![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Sobota 22.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Etela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
20. augusta 2015
Augustové búrky spôsobili stovky škôd
Počas uplynulých dní takmer na celom území Slovenska intenzívne prší a počet hlásení poistných udalostí sa zvyšuje. Klienti Allianz - Slovenskej poisťovne ...
Zdieľať

Najčastejšie sa poistné udalosti týkajú poškodených maľoviek, striech domov, zaplavených pivníc. Počasie zničilo aj niekoľko vozidiel, väčšinou boli hlásené poškodenia krupobitím a v siedmich prípadoch na auto spadol strom.
Na možný nárast hlásení je poisťovňa pripravená. Predpokladá sa, že niektorí majitelia poškodených domov či vozidiel mohli byť v čase kalamity odcestovaní napríklad na dovolenke a o tom, čo sa stalo, sa dozvedeli až neskôr. Na nahlásenie škôd majú klienti 30 dní.
Nahlásiť poistnú udalosť je treba čo najskôr, klienti tak môžu urobiť telefonicky alebo prostredníctvom mobilnej aplikácie. Poisťovňa rieši nahlásené poistné udalosti tak, aby mohla čo najrýchlejšie odškodniť nároky klientov. Hneď pri nahlásení škody poisťovňa rozhodne o ďalších potrebných krokoch k jej likvidácii. Pri nákladnejších poškodeniach pristupuje k poskytnutiu zálohy poistného plnenia, ktorej účelom je čiastočné finančné krytie pre klienta už počas priebehu odstraňovania a opravy škody.
TASR informovala Allianz-Slovenská poisťovňa.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR