|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 23.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Klement
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
17. marca 2009
Až 37 % Slovákov nakupuje podľa akciových letákov
Letáky ponúkajúce výrobky za výhodné akciové ceny, ktoré ľudia dostávajú do schránky, si pozerá viac ako 80 percent populácie na Slovensku. Vyplýva to zo štúdie Shopping Monitor Slovakia 2008/2009 ...
Zdieľať
BRATISLAVA 17. marca (WEBNOVINY)- Letáky ponúkajúce výrobky za výhodné akciové ceny, ktoré ľudia dostávajú do schránky, si pozerá viac ako 80 percent populácie na Slovensku. Vyplýva to zo štúdie Shopping Monitor Slovakia 2008/2009 spoločnosti GfK Slovakia, ktorej sa v novembri 2008 zúčastnilo 980 respondentov vo veku od 15 do 79 rokov. Ako ďalej uvádza štúdia, podľa letákov nakupuje až 37 percent opýtaných, čo je o osem percent viac ako v roku 2007. Mnoho domácností si podľa letákov dokonca plánuje, čo bude napríklad cez víkend variť. Podľa letákov nakupujú takmer všetky vekové kategórie ľudí bez ohľadu na vzdelanie, o niečo častejšie si ich všímajú ľudia starší ako 60 rokov.
Pri nákupe potravín je pre Slovákov stále najdôležitejším faktorom, podľa ktorého sa rozhodujú, čo si do nákupného košíka vložia, čerstvosť a kvalita tovaru (86 %). Na druhom mieste je cena (79 %) a na treťom je zreteľné označenie ceny výrobku (70 %). Ďalej je to šírka sortimentu (66 %) a čistota predajného miesta (60
Agentúru SITA o tom informovala Marketing Communication Manager spoločnosti GfK Slovakia Daniela Čekovská.
SITA
Pri nákupe potravín je pre Slovákov stále najdôležitejším faktorom, podľa ktorého sa rozhodujú, čo si do nákupného košíka vložia, čerstvosť a kvalita tovaru (86 %). Na druhom mieste je cena (79 %) a na treťom je zreteľné označenie ceny výrobku (70 %). Ďalej je to šírka sortimentu (66 %) a čistota predajného miesta (60
Agentúru SITA o tom informovala Marketing Communication Manager spoločnosti GfK Slovakia Daniela Čekovská.
SITA