|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Auto Palace opäť potvrdila, že je jednotkou na trhu
Hospodárske výsledky spoločnosti za prvý kvartál 2016 ukazujú, že záujem o prémiové vozidlá na Slovensku diametrálne narastá. Auto Palace si vďaka tomu výrazne posilnila svoju beztak ...
Zdieľať
BRATISLAVA 18. apríla 2016 (WBN/PR) - Hospodárske výsledky spoločnosti za prvý kvartál 2016 ukazujú, že záujem o prémiové vozidlá na Slovensku diametrálne narastá. Auto Palace si vďaka tomu výrazne posilnila svoju beztak dominantnú pozíciu v prémiovom segmente.
Najnovšie hospodárske výsledky spoločnosti Auto Palace, najväčšieho autorizovaného predajcu prémiových značiek BMW a MINI a značiek Mitsubishi a Mazda na Slovensku, hovoria jasnou rečou. Slováci na kúpe vozidiel už rozhodne nešetria. Z roka na rok sú čoraz ochotnejší priplatiť si za vyššiu výbavu a uprednostňujú modely prémiových značiek. Spoločnosť Auto Palace si vďaka tomuto trendu výrazne posilnila svoju beztak dominantnú pozíciu na slovenskom trhu. Ako skupina za prvé tri mesiace tohto roku celkovo narástla o 31% oproti minulému roku a jej obrat narástol takmer rovnako, o 32%. Prejavilo sa to najmä pri prémiových značkách z jej portfólia.
"Predaj vozidiel značky BMW za prvý kvartál tohto roku u nás narástol až o 50% oproti rovnakému obdobiu za minulý rok. Rozhodne to nie je zanedbateľné číslo, práve naopak. Je jasným ukazovateľom toho, akým smerom sa uberá automobilový trh na Slovensku a aké očakávania majú Slováci od svojho vozidla,” uvádza Ralph Howie, generálny riaditeľ spoločnosti Auto Palace pre Slovensko a Českú republiku.
Howie dopĺňa, že najpredávanejším modelom za prvý kvartál tohto roku bol elegantný sedan BMW 5, konkrétne v motorizácii BMW 530d xDrive. Darilo sa aj SUV modelom — ich predaj tvoril takmer presne polovicu z celkového počtu predaných vozidiel. "Mimoriadne dobre sa uviedla novinka, BMW X1, ktorej sme v tomto segmente predali najviac,” hovorí Howie. Dodáva, že u lifestylovej značky MINI bol najväčší záujem o športovú motorizáciu John Cooper Works a o benzínový model MINI S, a o prevedenie vozidiel v červenej farbe.
Podľa Howieho v prvom kvartáli roku 2016 narástol nielen predaj nových vozidiel, ale aj jazdených a to o 36% než vlani za rovnaké obdobie. Veľký záujem bol tento rok aj o značku Mazda, jej predaj oproti minulému roku stúpol takmer o polovicu.
Slováci nielenže kupujú oveľa viac áut než v minulosti, ale podľa údajov spoločnosti Auto Palace čoraz väčšmi uprednostňujú pred platbou v hotovosti rôzne formy financovania. "Počet prémiových áut predaných v Auto Palace Bratislava na úver alebo finančný leasing narástol tento rok vyše dvojnásobne. Vlani bolo z celkového počtu predaných vozidiel 28% financovaných. Tento rok to bolo za rovnaké obdobie — od januára do marca — až 58%,” hovorí Howie. Dodáva, že čoraz väčšej popularite sa teší operatívny leasing, ktorý je bežným spôsobom financovania vozidiel v zahraničí. "Prakticky každé štvrté vozidlo v spoločnosti Auto Palace Bratislava bolo počas prvých troch mesiacoch tohto roka predané týmto spôsobom financovania. Pre porovnanie, vlani to bolo iba každé ôsme auto.”
Za posilnením pozície lídra medzi predajcami na slovenskom automobilovom trhu okrem 25. ročnej tradície na Slovensku, zázemia medzinárodného koncernu, výhodných ponúk a komplexných služieb pod jednou strechou, stoja aj marketingové aktivity spoločnosti, ktoré začala vlani realizovať. Aktuálne sa bude Auto Palace podieľať na 26. ročníku medzinárodného salónu automobilov AUTOSALÓN v bratislavskej Inchebe. Už budúci týždeň tak návštevníkom v podobe dynamickej prezentácie predstaví štýlové modely MINI Clubman a MINI Cabrio. Pôjde pritom o slovenskú autosalónovú premiéru. O ceny značky MINI si budú môcť návštevníci aj zasúťažiť - konkrétne o štýlový bicykel MINI Lifestyle, ktorý je spolu s ďalšími predmetmi z novej kolekcie MINI súčasťou prezentácie. "Za značku Mitsubishi budeme mať v hale D prezentáciu najpredávanejších modelov a to ASX, Outlander a Lancer. Nielenže sa s nimi návštevníci môžu zoznámiť, ale pri ich kúpe dostanú výhodné autosalónové bonusy,” prezrádza Ralph Howie a dodáva, že predajcov z Auto Palace Panónska nájdete aj v stánku značky Mazda.
Auto Palace patrí k najväčším predajcom prémiových značiek BMW a MINI a značiek Mitsubishi a Mazda na Slovensku. Je súčasťou holandskej spoločnosti AutoBinck Group založenej v 1907 v Haagu – jednej z najstarších automobilových spoločností na svete.
Autobinck je zastúpený na 8 trhoch Európy, obrat za rok 2015 dosiahol viac ako 1 miliardu EUR.
AutoBinck je rozdelený do 4 divízií: 1) Distribúcia a predaj vozidiel, 2) Leasing a financovanie (Business Lease), 3) Náhradné diely a príslušenstvo, 4) Smart mobility.
Skupina Auto Palace, ktorá tento rok oslavuje 25. výročie na trhu, pôsobí ako distribútor a maloobchodný predajca nových a jazdených áut. Zaoberá sa aj popredajnými službami, servisom, predajom náhradných dielov, požičiavaním vozidiel v Slovenskej a Českej republike už od roku 1991. V rámci Slovenska a Českej republiky je jednou z najväčších skupín, ktoré sa zaoberajú maloobchodným predajom a počas svojho pôsobenia predala 111.461 vozidiel.
Auto Palace ponúka širokú škálu služieb na každej pobočke. Pod jednou strechou tu zákazníci nájdu zázemie pre výber a servis nových vozidiel, predaj a nákup jazdených vozidiel (BMW Premium Selection, Auto Point), servisné zázemie, karosáreň, predaj náhradných dielov a požičovňu vozidiel (RentPoint). Súčasťou všetkých predajných centier sú autorizované servisné strediská vybavené najmodernejšou opravárenskou a diagnostickou technológiou.
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.
Najnovšie hospodárske výsledky spoločnosti Auto Palace, najväčšieho autorizovaného predajcu prémiových značiek BMW a MINI a značiek Mitsubishi a Mazda na Slovensku, hovoria jasnou rečou. Slováci na kúpe vozidiel už rozhodne nešetria. Z roka na rok sú čoraz ochotnejší priplatiť si za vyššiu výbavu a uprednostňujú modely prémiových značiek. Spoločnosť Auto Palace si vďaka tomuto trendu výrazne posilnila svoju beztak dominantnú pozíciu na slovenskom trhu. Ako skupina za prvé tri mesiace tohto roku celkovo narástla o 31% oproti minulému roku a jej obrat narástol takmer rovnako, o 32%. Prejavilo sa to najmä pri prémiových značkách z jej portfólia.
"Predaj vozidiel značky BMW za prvý kvartál tohto roku u nás narástol až o 50% oproti rovnakému obdobiu za minulý rok. Rozhodne to nie je zanedbateľné číslo, práve naopak. Je jasným ukazovateľom toho, akým smerom sa uberá automobilový trh na Slovensku a aké očakávania majú Slováci od svojho vozidla,” uvádza Ralph Howie, generálny riaditeľ spoločnosti Auto Palace pre Slovensko a Českú republiku.
Howie dopĺňa, že najpredávanejším modelom za prvý kvartál tohto roku bol elegantný sedan BMW 5, konkrétne v motorizácii BMW 530d xDrive. Darilo sa aj SUV modelom — ich predaj tvoril takmer presne polovicu z celkového počtu predaných vozidiel. "Mimoriadne dobre sa uviedla novinka, BMW X1, ktorej sme v tomto segmente predali najviac,” hovorí Howie. Dodáva, že u lifestylovej značky MINI bol najväčší záujem o športovú motorizáciu John Cooper Works a o benzínový model MINI S, a o prevedenie vozidiel v červenej farbe.
Podľa Howieho v prvom kvartáli roku 2016 narástol nielen predaj nových vozidiel, ale aj jazdených a to o 36% než vlani za rovnaké obdobie. Veľký záujem bol tento rok aj o značku Mazda, jej predaj oproti minulému roku stúpol takmer o polovicu.
Slováci nielenže kupujú oveľa viac áut než v minulosti, ale podľa údajov spoločnosti Auto Palace čoraz väčšmi uprednostňujú pred platbou v hotovosti rôzne formy financovania. "Počet prémiových áut predaných v Auto Palace Bratislava na úver alebo finančný leasing narástol tento rok vyše dvojnásobne. Vlani bolo z celkového počtu predaných vozidiel 28% financovaných. Tento rok to bolo za rovnaké obdobie — od januára do marca — až 58%,” hovorí Howie. Dodáva, že čoraz väčšej popularite sa teší operatívny leasing, ktorý je bežným spôsobom financovania vozidiel v zahraničí. "Prakticky každé štvrté vozidlo v spoločnosti Auto Palace Bratislava bolo počas prvých troch mesiacoch tohto roka predané týmto spôsobom financovania. Pre porovnanie, vlani to bolo iba každé ôsme auto.”
Za posilnením pozície lídra medzi predajcami na slovenskom automobilovom trhu okrem 25. ročnej tradície na Slovensku, zázemia medzinárodného koncernu, výhodných ponúk a komplexných služieb pod jednou strechou, stoja aj marketingové aktivity spoločnosti, ktoré začala vlani realizovať. Aktuálne sa bude Auto Palace podieľať na 26. ročníku medzinárodného salónu automobilov AUTOSALÓN v bratislavskej Inchebe. Už budúci týždeň tak návštevníkom v podobe dynamickej prezentácie predstaví štýlové modely MINI Clubman a MINI Cabrio. Pôjde pritom o slovenskú autosalónovú premiéru. O ceny značky MINI si budú môcť návštevníci aj zasúťažiť - konkrétne o štýlový bicykel MINI Lifestyle, ktorý je spolu s ďalšími predmetmi z novej kolekcie MINI súčasťou prezentácie. "Za značku Mitsubishi budeme mať v hale D prezentáciu najpredávanejších modelov a to ASX, Outlander a Lancer. Nielenže sa s nimi návštevníci môžu zoznámiť, ale pri ich kúpe dostanú výhodné autosalónové bonusy,” prezrádza Ralph Howie a dodáva, že predajcov z Auto Palace Panónska nájdete aj v stánku značky Mazda.
O Auto Palace Group
Auto Palace patrí k najväčším predajcom prémiových značiek BMW a MINI a značiek Mitsubishi a Mazda na Slovensku. Je súčasťou holandskej spoločnosti AutoBinck Group založenej v 1907 v Haagu – jednej z najstarších automobilových spoločností na svete.
Autobinck je zastúpený na 8 trhoch Európy, obrat za rok 2015 dosiahol viac ako 1 miliardu EUR.
AutoBinck je rozdelený do 4 divízií: 1) Distribúcia a predaj vozidiel, 2) Leasing a financovanie (Business Lease), 3) Náhradné diely a príslušenstvo, 4) Smart mobility.
Skupina Auto Palace, ktorá tento rok oslavuje 25. výročie na trhu, pôsobí ako distribútor a maloobchodný predajca nových a jazdených áut. Zaoberá sa aj popredajnými službami, servisom, predajom náhradných dielov, požičiavaním vozidiel v Slovenskej a Českej republike už od roku 1991. V rámci Slovenska a Českej republiky je jednou z najväčších skupín, ktoré sa zaoberajú maloobchodným predajom a počas svojho pôsobenia predala 111.461 vozidiel.
Auto Palace ponúka širokú škálu služieb na každej pobočke. Pod jednou strechou tu zákazníci nájdu zázemie pre výber a servis nových vozidiel, predaj a nákup jazdených vozidiel (BMW Premium Selection, Auto Point), servisné zázemie, karosáreň, predaj náhradných dielov a požičovňu vozidiel (RentPoint). Súčasťou všetkých predajných centier sú autorizované servisné strediská vybavené najmodernejšou opravárenskou a diagnostickou technológiou.
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.