|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Až 75 % hydiny v obchodoch Tesco je zo Slovenska
Až 75 % hydiny v obchodoch Tesco je zo Slovenska
Zdieľať
Až 75 % hydiny v obchodoch Tesco je zo Slovenska Foto: TESCO STORES SR
Bratislava 26. februára (OTS) - Podiel hydiny slovenského pôvodu tvorí v súčasnosti v sieti Tesco až 75 % v tejto kategórii. Spoločnosť Tesco podporuje slovenskú produkciu hydiny aj v rámci vlastnej značky. „Dlhodobo spolupracujeme s domácimi dodávateľmi hydinového mäsa. Tí nám aktuálne dodávajú až 77 % hydinového mäsa v rámci sortimentu produktov vlastnej značky,“ povedala Lucia Poláčeková, PR manažérka pre Tesco SR.
Férové vzťahy s dodávateľmi sú pre Tesco dôležitým základom, na ktorom buduje a rozvíja dlhodobé partnerstvá. Mnohí slovenskí dodávatelia vďaka tomu rozširujú výrobu, podporujú vznik nových pracovných miest, a tak prispievajú k rozvoju regiónov. „Naša spoločnosť HYZA, a. s., ktorá v tomto roku oslavuje 70. výročie založenia hydinárskej tradície v Topoľčanoch, s TESCO STORES SR, a. s., spolupracuje od príchodu tohto reťazca na slovenský trh. Počas svojej existencie sme výrazne zmodernizovali výrobu a zásadne rozšírili ponúkaný sortiment. Vlani sme do siete Tesco dodali viac ako 2 000 000 kg hydiny vrátane produktov vlastnej značky. Partnerstvo s TESCO STORES SR, a. s., vnímame dlhodobo ako úspešné. Oceňujeme najmä férový a profesionálny prístup tohto pre nás významného obchodného partnera na Slovensku. Naším dlhodobým cieľom je rozvíjať a skvalitňovať vzájomnú spoluprácu,“ povedala Daniela Čaplovičová, obchodná riaditeľka spoločnosti HYZA, a. s.
Kvalitu a čerstvosť produktov dosahuje Tesco vďaka stabilnej spolupráci s partnermi, ako sú HYZA, Domäsko či Hydina Kubus. Spoločnosť Tesco si uvedomuje, že dlhodobá spolupráca musí byť založená nielen na vzájomnom dodržiavaní najprísnejších požiadaviek na kvalitu, bezpečnosť a čerstvosť produkcie, ale aj na zodpovednom prístupe k chovu zvierat zo strany partnerov.
Rozširovanie ponuky slovenskej hydiny v rámci predajnej siete Tesco prináša aj spolupráca so špecializovanými predajcami čerstvých mäsových i farmárskych slovenských výrobkov. K najväčším partnerom Tesca patria mäsové pulty Domäsko, ktorých pestrú ponuku nájdu zákazníci v rámci 19 predajných miest v rámci obchodov Tesco.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR