|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
03. januára 2013
Autá v Nemecku nejdú na odbyt, trh kopíruje zvyšok Európy
Predaj áut v Nemecku oslabil v minulom roku o 2,9 % na 3,08 mil. kusov, čo predstavuje najnižšiu úroveň za posledné dva roky. Tento trend je tak v súlade s vývojom na iných kľúčových ...
Zdieľať
FRANKFURT 3. januára (WEBNOVINY) - Predaj áut v Nemecku oslabil v minulom roku o 2,9 % na 3,08 mil. kusov, čo predstavuje najnižšiu úroveň za posledné dva roky.
Tento trend je tak v súlade s vývojom na iných kľúčových európskych trhoch. Nemecké združenie dovozcov automobilov (VDIK) vo štvrtok ďalej informovalo, že registrácia nových áut v krajine v poslednom mesiaci minulého roka klesla o 16 % na 204 tisíc.
"Ak sa ekonomická situácia stabilizuje a súčasná spotreba sa rozšíri aj na automobilový trh, VDIK verí, že v Nemecku sa v tomto roku opäť zaregistruje viac než 3 mil. áut,“ povedal prezident VDIK Volker Lange.
Nemecku sa vďaka odolnému trhu práce a vyššej spotrebiteľskej dôvere darilo odolávať dlhovej kríze v eurozóne, zatiaľ čo automobilové trhy v krajinách južnej Európy pociťujú dopady úsporných opatrení a vysokej nezamestnanosti.
Tento trend je tak v súlade s vývojom na iných kľúčových európskych trhoch. Nemecké združenie dovozcov automobilov (VDIK) vo štvrtok ďalej informovalo, že registrácia nových áut v krajine v poslednom mesiaci minulého roka klesla o 16 % na 204 tisíc.
"Ak sa ekonomická situácia stabilizuje a súčasná spotreba sa rozšíri aj na automobilový trh, VDIK verí, že v Nemecku sa v tomto roku opäť zaregistruje viac než 3 mil. áut,“ povedal prezident VDIK Volker Lange.
Nemecku sa vďaka odolnému trhu práce a vyššej spotrebiteľskej dôvere darilo odolávať dlhovej kríze v eurozóne, zatiaľ čo automobilové trhy v krajinách južnej Európy pociťujú dopady úsporných opatrení a vysokej nezamestnanosti.