![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Štvrtok 20.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Lívia
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|

Pokiaľ klient na falošnej stránke už vyplnil svoje prihlasovacie údaje, je potrebné, aby si ich čím skôr zmenil. V prípade potreby je možné prístup do internet bankingu zablokovať, v každom prípade by sa klienti mali obrátiť na infolinku príslušnej banky.
"Podľa našich informácií boli phishingové aktivity zaznamenané v rámci celého bankového sektora Slovenska. Poštová banka tieto aktivity včas identifikovala a vykonala všetky potrebné opatrenia na ich elimináciu. Situáciu neustále monitorujeme a opatrenia okamžite upravujeme podľa intenzity útokov. Identifikovali sme pokusy o poškodenie našich klientov, ktoré sme včas zachytili bez negatívnych dopadov," uviedla pre TASR Lýdia Žáčková z Poštovej banky.
Ako ďalej uviedla, banka nikdy nežiada klienta o prihlásenie cez mail a ani o jeho prihlasovacie údaje ako heslo alebo SMS kód. V prípade Poštovej banky adresa na prihlasovacej stránke musí začínať https://moja.postovabanka.sk, stránka musí byť šifrovaná a po kliknutí na zámoček sa musí zobraziť certifikát „Poštová banka“.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR