![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
03. júna 2013
Banky profitujú z nižších nákladov
Najmodernejšie technológie stále viac zasahujú do konkurenčného súboja firiem. Možnosť osloviť rôzne cieľové skupiny klientov viacerými komunikačnými kanálmi a efektivita vynaložených nákladov sú ...
Zdieľať

Najmodernejšie technológie a rýchle zavádzanie inovácií výrazne ovplyvňujú odvetvie bankovníctva a poisťovníctva aj na Slovensku. Rýchlosť zavádzania inovácií v súčasnosti preberá rozhodujúcu úlohu v konkurenčnom boji finančných domov. „Unica campaign management od IBM nám umožňuje v porovnaní s minulosťou realizovať desaťnásobne viac direktmarketingových kampaní a komunikovať adresnejšie s relevantnými skupinami zákazníkov naprieč celým trhom. Samozrejmosťou a pre Tatra banku nevyhnutnosťou je podpora multikanálovej komunikácie. Vďaka tomu oveľa presnejšie, rýchlejšie a cielenejšie reagujeme na potreby našich klientov,“ hovorí Marian Babic, vedúci oddelenia kampaňového predaja v Tatra banke.
„Snaha bankových domov spracovávať najmodernejšími biznis analytickými nástrojmi všetky dáta, ktoré majú zahrnuté vo svojich podnikových systémoch je tou najpriamejšou cestou k pochopeniu potrieb zákazníkov a zníženiu vlastných nákladov,“ vysvetľuje generálny riaditeľ IBM Slovensko Branislav Šebo. Práve zapájaním najmodernejších riešení, pracujúcich s veľkým objemom dát, do svojej činnosti banky získavajú schopnosť udržať krok s rýchlo sa meniacimi podmienkami na trhu. „V posledných dvoch rokoch cítime výrazné zvýšenie dopytu po tzv. Big Data riešeniach, ktoré dokážu firmám a organizáciám všetkých veľkostí poskytnúť potrebnú oporu pri stabilizácií a rozširovaní svojej zákazníckej bázy,“ pripomína Branislav Šebo.
Viac o tom, čo všetko v sebe skrýva Big Data, a ako s ich pomocou môžu podniky a organizácie zlepšiť výsledky svojho podnikania sa dozvedia účastníci na konferencii Think 2013 www.ibm.com/sk/think2013/.
O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje klientom svoje služby už viac ako 100 rokov. Celosvetovo pôsobí vo vyše 170 krajinách, pričom neustále rozširuje svoje geografické pokrytie, a zamestnáva vyše 430 tisíc zamestnancov. Poslaním spoločnosti IBM je pomocou integrovaných, flexibilných a efektívnych riešení pomáhať svojim zákazníkom redukovať náklady a zvýšiť tak ich konkurencieschopnosť na trhu. Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej generálnym riaditeľom je Branislav Šebo. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.