|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 20.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Dagmara
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Logo automobilky Renault Foto: TASR/AP
Automobilka uviedla, že predaj v 1. polroku 2015 dosiahol 1,376 milióna áut. To je o 0,7 % viac než v 1. polroku vlani.
Z geografického hľadiska predaj podporila najmä Európa, kde vzrástol o 9,3 %. Zvýšil sa aj podiel firmy na trhu, najmä vďaka zlepšeným výsledkom v krajinách južnej Európy.
Mimo Európskej únie (EÚ) sa automobilke darilo najmä v Turecku, kde predaj vzrástol až o 35,3 %. Rast zaznamenala spoločnosť Renault aj v Alžírsku, a to takmer o 9 %. Menej sa jej však darilo v Rusku a Brazílii, kde ekonomické problémy sťažili i predaje automobilov.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR