|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
18. mája 2011
Avion hľadá zaujímavých ľudí
Vyžarujete pozitívnu energiu a baví vás život? Chodíte na nákupy s kočíkom, so štvornohým miláčikom alebo na bicykli? Alebo máte stále na ušiach slúchadlá s obľúbenou hudbou či notebook na pleci? ...
Zdieľať
BRATISLAVA 18. mája (WBN/PR) - Vyžarujete pozitívnu energiu a baví vás život? Chodíte na nákupy s kočíkom, so štvornohým miláčikom alebo na bicykli? Alebo máte stále na ušiach slúchadlá s obľúbenou hudbou či notebook na pleci? Ak áno, môžete sa stať jednou z tvárí najväčšieho nákupného centra na Slovensku Avion Shopping Park! Bratislavské centrum totiž hľadá pre svoju novú kampaň nové tváre – reálnych ľudí, ktorí sú sami sebou za každých okolností. Dôvodom je zmena v správaní spotrebiteľov, ktorí sú praktickejší a radi si uľahčujú každodenný život.
Tvárou Avion Shopping Parku sa teraz môže stať každý bez rozdielu veku, pohlavia, typu osobnosti. „Pre svoju kampaň nehľadáme profesionálne modelky ani modelov, hľadáme reálnych ľudí každého veku, typu, štýlu či pohlavia. Stačí, ak vyžarujú pohodu a chcú reprezentovať štýl svojho mesta,“ prezradila riaditeľka nákupného centra Avion Shopping Park Barbora Kostrecová. Podľa nej je dôvodom spustenia novej a netradičnej kampane zmena v správaní spotrebiteľov po kríze, ktorí si chcú v prvom rade zjednodušiť hektický život – napríklad pohodlným nakupovaním.
Obchodné centrá už prestávajú byť miestom na predvádzanie najnovších módnych kolekcií či stretávaní sa len na kávičku.„,Podľa našich prieskumov ľudia, ktorí nakupujú v Avione sú reálni ľudia, ktorí sa na nič nehrajú, sú sami sebou. Majú nielen svoje sny, ale aj každodenné potreby a povinnosti. Sú radi, keď majú tak ako v Avione všetko poruke – obchody, služby, banky, poštu aj zábavu,“doplnila Barbora Kostrecová.
Ako sa môžete stať tvárou Avionu:
Stačí si vybrať jednu z možností, ktorá je pre záujemcu o kampaň najpohodlnejšia:
1. Nechajte sa odfotiť v nákupnom centre Avion Shopping Park v Bratislave – v piatok 27. a sobotu 28. máj 2011 od 9.00 do 20.00 h.
2. Alebo sa nechajte odfotiť v uliciach Bratislavy špeciálnym Avion tímom fotografov – v piatok 27. a v sobotu 28. máj 2011 (Hlavné námestie, Obchodná ulica, Hviezdoslavovo námestie, Námestie SNP).
3. Pošlite fotku celej postavy e-mailom na adresu bratislava@styl-avion.com. Fotku pridáme do fotoalbumu na Facebook stránke Avion Shopping Park Bratislava. Ak sa vaša fotka bude páčiť aspoň 20 ľuďom, postupujete do výberu!
Zo všetkých fotografií potom Avion Shopping Park vyberie ľudí, ktorí sa objavia v najnovšej reklamnej kampani Avionu v Bratislave a jej okolí.
Street style kampaň aktuálne prebieha aj v českých nákupných centrách Avion Shopping Park Ostrava, Praha a Brno. Viac informácií nájdete na www.avion.sk.
Avion Shopping Park v Bratislave
Avion Shopping Park Bratislava je najväčším nákupným centrom na Slovensku. Je zameraný na pohodlný nákup celej rodiny. Avion Shopping Park bol otvorený v apríli 2002. Súčasná prenajímateľná plocha je 84 000 m2. Medzi hlavných nájomníkov patrí IKEA, ktorá je kotevným nájomníkom centra, ďalej Hypernova, Gigasport, H&M, C&A, Marks&Spencer, Peek&Cloppenburg, Datart, Zara, Intersport a Electroworld. Celkovo sa v centre nachádza 155 obchodov, 15 reštaurácií a kaviarní. Návštevníkom je k dispozícii 3 200 bezplatných parkovacích miest, klzisko s celoročnou prevádzkou, detský kútik s odborným dohľadom a množstvo iných detských atrakcií.
Tvárou Avion Shopping Parku sa teraz môže stať každý bez rozdielu veku, pohlavia, typu osobnosti. „Pre svoju kampaň nehľadáme profesionálne modelky ani modelov, hľadáme reálnych ľudí každého veku, typu, štýlu či pohlavia. Stačí, ak vyžarujú pohodu a chcú reprezentovať štýl svojho mesta,“ prezradila riaditeľka nákupného centra Avion Shopping Park Barbora Kostrecová. Podľa nej je dôvodom spustenia novej a netradičnej kampane zmena v správaní spotrebiteľov po kríze, ktorí si chcú v prvom rade zjednodušiť hektický život – napríklad pohodlným nakupovaním.
Obchodné centrá už prestávajú byť miestom na predvádzanie najnovších módnych kolekcií či stretávaní sa len na kávičku.„,Podľa našich prieskumov ľudia, ktorí nakupujú v Avione sú reálni ľudia, ktorí sa na nič nehrajú, sú sami sebou. Majú nielen svoje sny, ale aj každodenné potreby a povinnosti. Sú radi, keď majú tak ako v Avione všetko poruke – obchody, služby, banky, poštu aj zábavu,“doplnila Barbora Kostrecová.
Ako sa môžete stať tvárou Avionu:
Stačí si vybrať jednu z možností, ktorá je pre záujemcu o kampaň najpohodlnejšia:
1. Nechajte sa odfotiť v nákupnom centre Avion Shopping Park v Bratislave – v piatok 27. a sobotu 28. máj 2011 od 9.00 do 20.00 h.
2. Alebo sa nechajte odfotiť v uliciach Bratislavy špeciálnym Avion tímom fotografov – v piatok 27. a v sobotu 28. máj 2011 (Hlavné námestie, Obchodná ulica, Hviezdoslavovo námestie, Námestie SNP).
3. Pošlite fotku celej postavy e-mailom na adresu bratislava@styl-avion.com. Fotku pridáme do fotoalbumu na Facebook stránke Avion Shopping Park Bratislava. Ak sa vaša fotka bude páčiť aspoň 20 ľuďom, postupujete do výberu!
Zo všetkých fotografií potom Avion Shopping Park vyberie ľudí, ktorí sa objavia v najnovšej reklamnej kampani Avionu v Bratislave a jej okolí.
Street style kampaň aktuálne prebieha aj v českých nákupných centrách Avion Shopping Park Ostrava, Praha a Brno. Viac informácií nájdete na www.avion.sk.
Avion Shopping Park v Bratislave
Avion Shopping Park Bratislava je najväčším nákupným centrom na Slovensku. Je zameraný na pohodlný nákup celej rodiny. Avion Shopping Park bol otvorený v apríli 2002. Súčasná prenajímateľná plocha je 84 000 m2. Medzi hlavných nájomníkov patrí IKEA, ktorá je kotevným nájomníkom centra, ďalej Hypernova, Gigasport, H&M, C&A, Marks&Spencer, Peek&Cloppenburg, Datart, Zara, Intersport a Electroworld. Celkovo sa v centre nachádza 155 obchodov, 15 reštaurácií a kaviarní. Návštevníkom je k dispozícii 3 200 bezplatných parkovacích miest, klzisko s celoročnou prevádzkou, detský kútik s odborným dohľadom a množstvo iných detských atrakcií.