![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
07. marca 2011
Bankoví klienti sú ochotní si za služby platiť viac
Klienti sú ochotní platiť za bankové služby viac peňazí v prípade, že dostanú kvalitu, za ktorú si platia. Ako ďalej vyplýva z prieskumu PwC, vysoko hodnotené ...
Zdieľať

Poradenské spoločnosti PwC a Senteo Inc prezentovali výsledky každoročného prieskumu v sektore retailového bankovníctva "Index hodnotenia skúseností zákazníkov: Stav retailového bankovníctva po finančnej kríze". Prieskum zahŕňa 90 retailových bánk zo Slovenska, Českej Republiky, Ruska a Ukrajiny a hodnotí ich na základe piatich základných ukazovateľov klientskej spokojnosti: Značka, Komunikácia, Prostredie, Ponuka a Kultúra. Index nehodnotil finančné inštitúcie iba z pohľadu klienta, ale taktiež analyzoval náklady a benefity proklientského správania samotnej banky.