Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Auto moto

19. júla 2012

Automix.sk pozná výsledky veľkého automobilového prieskumu



Automobilový server Automix.sk, ktorý s mesačnou návštevnosťou viac ako 150 tisíc čitateľov patrí medzi lídrov automoto magazínov realizoval začiatkom leta na vzorke 6555 respondentov veľký prieskum, ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 19. júla (WBN/PR) - Automobilový server Automix.sk, ktorý s mesačnou návštevnosťou viac ako 150 tisíc čitateľov patrí medzi lídrov automoto magazínov realizoval začiatkom leta na vzorke 6555 respondentov veľký prieskum, ktorého cieľom bolo zistiť názory a postoje čitateľskej verejnosti k aktuálnym motoristickým témam.


Internetové médiá už tradične predstavujú hlavný zdroj, kde čitatelia čerpajú informácie o automobiloch a novinkách z motoristického segmentu. V aktuálnom prieskume deklaruje viac ako 63% opýtaných, že informácie z motoristického segmentu získava na slovenských automoto weboch, 35% z opýtaných sleduje informácie v slovenských časopisoch a necelých 18% sleduje zahraničné automoto stránky. Zo zahraničnej tlače čerpá informácie 13,4% z opýtaných.

Zlý stav ciest udáva ako najväčší problém motoristickej verejnosti 60,1% opýtaných, nezodpovednosť vodičov trápi 23,7% respondentov a takmer 8% sa sťažuje na nedokončenú diaľničnú sieť. Vysoké diaľničné poplatky udáva ako hlavný problém slovenských motoristov iba percento opýtaných.

Spotreba pohonných hmôt (67,4%) a cena automobilu (64%) sú dva hlavné parametre, ktorým motoristi pripisujú najvyššiu dôležitosť pri výbere automobilu. Za dôležité parametre považujú čitatelia aj dizajn vozidla (38%), veľkosť vnútorných priestorov (32%) a silu motora (31,3%). Medzi hlavné vlastnosti, ktoré oceňujú motoristi na automobile patrí bezpečnosť (77,7%), pohodlie (53%) a komfort (35,6%). Podľa respondentov veľkého automoto prieskumu najobľúbenejšími kategóriami vozidiel na Slovensku sú kombi (26,8%) a sedan (20,2%) a čitatelia sa najviac zaujímajú o automobily značiek Škoda, VW, BMW, Audi, Peugeot, Kia, Renault a Opel.

„Prieskumy, ktoré pravidelne realizujeme na našich online médiách nám poskytujú množstvo cenných informácií priamo od používateľov. Aj na základe čitateľských preferencií z prieskumu prispôsobujeme obsah populárneho magazínu Automix.sk, tak aby vyhovoval najnovším požiadavkám a očakávaniam motoristickej verejnosti“, hovorí produktová riaditeľka Centrum Holdings na Slovensku, Marcela Hlavatá.

Denne aktualizované novinky zo sveta motorizmu, exkluzívne redakčné testy vozidiel, rozsiahle fotogalérie a množstvo ďalších informácií pre motoristov nájdete priamo na Automix,.sk (www.automix.sk)

o Centrum Holdings (www.centrumholdings.sk)
Centrum Holdings je internetová mediálna spoločnosť aktívna v krajinách strednej a východnej Európy (Slovensko, Česká republika a Chorvátsko). Na Slovensku oslovíme mesačne viac ako 2 milióny používateľov internetu. Spoločnosť prevádzkuje on-line médiá Atlas.sk, Centrum.sk, Mapy.sk, Wanda.sk, Žena.sk, Pobox.sk, Aktuálne.sk, Dnes.sk a mnohé ďalšie

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Foto: Prekvapivé zistenie: "Ty debil...."
<< predchádzajúci článok
Video: Nádherný skok do vody