|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
03. júna 2013
Banky profitujú z nižších nákladov
Najmodernejšie technológie stále viac zasahujú do konkurenčného súboja firiem. Možnosť osloviť rôzne cieľové skupiny klientov viacerými komunikačnými kanálmi a efektivita vynaložených nákladov sú ...
Zdieľať
BRATISLAVA 3. júna (WBN/PR) - Najmodernejšie technológie stále viac zasahujú do konkurenčného súboja firiem. Možnosť osloviť rôzne cieľové skupiny klientov viacerými komunikačnými kanálmi a efektivita vynaložených nákladov sú dnes rozhodujúcimi faktormi pri tvorbe stratégie a produktov firiem. Podľa najnovšej štúdie spoločnosti IBM vedúci pracovníci marketingových oddelení v podnikoch a organizáciách profitujú stále viac z analýzy veľkého objemu dát pri tvorbe personalizovaných marketingových kampaní. Až 39 percent firiem, ktoré sú lídrami vo svojich odvetviach dnes už využíva multikanálové technológie pri tvorbe produktovej ponuky šitej na mieru individuálnym potrebám zákazníkov.
Najmodernejšie technológie a rýchle zavádzanie inovácií výrazne ovplyvňujú odvetvie bankovníctva a poisťovníctva aj na Slovensku. Rýchlosť zavádzania inovácií v súčasnosti preberá rozhodujúcu úlohu v konkurenčnom boji finančných domov. „Unica campaign management od IBM nám umožňuje v porovnaní s minulosťou realizovať desaťnásobne viac direktmarketingových kampaní a komunikovať adresnejšie s relevantnými skupinami zákazníkov naprieč celým trhom. Samozrejmosťou a pre Tatra banku nevyhnutnosťou je podpora multikanálovej komunikácie. Vďaka tomu oveľa presnejšie, rýchlejšie a cielenejšie reagujeme na potreby našich klientov,“ hovorí Marian Babic, vedúci oddelenia kampaňového predaja v Tatra banke.
„Snaha bankových domov spracovávať najmodernejšími biznis analytickými nástrojmi všetky dáta, ktoré majú zahrnuté vo svojich podnikových systémoch je tou najpriamejšou cestou k pochopeniu potrieb zákazníkov a zníženiu vlastných nákladov,“ vysvetľuje generálny riaditeľ IBM Slovensko Branislav Šebo. Práve zapájaním najmodernejších riešení, pracujúcich s veľkým objemom dát, do svojej činnosti banky získavajú schopnosť udržať krok s rýchlo sa meniacimi podmienkami na trhu. „V posledných dvoch rokoch cítime výrazné zvýšenie dopytu po tzv. Big Data riešeniach, ktoré dokážu firmám a organizáciám všetkých veľkostí poskytnúť potrebnú oporu pri stabilizácií a rozširovaní svojej zákazníckej bázy,“ pripomína Branislav Šebo.
Viac o tom, čo všetko v sebe skrýva Big Data, a ako s ich pomocou môžu podniky a organizácie zlepšiť výsledky svojho podnikania sa dozvedia účastníci na konferencii Think 2013 www.ibm.com/sk/think2013/.
O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje klientom svoje služby už viac ako 100 rokov. Celosvetovo pôsobí vo vyše 170 krajinách, pričom neustále rozširuje svoje geografické pokrytie, a zamestnáva vyše 430 tisíc zamestnancov. Poslaním spoločnosti IBM je pomocou integrovaných, flexibilných a efektívnych riešení pomáhať svojim zákazníkom redukovať náklady a zvýšiť tak ich konkurencieschopnosť na trhu. Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej generálnym riaditeľom je Branislav Šebo. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.
Najmodernejšie technológie a rýchle zavádzanie inovácií výrazne ovplyvňujú odvetvie bankovníctva a poisťovníctva aj na Slovensku. Rýchlosť zavádzania inovácií v súčasnosti preberá rozhodujúcu úlohu v konkurenčnom boji finančných domov. „Unica campaign management od IBM nám umožňuje v porovnaní s minulosťou realizovať desaťnásobne viac direktmarketingových kampaní a komunikovať adresnejšie s relevantnými skupinami zákazníkov naprieč celým trhom. Samozrejmosťou a pre Tatra banku nevyhnutnosťou je podpora multikanálovej komunikácie. Vďaka tomu oveľa presnejšie, rýchlejšie a cielenejšie reagujeme na potreby našich klientov,“ hovorí Marian Babic, vedúci oddelenia kampaňového predaja v Tatra banke.
„Snaha bankových domov spracovávať najmodernejšími biznis analytickými nástrojmi všetky dáta, ktoré majú zahrnuté vo svojich podnikových systémoch je tou najpriamejšou cestou k pochopeniu potrieb zákazníkov a zníženiu vlastných nákladov,“ vysvetľuje generálny riaditeľ IBM Slovensko Branislav Šebo. Práve zapájaním najmodernejších riešení, pracujúcich s veľkým objemom dát, do svojej činnosti banky získavajú schopnosť udržať krok s rýchlo sa meniacimi podmienkami na trhu. „V posledných dvoch rokoch cítime výrazné zvýšenie dopytu po tzv. Big Data riešeniach, ktoré dokážu firmám a organizáciám všetkých veľkostí poskytnúť potrebnú oporu pri stabilizácií a rozširovaní svojej zákazníckej bázy,“ pripomína Branislav Šebo.
Viac o tom, čo všetko v sebe skrýva Big Data, a ako s ich pomocou môžu podniky a organizácie zlepšiť výsledky svojho podnikania sa dozvedia účastníci na konferencii Think 2013 www.ibm.com/sk/think2013/.
O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje klientom svoje služby už viac ako 100 rokov. Celosvetovo pôsobí vo vyše 170 krajinách, pričom neustále rozširuje svoje geografické pokrytie, a zamestnáva vyše 430 tisíc zamestnancov. Poslaním spoločnosti IBM je pomocou integrovaných, flexibilných a efektívnych riešení pomáhať svojim zákazníkom redukovať náklady a zvýšiť tak ich konkurencieschopnosť na trhu. Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej generálnym riaditeľom je Branislav Šebo. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.