostlivosti o zdravie a v poľnohospodárstve. Produkty a služby spoločnosti sú vytvárané tak, aby slúžili ľudom a zlepšovali kvalitu ich života. Bayer si zároveň kladie za cieľ tvoriť hodnoty prostredníctvom inovácii, rastu a rentability. Spoločnosť Bayer sa zaviazala dodržovať zásady udržateľného rozvoja a jej sociálne a etické zodpovednosti ako zodpovedného občana. Vo fiškálnom roku 2017 spoločnosť zamestnávala približne 99 800 ľudí a predaje dosiahli 35 miliárd EUR. Kapitálové výdavky boli vo výške 2,4 miliárd EUR, do výskumu a vývoja Bayer investoval 4,5 miliardy EUR. Viac informácií je k dispozícii na www.bayer.com.
Výhľadové prehlásenia
Tato správa môže obsahovať výhľadové prehlásenie založené na súčasných predpokladoch a predpovediach vedených spoločnosťou Bayer. Rôzne známe a neznáme riziká, neistoty a ďalšie faktory by mohli viesť k podstatným rozdielom medzi skutočnými budúcimi výsledkami, finančnej situácií, vývojom alebo výkonom spoločnosti a odhadmi uvedenými tu. Medzi tieto faktory patria tie, o ktorých sa diskutuje v správach spoločnosti Bayer, ktoré sú k dispozícii na webovej stránke spoločnosti Bayer na adrese www.bayer.com. Spoločnosť nepreberá žiadnu zodpovednosť za aktualizáciu týchto výhľadových prehlásení alebo za ich prispôsobenie budúcim udalostiam alebo vývoji.
Zdroj: Webnoviny.sk - Bayer posilňuje svoju značku © SITA Všetky práva vyhradené.