Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Aupark Bratislava otvoril dizajnérsky Pop up store



Aupark Bratislava prináša do hlavného mesta jedinečný koncept dočasného obchodu tzv. Pop up store, ktorý ponúka unikátne módne kúsky zvučných dizajnérov. V zahraničí mimoriadne obľúbený netypický ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 22. júna (WBN/PR) - Aupark Bratislava prináša do hlavného mesta jedinečný koncept dočasného obchodu tzv. Pop up store, ktorý ponúka unikátne módne kúsky zvučných dizajnérov. V zahraničí mimoriadne obľúbený netypický druh obchodu s možnosťou kúpi jednotlivých modelov sa tak dostáva aj k nám. Pop up store v bratislavskom Auparku bude otvorený do 4.7., denne od 10.00 hod. do 21.00 hod. Nájdete ho na prvom poschodí, v susedstve LIVE Cafe.


Mnoho zvučných mien
Nezmeškajte jedinečnú príležitosť a navštívte počas nadchádzajúcich dvoch týždňoch štýlový Pop up store v bratislavskom Auparku. Čakajú na vás inšpiratívne módne kúsky domácej i zahraničnej tvorby. Slovensko reprezentujú napríklad ukážky od Jany Gavalcovej, Lenky Sršňovej, Zlatice Hujbertovej či Petry Poórovej, maďarskú módu zasa Elysian DoRV, či Daige. Očaria vás aj modely českej návrhárky Kateřiny Geislerovej, nehovoriac o štýlových topánkach slovenskej Novesty, alebo o taškách Popular. Do projektu sa okrem renomovaných dizajnérov zapojili aj viaceré obľúbené značky centra, napríklad Aeronautica Militare alebo Calvin Klein Jeans, a taktiež salóny Pierot a Prolook.

Čo je to vlastne Pop up store?
Pop up store je typ obchodu, ktorý sa otvorí len na určitú obmedzenú dobu a následne zmizne. Tento spôsob predaja je nekonvenčnou cestou, ako priblížiť módne kolekcie návrhárov bližšie k zákazníkom, s možnosťou nechať sa nielen inšpirovať, ale si jednotlivé zaujímavé modely aj kúpiť. V prípade Pop up store v bratislavskom Auparku to platí stopercentne – jeho hlavným účelom je priblížiť kvalitných slovenských, českých a maďarských návrhárov a dizajnérov širokej verejnosti. "Myslíme si, že jednou z hlavných úloh bratislavského Auparku je prinášať módne inšpirácie. Aj z tohto dôvodu sme sa rozhodli sprístupniť našim návštevníkom tento, v rámci Slovenska unikátny, koncept dočasného obchodu. Po Aupark osobnom stylistovi, tak prinášame ďalší benefit, ktorý, ako veríme, prinesie našim zákazníkom osviežujúcu inšpiráciu pri nakupovaní," hovorí Petra Adamcová, marketingová manažérka Auparku Bratislava.

Osobný prístup je podčiarknutý aj samotným priestorom obchodu. Pop up store svojím dizajnom predstavuje útulnú obývačku, kde si môžete popri nakupovaní dať dobrú kávu, koláčik a nechať si poradiť od skúsených návrhárov alebo stylistu.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Prezident A. Kiska bude osobne hovoriť s kandidátmi na sudcov ÚS SR
<< predchádzajúci článok
Letné brigády pomáhajú študentom k osobnostnému rastu, tvrdí psychológ