Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

14. januára 2013

Azet.sk získal ocenenie Superbrands



Superbrands je najuznávanejším celosvetovo fungujúcim programom hodnotenia značiek. Hodnotenie a nominácie značiek na ceny Superbrands prebieha na základe identických kritérií, dnes už v 88 krajinách ...



Zdieľať
azet as logo BRATISLAVA 14. januára (WBN/PR) - Superbrands je najuznávanejším celosvetovo fungujúcim programom hodnotenia značiek. Hodnotenie a nominácie značiek na ceny Superbrands prebieha na základe identických kritérií, dnes už v 88 krajinách sveta, vrátane Slovenskej republiky. Dnes sa týmto titulom môže pochváliť aj slovenská internetová jednotka – Azet.sk.


„Nakoľko titul Superbrands môžu získať značky, ktoré majú vo svojej oblasti výbornú povesť a ktoré zákazníci spájajú s hodnotami a pozitívnymi emóciami, je toto ocenenie pre nás o to hodnotnejšie,“ hovorí generálny riaditeľ Azet.sk Milan Dubec.

Titul Superbrands sa udeľuje po dôkladnom výbere expertnej komisie a oprávňuje značku zúčastniť sa programu Superbrands, ktorý jej pomôže zoznámiť širokú verejnosť s výsledkami práce pri budovaní značky.

„Na budovanie značky Azet.sk vynakladáme nemalé úsilie a preto sme radi, že našu prácu ocenili nielen kvalifikovaní odborníci, ale aj samotní spotrebitelia a ľudia, ktorí ju používajú. Značka Azet.sk totižto v sebe zahŕňa už viac ako 40 kvalitných portálových služieb. Jeden z brandov Azetu – Pokec.sk je dokonca najvyhľadávanejším webom a slovom na slovenskom internete,“ vysvetľuje ďalej Milan Dubec.

Srdcom programu je Brand Council. Porota zložená z uznávaných odborníkov hodnotí pomocou výsledku prieskumu verejnej mienky o všetkých značkách v Slovenskej republike a rozhoduje, ktoré značky budú nominované na titul Superbrands. V Brand Council teda zasadnú najväčší odborníci z oblasti komunikácie, médií, patentov, brandingu, PR a marketingu, čím je zaručené nezávislé a kompletné hodnotenie. Brand Council pri udelení titulu Superbrands používa kritéria ako sú sila a známosť značky, lojalita zákazníkov, povesť či tradícia.

O Azet.sk
Skupina Azet.sk je jednotkou v dennej a mesačnej návštevnosti slovenského internetu. Denne služby prevádzkovateľa Azet.sk využije v priemere viac ako 781 000 reálnych užívateľov zo Slovenska, mesačne viac ako 2 400 000 užívateľov. Portály Azet.sk zasahujú viac ako 80 % užívateľov zo SR.

Zdroj: AIMmonitor - IAB Slovakia - Mediaresearch & Gemius, September 2012

O Superbrands
Od svojho založenia v roku 1995 je Superbrands nezávislým meradlom hodnotenia a vyhlasovania silných značiek, dnes už v 88 krajinách sveta. Medzinárodná organizácia Superbrands International je zárukou pre objektívne hodnotenie značiek a ich vyznamenania. Program je vo všetkých participujúcich krajinách založený na rovnakých základoch. Vďaka zapojenia miestnych odborníkov a prostredníctvom spotrebiteľských prieskumov môže každoročne v jednej krajine vyhlasovať najvýznamnejšie značky danej krajiny.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Štefan Harabin sa už zotavil, po kolapse nastúpil do práce
<< predchádzajúci článok
Stará matka bratov Boórovcov chce upraviť styky s rodičmi