![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
17. marca 2009
Až 37 % Slovákov nakupuje podľa akciových letákov
Letáky ponúkajúce výrobky za výhodné akciové ceny, ktoré ľudia dostávajú do schránky, si pozerá viac ako 80 percent populácie na Slovensku. Vyplýva to zo štúdie Shopping Monitor Slovakia 2008/2009 ...
Zdieľať

Pri nákupe potravín je pre Slovákov stále najdôležitejším faktorom, podľa ktorého sa rozhodujú, čo si do nákupného košíka vložia, čerstvosť a kvalita tovaru (86 %). Na druhom mieste je cena (79 %) a na treťom je zreteľné označenie ceny výrobku (70 %). Ďalej je to šírka sortimentu (66 %) a čistota predajného miesta (60
Agentúru SITA o tom informovala Marketing Communication Manager spoločnosti GfK Slovakia Daniela Čekovská.
SITA