|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
30. augusta 2012
BASF dizajnéri uspeli pri udeľovaní cien „red dot award“
Spoločnosť BASF Coatings a dizajnová agentúra „Are We Designer“ sú víťazi ceny „red dot award: komunikačný dizajn“, a to za výslednou podobu svojho globálneho trend booku farieb. "red dot ...
Zdieľať
BRATISLAVA 30. augusta (WBN/PR) - Spoločnosť BASF Coatings a dizajnová agentúra „Are We Designer“ sú víťazi ceny „red dot award: komunikačný dizajn“, a to za výslednou podobu svojho globálneho trend booku farieb. "red dot award“ je celosvetovo najrenomovanejšia cena za dizajn. Len v oblasti „Komunikácie“ sa o ocenenie uchádzalo viac ako 6 000 prác zo 43 krajín. Dizajnéri z BASF Coatings zaujali zákazníkov z automobilového priemyslu, ako aj porotu svojím jedinečným stvárnením automobilových farebných trendov.
BASF Coatings každoročne vydáva v malom exkluzívnom náklade celosvetový trend book pre svojich automobilových zákazníkov. Kniha slúži automobilovým dizajnérom ako pracovný prostriedok, ktorý súčasne informuje a inšpiruje. Trend book popisuje posun spoločenských smerov a vývoj trendov. Výsledné farebné motívy sú následne ilustrované v trend booku s originálnymi farebnými vzorkami. Spoločnosť BASF spolupracovala s kolínskou dizajnovou agentúrou „Are We Designer“ už po siedmykrát.
Farba laku je viac ako len farba
Zmysel trend booku nespočíva len v zrozumiteľnom predstavení svetových trendov a tomu zodpovedajúcim farebným návrhom. „Naniesť prirodzené farby a ich drobné nuansy na papier je ťažké. Pri lakoch je k tomu ešte navyše nutné pripočítať vzájomnú súhru troch ďalších faktorov: samotnú farbu, efekt a povrch,“ hovorí dizajnér BASF Mark Gutjahr. Preto bola farebná sekcia doplnená individuálnymi lakovanými vzorkami, ktoré automobilovým dizajnérom ukazujú, čo je možné a čo by možné mohlo byť. Na základe týchto farebných vzoriek a v spolupráci s automobilovými spoločnosťami môžu byť vyvinuté individualizované farby lakov.
„Vďaka cene "red dot" sme získali najvýznamnejšie ocenenie v oblasti dizajnu, aké môže byť. Minulý rok sme získali cenu Materialica Design + Technology Award, a zároveň sme boli ocenení v súťaži Automotive Brand Contest za farebnú inováciu XFine®. To nám ukazuje, že sme na správnej ceste s naším vývojom farieb a tým, ako pre účely automobiliek dokážeme pripraviť farby a ilustrovať ich,“ zhrnul Dr. Wolfgang Reckordt, riaditeľ marketingu pre Automotive OEM Coatings Europe v BASF.
"red dot" ako pečať kvality
Už od roku 1954 vyznamenáva Design centrum Severného Porýnia – Vestfálska výnimočný dizajn. Žiadaná cena "red dot" sa etablovala ako medzinárodne uznávaná pečať kvality a je udeľovaná v troch kategóriách: produktový dizajn, dizajnové koncepty a komunikačný dizajn. V kategórii „komunikačný dizajn“ vyberá víťaza 15 porotcov – medzinárodných dizajnových expertov – podľa transparentných kritérií (originalita, sociálna relevancia, estetika, oslovenie cieľovej skupiny, atď.). Ocenené produkty budú prezentované i verejnosti, a to na špeciálnej výstave „Design on stage – víťazi red dot award: komunikačný dizajn 2012“ v berlínskej „Alte Münze“ od 25. – 28. októbra 2012.
Ďalšie informácie k téme dizajn v BASF nájdete na: http://www.colordesign.basf.com.
O spoločnosti BASF
Spoločnosť BASF – The Chemical Company je globálnym lídrom v oblasti chemického priemyslu. Spoločnosť má veľmi široké produktové portfólio zahŕňajúce chemikálie, plasty, stavebné materiály, poľnohospodárske produkty aj jemnú chémiu. Kombinujeme ekonomický úspech, sociálnu zodpovednosť a ochranu životného prostredia. Spoločnosť je spoľahlivým partnerom pre prakticky všetky priemyslové odvetvia a svojim partnerom ponúka produkty s vysokou pridanou hodnotou a inteligentné systémové riešenia, ktoré im umožňujú dosahovať stále väčšie úspechy. Naše produkty a systémové riešenia prispievajú k šetrnému hospodáreniu so zásobami, zaručujú zdravú výživu a pomáhajú zlepšovať kvalitu ľudského života. Náš prínos je zhrnutý do nášho korporátneho cieľa: Tvoríme chémiu pre trvalo udržateľnú budúcnosť. Spoločnosť BASF vyvíja nové technológie s potenciálom hľadania odpovedí na globálne problémy, ako sú zmeny klímy, potreba vyššej energetickej efektívnosti a vyššej mobility. BASF ku koncu roka 2011 zamestnávala 111 000 ľudí a v roku 2011 vykázala tržby vo výške 73,5 miliárd eur. Akcie spoločnosti BASF sú obchodované na akciových trhoch vo Frankfurte (BAS), Londýne (BFA) a Zürichu (AN). Viac informácií o spoločnosti BASF nájdete na internete na adrese www.basf.com alebo na Social Media Newsroom na stránke newsroom.basf.com.
BASF v Slovenskej republike
Na Slovensku je spoločnosť BASF aktívna už niekoľko desaťročí. Prostredníctvom inteligentných riešení a vysoko kvalitných produktov pomáhame našim zákazníkom byť stále úspešnejšími. Odborníci BASF poskytujú poradenstvo nielen v oblasti spracovania produktov firmy BASF, ale aj na poli bezpečnosti, ochrany životného prostredia a úspor energie. Spoločnosť BASF je kompetentným partnerom všetkých dôležitých odvetví slovenského hospodárstva, ku koncu roka 2011 mala spoločnosť BASF na Slovensku 182 zamestnancov a v roku 2011 dosiahla obrat vo výške 112 miliónov eur. Ďalšie informácie o spoločnosti BASF na Slovensku sú dostupné na stránke www.basf.sk.
BASF Coatings každoročne vydáva v malom exkluzívnom náklade celosvetový trend book pre svojich automobilových zákazníkov. Kniha slúži automobilovým dizajnérom ako pracovný prostriedok, ktorý súčasne informuje a inšpiruje. Trend book popisuje posun spoločenských smerov a vývoj trendov. Výsledné farebné motívy sú následne ilustrované v trend booku s originálnymi farebnými vzorkami. Spoločnosť BASF spolupracovala s kolínskou dizajnovou agentúrou „Are We Designer“ už po siedmykrát.
Farba laku je viac ako len farba
Zmysel trend booku nespočíva len v zrozumiteľnom predstavení svetových trendov a tomu zodpovedajúcim farebným návrhom. „Naniesť prirodzené farby a ich drobné nuansy na papier je ťažké. Pri lakoch je k tomu ešte navyše nutné pripočítať vzájomnú súhru troch ďalších faktorov: samotnú farbu, efekt a povrch,“ hovorí dizajnér BASF Mark Gutjahr. Preto bola farebná sekcia doplnená individuálnymi lakovanými vzorkami, ktoré automobilovým dizajnérom ukazujú, čo je možné a čo by možné mohlo byť. Na základe týchto farebných vzoriek a v spolupráci s automobilovými spoločnosťami môžu byť vyvinuté individualizované farby lakov.
„Vďaka cene "red dot" sme získali najvýznamnejšie ocenenie v oblasti dizajnu, aké môže byť. Minulý rok sme získali cenu Materialica Design + Technology Award, a zároveň sme boli ocenení v súťaži Automotive Brand Contest za farebnú inováciu XFine®. To nám ukazuje, že sme na správnej ceste s naším vývojom farieb a tým, ako pre účely automobiliek dokážeme pripraviť farby a ilustrovať ich,“ zhrnul Dr. Wolfgang Reckordt, riaditeľ marketingu pre Automotive OEM Coatings Europe v BASF.
"red dot" ako pečať kvality
Už od roku 1954 vyznamenáva Design centrum Severného Porýnia – Vestfálska výnimočný dizajn. Žiadaná cena "red dot" sa etablovala ako medzinárodne uznávaná pečať kvality a je udeľovaná v troch kategóriách: produktový dizajn, dizajnové koncepty a komunikačný dizajn. V kategórii „komunikačný dizajn“ vyberá víťaza 15 porotcov – medzinárodných dizajnových expertov – podľa transparentných kritérií (originalita, sociálna relevancia, estetika, oslovenie cieľovej skupiny, atď.). Ocenené produkty budú prezentované i verejnosti, a to na špeciálnej výstave „Design on stage – víťazi red dot award: komunikačný dizajn 2012“ v berlínskej „Alte Münze“ od 25. – 28. októbra 2012.
Ďalšie informácie k téme dizajn v BASF nájdete na: http://www.colordesign.basf.com.
O spoločnosti BASF
Spoločnosť BASF – The Chemical Company je globálnym lídrom v oblasti chemického priemyslu. Spoločnosť má veľmi široké produktové portfólio zahŕňajúce chemikálie, plasty, stavebné materiály, poľnohospodárske produkty aj jemnú chémiu. Kombinujeme ekonomický úspech, sociálnu zodpovednosť a ochranu životného prostredia. Spoločnosť je spoľahlivým partnerom pre prakticky všetky priemyslové odvetvia a svojim partnerom ponúka produkty s vysokou pridanou hodnotou a inteligentné systémové riešenia, ktoré im umožňujú dosahovať stále väčšie úspechy. Naše produkty a systémové riešenia prispievajú k šetrnému hospodáreniu so zásobami, zaručujú zdravú výživu a pomáhajú zlepšovať kvalitu ľudského života. Náš prínos je zhrnutý do nášho korporátneho cieľa: Tvoríme chémiu pre trvalo udržateľnú budúcnosť. Spoločnosť BASF vyvíja nové technológie s potenciálom hľadania odpovedí na globálne problémy, ako sú zmeny klímy, potreba vyššej energetickej efektívnosti a vyššej mobility. BASF ku koncu roka 2011 zamestnávala 111 000 ľudí a v roku 2011 vykázala tržby vo výške 73,5 miliárd eur. Akcie spoločnosti BASF sú obchodované na akciových trhoch vo Frankfurte (BAS), Londýne (BFA) a Zürichu (AN). Viac informácií o spoločnosti BASF nájdete na internete na adrese www.basf.com alebo na Social Media Newsroom na stránke newsroom.basf.com.
BASF v Slovenskej republike
Na Slovensku je spoločnosť BASF aktívna už niekoľko desaťročí. Prostredníctvom inteligentných riešení a vysoko kvalitných produktov pomáhame našim zákazníkom byť stále úspešnejšími. Odborníci BASF poskytujú poradenstvo nielen v oblasti spracovania produktov firmy BASF, ale aj na poli bezpečnosti, ochrany životného prostredia a úspor energie. Spoločnosť BASF je kompetentným partnerom všetkých dôležitých odvetví slovenského hospodárstva, ku koncu roka 2011 mala spoločnosť BASF na Slovensku 182 zamestnancov a v roku 2011 dosiahla obrat vo výške 112 miliónov eur. Ďalšie informácie o spoločnosti BASF na Slovensku sú dostupné na stránke www.basf.sk.