Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Až 75 % hydiny v obchodoch Tesco je zo Slovenska



Až 75 % hydiny v obchodoch Tesco je zo Slovenska



Zdieľať
Až 75 % hydiny v obchodoch Tesco je zo Slovenska Foto: TESCO STORES SR
Bratislava 26. februára (OTS) - Podiel hydiny slovenského pôvodu tvorí v súčasnosti v sieti Tesco až 75 % v tejto kategórii.


Spoločnosť Tesco podporuje slovenskú produkciu hydiny aj v rámci vlastnej značky. „Dlhodobo spolupracujeme s domácimi dodávateľmi hydinového mäsa. Tí nám aktuálne dodávajú až 77 % hydinového mäsa v rámci sortimentu produktov vlastnej značky,“ povedala Lucia Poláčeková, PR manažérka pre Tesco SR.

Férové vzťahy s dodávateľmi sú pre Tesco dôležitým základom, na ktorom buduje a rozvíja dlhodobé partnerstvá. Mnohí slovenskí dodávatelia vďaka tomu rozširujú výrobu, podporujú vznik nových pracovných miest, a tak prispievajú k rozvoju regiónov. „Naša spoločnosť HYZA, a. s., ktorá v tomto roku oslavuje 70. výročie založenia hydinárskej tradície v Topoľčanoch, s TESCO STORES SR, a. s., spolupracuje od príchodu tohto reťazca na slovenský trh. Počas svojej existencie sme výrazne zmodernizovali výrobu a zásadne rozšírili ponúkaný sortiment. Vlani sme do siete Tesco dodali viac ako 2 000 000 kg hydiny vrátane produktov vlastnej značky. Partnerstvo s TESCO STORES SR, a. s., vnímame dlhodobo ako úspešné. Oceňujeme najmä férový a profesionálny prístup tohto pre nás významného obchodného partnera na Slovensku. Naším dlhodobým cieľom je rozvíjať a skvalitňovať vzájomnú spoluprácu,“ povedala Daniela Čaplovičová, obchodná riaditeľka spoločnosti HYZA, a. s.

Kvalitu a čerstvosť produktov dosahuje Tesco vďaka stabilnej spolupráci s partnermi, ako sú HYZA, Domäsko či Hydina Kubus. Spoločnosť Tesco si uvedomuje, že dlhodobá spolupráca musí byť založená nielen na vzájomnom dodržiavaní najprísnejších požiadaviek na kvalitu, bezpečnosť a čerstvosť produkcie, ale aj na zodpovednom prístupe k chovu zvierat zo strany partnerov.

Rozširovanie ponuky slovenskej hydiny v rámci predajnej siete Tesco prináša aj spolupráca so špecializovanými predajcami čerstvých mäsových i farmárskych slovenských výrobkov. K najväčším partnerom Tesca patria mäsové pulty Domäsko, ktorých pestrú ponuku nájdu zákazníci v rámci 19 predajných miest v rámci obchodov Tesco.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Fašiangy na severnom Spiši lákajú ľudí tradíciami aj osobitou kultúrou
<< predchádzajúci článok
Analytici upozorňujú na chyby v systéme prihlasovania trvalého pobytu