|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
13. januára 2011
Automobilka PSA Peugeot Citroën predala 3,6 mil. áut
Francúzska automobilka PSA Peugeot Citroën predala v minulom roku rekordných 3,6 mil. vozidiel. Jej predaj sa v porovnaní s predchádzajúcim rokom zvýšil o 13 % vďaka rastu na trhoch ...
Zdieľať
Foto: Ondrej RabatinPARÍŽ 13. januára (WEBNOVINY) - Francúzska automobilka PSA Peugeot Citroën predala v minulom roku rekordných 3,6 mil. vozidiel. Jej predaj sa v porovnaní s predchádzajúcim rokom zvýšil o 13 % vďaka rastu na trhoch mimo Európy. PSA Peugeot Citroën očakáva, že rast predaja jej automobilov bude pokračovať aj v tomto roku v Číne a Latinskej Amerike. Automobilka ďalej vo svojej správe uviedla, že v roku 2010 predala na trhoch mimo Európy 39 % osobných áut a menších úžitkových vozidiel, zatiaľ čo v predchádzajúcom roku predala mimo Európy 34 % takýchto vozidiel. PSA očakáva, že európsky automobilový trh sa v tomto roku stabilizuje, zatiaľ čo čínsky bude aj naďalej dvojciferne rásť.
Cieľom francúzskej automobilky je od konca roku 2009 rast na medzinárodných trhoch, čo je pre spoločnosť spôsob zlepšenia ziskovosti. Rastúci dopyt v regiónoch ako Čína, Rusko a Latinská Amerika by mali skupine PSA pomôcť priblížiť sa k cieľu predávať do roku 2015 mimo Európy 50 % vozidiel, uvádza automobilka. PSA Peugeot Citroën predala vo Francúzsko v minulom roku 832 tis. vozidiel, zatiaľ čo v Číne, na druhom najväčšom trhu automobilky, predaj v rovnakom období predstavoval 375 600 áut.
PSA na Slovensku podniká prostredníctvom spoločnosti PSA Peugeot Citroën Slovakia v Trnave. V roku 2009 opustilo výrobné pásy trnavskej automobilky takmer 205 tisíc vozidiel. S týmto výsledkom sa PSA Peugeot Citroën Slovakia zároveň stala najväčším finálnym výrobcom vozidiel na Slovensku. Hovorca automobilky Peter Švec ešte v polovici decembra informoval, že minuloročná produkcia bude nižšia ako 200 tisíc vozidiel.
Cieľom francúzskej automobilky je od konca roku 2009 rast na medzinárodných trhoch, čo je pre spoločnosť spôsob zlepšenia ziskovosti. Rastúci dopyt v regiónoch ako Čína, Rusko a Latinská Amerika by mali skupine PSA pomôcť priblížiť sa k cieľu predávať do roku 2015 mimo Európy 50 % vozidiel, uvádza automobilka. PSA Peugeot Citroën predala vo Francúzsko v minulom roku 832 tis. vozidiel, zatiaľ čo v Číne, na druhom najväčšom trhu automobilky, predaj v rovnakom období predstavoval 375 600 áut.
PSA na Slovensku podniká prostredníctvom spoločnosti PSA Peugeot Citroën Slovakia v Trnave. V roku 2009 opustilo výrobné pásy trnavskej automobilky takmer 205 tisíc vozidiel. S týmto výsledkom sa PSA Peugeot Citroën Slovakia zároveň stala najväčším finálnym výrobcom vozidiel na Slovensku. Hovorca automobilky Peter Švec ešte v polovici decembra informoval, že minuloročná produkcia bude nižšia ako 200 tisíc vozidiel.