|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Ilustračná snímka. Foto: TASR Michal Svítok
Bratislava 24. októbra (TASR) - Útočníci čoraz častejšie zasielajú klientom, ale aj neklientom bánk podvodné e-maily, v ktorých ich vyzývajú prihlásiť sa do falošného internet bankingu. Bankári preto vystríhajú klientov, aby určite na nič v takýchto mailoch neklikali a do internet bankingu sa prihlasovali štandardne cez internetovú stránku. Pokiaľ klient na falošnej stránke už vyplnil svoje prihlasovacie údaje, je potrebné, aby si ich čím skôr zmenil. V prípade potreby je možné prístup do internet bankingu zablokovať, v každom prípade by sa klienti mali obrátiť na infolinku príslušnej banky.
"Podľa našich informácií boli phishingové aktivity zaznamenané v rámci celého bankového sektora Slovenska. Poštová banka tieto aktivity včas identifikovala a vykonala všetky potrebné opatrenia na ich elimináciu. Situáciu neustále monitorujeme a opatrenia okamžite upravujeme podľa intenzity útokov. Identifikovali sme pokusy o poškodenie našich klientov, ktoré sme včas zachytili bez negatívnych dopadov," uviedla pre TASR Lýdia Žáčková z Poštovej banky.
Ako ďalej uviedla, banka nikdy nežiada klienta o prihlásenie cez mail a ani o jeho prihlasovacie údaje ako heslo alebo SMS kód. V prípade Poštovej banky adresa na prihlasovacej stránke musí začínať https://moja.postovabanka.sk, stránka musí byť šifrovaná a po kliknutí na zámoček sa musí zobraziť certifikát „Poštová banka“.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR