17. marca 2009

BRATISLAVA 17. marca (WEBNOVINY)- Letáky ponúkajúce výrobky za výhodné akciové ceny, ktoré ľudia dostávajú do schránky, si pozerá viac ako 80 percent populácie na Slovensku. Vyplýva to zo štúdie Shopping Monitor Slovakia 2008/2009 spoločnosti GfK Slovakia, ktorej sa v novembri 2008 zúčastnilo 980 respondentov vo veku od 15 do 79 rokov. Ako ďalej uvádza štúdia, podľa letákov nakupuje až 37 percent opýtaných, čo je o osem percent viac ako v roku 2007. Mnoho domácností si podľa letákov dokonca plánuje, čo bude napríklad cez víkend variť. Podľa letákov nakupujú takmer všetky vekové kategórie ľudí bez ohľadu na vzdelanie, o niečo častejšie si ich všímajú ľudia starší ako 60 rokov.
Pri nákupe potravín je pre Slovákov stále najdôležitejším faktorom, podľa ktorého sa rozhodujú, čo si do nákupného košíka vložia, čerstvosť a kvalita tovaru (86 %). Na druhom mieste je cena (79 %) a na treťom je zreteľné označenie ceny výrobku (70 %). Ďalej je to šírka sortimentu (66 %) a čistota predajného miesta (60
Agentúru SITA o tom informovala Marketing Communication Manager spoločnosti GfK Slovakia Daniela Čekovská.
SITA