Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

23. decembra 2010

B. Wojnar nový člen predstavenstva spoločnosti Škoda Auto



Bohdan Wojnar (50) bude od 1. januára 2011 novým členom predstavenstva značky Škoda. Nahradí Klausa Dierkesa (53), ktorý prevezme novovytvorenú funkciu poverenca koncernu Volkswagen pre oblasť ...



Zdieľať
bohdan wojnar BRATISLAVA 23. decembra (WBN/PR) - Bohdan Wojnar (50) bude od 1. januára 2011 novým členom predstavenstva značky Škoda. Nahradí Klausa Dierkesa (53), ktorý prevezme novovytvorenú funkciu poverenca koncernu Volkswagen pre oblasť personalistiky v Číne.


Bohdan Wojnar disponuje dlhoročnými skúsenosťami v spoločnosti Škoda Auto aj v koncerne Volkswagen. Do českého podniku nastúpil v roku 1985 kde na začiatku prevzal úlohy v ekonomickej oblasti. V roku 1996 mu spoločnosť zverila riadenie celosvetového controllingu. V rokoch 2006 až 2008 zodpovedal Wojnar ako člen predstavenstva spoločnosti Volkswagen Slovakia za rezort financií. Od septembra 2008 bol Wojnar členom predstavenstva Volkswagen Slovakia za oblasť personalistiky.

Význam oblasti Riadenia ľudských zdrojov v nasledujúcich rokoch porastie. V rámci Rastovej stratégie značky Škoda bude spoločnosť spolu s jej zamestnancami smerovať k vyššej internacionalizácii. Automobilka plánuje do roku 2018 zdvojnásobiť svoj odbyt, veľká časť tohto nárastu pripadá na rastové trhy Číny, Indie a Ruska. Súčasne bude Škoda Auto vo svojich českých fabrikách kontinuálne zvyšovať a rozširovať hlavné kompetencie podniku a know how jeho zamestnancov. Cieľom je okrem iného získať v budúcom roku ocenenie „Najlepší zamestnávateľ v Českej republike“.

Skupina Škoda Auto zamestnáva na celom svete približne 25.800 zamestnancov (stav k 30. 6. 2010). Približne 1.400 z nich pracuje v dcérskych spoločnostiach po celom svete. Už v roku 2011 vytvorí podnik stovky nových pracovných miest v podnikoch v Českej republike a vo svete, potrebných pre realizáciu dôležitých opatrení a projektov v rámci Rastovej stratégie značky Škoda.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Nemecko popiera, že chce nový euroval
<< predchádzajúci článok
Pre Sulíka sú Vianoce oštarou