Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Bayer posilňuje svoju značku



Dynamické, otvorené, osobné...To sú aktuálne atribúty inovovaného loga spoločnosti Bayer. Ako CEO spoločnosti Werner Baumann vysvetľuje: „Naša značka je naša najdôležitejšia ...



Zdieľať
thinkstockphotos 638815446 676x380 BRATISLAVA 19. apríla 2018 (WBN/PR) - Dynamické, otvorené, osobné...To sú aktuálne atribúty inovovaného loga spoločnosti Bayer. Ako CEO spoločnosti Werner Baumann vysvetľuje: „Naša značka je naša najdôležitejšia rozlišovacia vlastnosť. Ľudia z celého sveta viac než 150 rokov dôverujú spoločnosti Bayer.“ Nová značka tak zladí dlhé dedičstvo spoločnosti Bayer s výzvami, ktorým čelí veľká nadnárodná spoločnosti v dnešnom digitálnom svete. Vďaka zameraní firmy na zdravie a výživu bolo nevyhnutné premietnuť tieto zmeny aj v značke Bayer.


Zmena identity Bayer je zrejmá vo všetkých oblastiach - v online a offline vizuálnych aj audiovizuálnych médiách, v legendárnom logu „Bayer Cross“ aj v farebnej schéme, použitom fotografickom štýle a taktiež v písme. Farby a obrázky spoločnosti Bayer sú teraz živšie, teplejšie a dynamické. Jeho vonkajší vzhľad je otvorenejší a kozmopolitný. „Bayer Cross“ je starostlivo prispôsobený potrebám dnešného digitálne prepojeného sveta. Zároveň zostává nespochybniteľným výrazom značky Bayer - koniec koncov, meno zastupuje odbornosť a kvalitu po celom svete už od roku 1863.

O spoločnosti


Bayer je globálna spoločnosť s hlavným pôsobením Life Science v oblasti starostlivosti o zdravie a v poľnohospodárstve. Produkty a služby spoločnosti sú vytvárané tak, aby slúžili ľudom a zlepšovali kvalitu ich života. Bayer si zároveň kladie za cieľ tvoriť hodnoty prostredníctvom inovácii, rastu a rentability. Spoločnosť Bayer sa zaviazala dodržovať zásady udržateľného rozvoja a jej sociálne a etické zodpovednosti ako zodpovedného občana. Vo fiškálnom roku 2017 spoločnosť zamestnávala približne 99 800 ľudí a predaje dosiahli 35 miliárd EUR. Kapitálové výdavky boli vo výške 2,4 miliárd EUR, do výskumu a vývoja Bayer investoval 4,5 miliardy EUR. Viac informácií je k dispozícii na www.bayer.com.

Výhľadové prehlásenia


Tato správa môže obsahovať výhľadové prehlásenie založené na súčasných predpokladoch a predpovediach vedených spoločnosťou Bayer. Rôzne známe a neznáme riziká, neistoty a ďalšie faktory by mohli viesť k podstatným rozdielom medzi skutočnými budúcimi výsledkami, finančnej situácií, vývojom alebo výkonom spoločnosti a odhadmi uvedenými tu. Medzi tieto faktory patria tie, o ktorých sa diskutuje v správach spoločnosti Bayer, ktoré sú k dispozícii na webovej stránke spoločnosti Bayer na adrese www.bayer.com. Spoločnosť nepreberá žiadnu zodpovednosť za aktualizáciu týchto výhľadových prehlásení alebo za ich prispôsobenie budúcim udalostiam alebo vývoji.


Zdroj: Webnoviny.sk - Bayer posilňuje svoju značku © SITA Všetky práva vyhradené.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Podľa Profesie zverejnenie platov viac transparentnosti neprinesie
<< predchádzajúci článok
Hovorca Jobbiku poprel, že by po odchode Vonu hrozil v strane rozkol