Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

17. marca 2009

Až 37 % Slovákov nakupuje podľa akciových letákov



Letáky ponúkajúce výrobky za výhodné akciové ceny, ktoré ľudia dostávajú do schránky, si pozerá viac ako 80 percent populácie na Slovensku. Vyplýva to zo štúdie Shopping Monitor Slovakia 2008/2009 ...



Zdieľať
BRATISLAVA 17. marca (WEBNOVINY)- Letáky ponúkajúce výrobky za výhodné akciové ceny, ktoré ľudia dostávajú do schránky, si pozerá viac ako 80 percent populácie na Slovensku. Vyplýva to zo štúdie Shopping Monitor Slovakia 2008/2009 spoločnosti GfK Slovakia, ktorej sa v novembri 2008 zúčastnilo 980 respondentov vo veku od 15 do 79 rokov. Ako ďalej uvádza štúdia, podľa letákov nakupuje až 37 percent opýtaných, čo je o osem percent viac ako v roku 2007. Mnoho domácností si podľa letákov dokonca plánuje, čo bude napríklad cez víkend variť. Podľa letákov nakupujú takmer všetky vekové kategórie ľudí bez ohľadu na vzdelanie, o niečo častejšie si ich všímajú ľudia starší ako 60 rokov.


Pri nákupe potravín je pre Slovákov stále najdôležitejším faktorom, podľa ktorého sa rozhodujú, čo si do nákupného košíka vložia, čerstvosť a kvalita tovaru (86 %). Na druhom mieste je cena (79 %) a na treťom je zreteľné označenie ceny výrobku (70 %). Ďalej je to šírka sortimentu (66 %) a čistota predajného miesta (60

Agentúru SITA o tom informovala Marketing Communication Manager spoločnosti GfK Slovakia Daniela Čekovská.

SITA

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Otázky o odpadoch občanom Žiaru nad Hronom zodpovie Zelená linka
<< predchádzajúci článok
Kondómy nie sú riešením v boji proti AIDS, tvrdí pápež