|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 4.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Barbora
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
12. apríla 2012
Banská Bystrica šetrí, časť úradníkov zostala bez práce
Vedenie Banskej Bystrice znížilo počet úradníkov banskobystrického mestského úradu v miernej verzii. Kým v minulom roku vzrástol počet úradníkov z 219 na 234, k začiatku apríla ...
Zdieľať
BANSKÁ BYSTRICA 12. apríla (WEBNOVINY) - Vedenie Banskej Bystrice znížilo počet úradníkov banskobystrického mestského úradu v miernej verzii.
Kým v minulom roku vzrástol počet úradníkov z 219 na 234, k začiatku apríla rozviazalo mesto pracovný pomer dohodou s 13 úradníkmi, jeden je vo výpovednej lehote. Stalo sa tak na základe výsledkov pohovorov primátora Petra Gogolu a prednostu mestského úradu Miroslava Rybára s jednotlivými zamestnancami a po konzultáciách s vedúcimi jednotlivých odborných útvarov.
Zamestnanci mali tiež napísať motivačné listy o svojom prínose pre úrad. Jeden úradník rozviazal pracovný pomer na vlastnú žiadosť, mestský úrad tak bude mať opäť 219 zamestnancov ako pri nástupe súčasného vedenia mesta.
“Je to len zhoda náhod, netreba nič hľadať za tým, že to takto vyšlo,“ podotkol pre agentúru SITA Rybár.
Vlaňajšie zvýšenie počtu úradníkov o 15 bolo dôsledkom novej organizačnej štruktúry zavedenej v lete.
"Cieľom organizačných zmien bolo nastaviť efektívne fungujúci úrad, ktorý bude ústretový voči občanom,“ povedal vlani o novej štruktúre úradu Rybár. Aktuálne však avizuje ďalšie zmeny.
„Organizačnú štruktúru vnímame ako dynamický nástroj, ktorý je potrebné priebežne aktualizovať, aby pružne reagoval na neustále sa meniace potreby života v meste,“ tvrdí najnovšie prednosta. V krátkom čase plánuje zriadiť oddelenie kontroly, ktoré má dohliadať na čierne stavby či iné porušovanie predpisov v meste.
Úradníci by tiež podľa požiadavky vedenia mesta mali pracovať dlhšie. Kým podľa pôvodnej kolektívnej zmluvy bol ich pracovný čas 37,5 hodiny týždenne, do novej kolektívnej zmluvy Rybár presadzuje 40 hodín.
Kým v minulom roku vzrástol počet úradníkov z 219 na 234, k začiatku apríla rozviazalo mesto pracovný pomer dohodou s 13 úradníkmi, jeden je vo výpovednej lehote. Stalo sa tak na základe výsledkov pohovorov primátora Petra Gogolu a prednostu mestského úradu Miroslava Rybára s jednotlivými zamestnancami a po konzultáciách s vedúcimi jednotlivých odborných útvarov.
Zamestnanci mali tiež napísať motivačné listy o svojom prínose pre úrad. Jeden úradník rozviazal pracovný pomer na vlastnú žiadosť, mestský úrad tak bude mať opäť 219 zamestnancov ako pri nástupe súčasného vedenia mesta.
“Je to len zhoda náhod, netreba nič hľadať za tým, že to takto vyšlo,“ podotkol pre agentúru SITA Rybár.
Vlaňajšie zvýšenie počtu úradníkov o 15 bolo dôsledkom novej organizačnej štruktúry zavedenej v lete.
"Cieľom organizačných zmien bolo nastaviť efektívne fungujúci úrad, ktorý bude ústretový voči občanom,“ povedal vlani o novej štruktúre úradu Rybár. Aktuálne však avizuje ďalšie zmeny.
„Organizačnú štruktúru vnímame ako dynamický nástroj, ktorý je potrebné priebežne aktualizovať, aby pružne reagoval na neustále sa meniace potreby života v meste,“ tvrdí najnovšie prednosta. V krátkom čase plánuje zriadiť oddelenie kontroly, ktoré má dohliadať na čierne stavby či iné porušovanie predpisov v meste.
Úradníci by tiež podľa požiadavky vedenia mesta mali pracovať dlhšie. Kým podľa pôvodnej kolektívnej zmluvy bol ich pracovný čas 37,5 hodiny týždenne, do novej kolektívnej zmluvy Rybár presadzuje 40 hodín.