Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

10. marca 2008

B.M.A. bude robiť eurokampaň pre bratislavský kraj



Reklamná agentúra B.M.A. spol. s r.o. Bratislava získala ročnú zákazku Bratislavského samosprávneho kraja (BSK) na administratívne, technické a komunikačné zabezpečenie prechodu na euro za takmer 22 ...



Zdieľať
BRATISLAVA 10. marca (WEBNOVIONY) - Reklamná agentúra B.M.A. spol. s r.o. Bratislava získala ročnú zákazku Bratislavského samosprávneho kraja (BSK) na administratívne, technické a komunikačné zabezpečenie prechodu na euro za takmer 22 mil. Sk vrátane dane z pridanej hodnoty (DPH). Uvedená spoločnosť uspela vo verejnej súťaži na základe dvoch prijatých ponúk, keď začiatočná predpokladaná hodnota predstavovala 40 mil. Sk bez DPH. Ako ďalej vyplynulo z oznámenia v Úradnom vestníku Európskej únie č. 44, kritériom na vyhodnotenie ponúk bola najnižšia cena. Zmluva o poskytovaní služieb bola uzatvorená 22. februára tohto roku. B.M.A. bude zabezpečovať v regióne BSK vysvetľovaciu kampaň pre prípravu zavedenia eura a vypracovávať analýzy dopadov zavedenia eura na úrade BSK v rozpočtovej politike, účtovníctve, IT systémoch, mzdách a personalistike, ako aj v právnych zmluvách a financovaní. Spoločnosť B.M.A spol. s r.o. bola zapísaná do Obchodného registra v septembri 1995 ešte pod pôvodným názvom SOCHA spol. s r.o. Eviduje základné imanie 200 tis. Sk. Zaoberá sa poskytovaním servisu v oblasti marketingovej komunikácie. Informačnú a komunikačnú kampaň pre verejnosť v SR o zavedení eura budú v spolupráci s Národnou bankou Slovenska realizovať dve spoločnosti, Creo/Young & Rubicam, s.r.o. a jej dcérska firma Mediaedge:cia Slovak Republic, s.r.o., ktorých spoločný súťažný návrh bol podľa poroty najlepší. Rezort financií sa k samotnému výberu víťaza súťaže dopracoval až na tretí pokus. Náklady na kampaň boli vo výberových konaniach vyčíslené na 134,5 mil. Sk bez DPH. Financovať sa má zo zdrojov rezortu financií a Národnej banky Slovenska. Spoločnosť Creo/Young & Rubicam, s.r.o. vznikla v roku 1992 a v súčasnosti sa radí medzi významné slovenské reklamné agentúry. Jej väčšinovým vlastníkom je od roku 2000 holandská spoločnosť Young & Rubicam International Group B.V. Medzi klientov Creo/Young & Rubicam patria viaceré významné domáce spoločnosti, ako napríklad Slovnaft, VÚB banka, Palma či Kraft Jacobs Suchard. Mediálna agentúra Mediaedge:cia Slovak Republic, s.r.o. vznikla v roku 1997 a je súčasťou skupiny Creo/Young & Rubicam Group. SITA

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Ministerstvo zdravotníctva zmeny výmenných lístkov nepripravuje
<< predchádzajúci článok
Pri prehliadkach v okrese Galanta našli arzenál zbraní