Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Kultúra

12. septembra 2016

Balet SND prichádza s imidžovou kampaňou Zaži skutočnú vášeň



Ilustračná snímka.



Zdieľať
Ilustračná snímka. Foto: TASR/Michal Svítok
Bratislava 12. septembra (TASR) – Centrum marketingu Slovenského národného divadla spolu s vedením Baletu SND pripravili imidžovú kampaň Zaži skutočnú vášeň. Na stretnutí s médiami ju predstavili dnes popoludní.


"Kampaň má svoje zámery i ciele, to je samozrejmé. Čo je však dôležité, je obsah a to, akým spôsobom ho komunikujeme a čo vyjadruje z emočnej stránky. Kampaň je o ľuďoch, pre ktorých je tanec naplnením života, a je pre ľudí, ktorým umenie tanca prináša zážitok. To, čo znamená vášeň pre tanec, pre interpretov Baletu SND, to, že každodenná drina je vykúpená krásou umeleckého výkonu na predstavení, by malo byť prežitou a hmatateľnou vášňou pre umenie tanca našich divákov, preto Zaži skutočnú vášeň," uviedol riaditeľ baletu Jozef Dolinský.

"Nová kampaň Baletu SND Zaži skutočnú vášeň je vyústením našej niekoľkoročnej snahy budovať a rozširovať baletné publikum. K tomu, aby inscenácie žili, sú nevyhnutní diváci, priaznivci, nadšenci či milovníci divadla. Balet SND dnes ponúka repertoár, ktorým chce osloviť čo najširšiu divácku obec – od fanúšikov klasických diel až po tých, ktorých fascinuje súčasná tanečná reč. Iniciujeme vznik pôvodných diel, máme za sebou sezónu svetových premiér so štyrmi jedinečnými inscenáciami. Reč tela je univerzálna, nemusí prekonávať jazykové bariéry. Rúcanie bariér, prekračovanie hraníc, otváranie nových odvážnych tém – o to nám ide v našich inscenáciách a to odráža aj nová kampaň, ktorú vám chceme predstaviť. Je netradičná a nová nielen výtvarným spracovaním, ale aj posolstvom. Jej hlavným pojmom je vášeň. Je za tým vášeň, s ktorou pripravujeme každú sezónu, vášeň, s ktorou tancujú naši tanečníci, a vášeň, ktorá sa zrodí v srdciach divákov a vďaka ktorej prídu opäť do divadla," prezentovala zámery kampane dramaturgička baletu Eva Gajdošová.

"Dlhodobo sa boríme so slabým povedomím širokej verejnosti o predstaveniach a kľúčových osobnostiach tanečného súboru, ako aj s tým, že verejnosť nevníma možnosť návštevy predstavení Baletu SND ako alternatívu voči iným voľnočasovým večerným aktivitám. Chceme docieliť, aby návšteva predstavení Baletu SND nebola vnímaná iba ako čiarka v zozname spoločensky povinných návštev kultúrnych udalostí, ale aby bola výsledkom neodolateľnej túžby po niečom novom a mimoriadnom," doplnil riaditeľ Centra marketingu Daniel Rabina.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Slovak Press Photo vyhral Ivan Holub s fotografiou afrických detí
<< predchádzajúci článok
Muž úmyselne predávkoval manželku liekmi, dostal iba podmienku