![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|

Dcérska značka koncernu Volkswagen predala v septembri po celom svete 170.900 vozidiel, čo je o 6,8 % viac ako v rovnakom období vlani. Pozitívne signály prišli aj z Číny, kde odbyt v poslednom období klesol. Emisný škandál zatiaľ nemal negatívny vplyv na predaj. Podľa expertov sa prípadný vplyv na odbyt ukáže až v priebehu niekoľkých týždňov alebo mesiacov.
V Číne sa predaj v septembri zvýšil o 2,9 % na 53.095 áut. To však nestačilo na to, aby nárast vykompenzoval poklesy z predchádzajúcich mesiacov. Od januára do konca septembra Audi predalo v Číne 414.411 vozidiel, čo je o 0,3 % menej ako v rovnakom období vlani.
V Európe sa odbyt značky v septembri zvýšil o 8,8 % na 79.600 áut a v USA vyskočil dokonca až o 16,2 % na 17.340 vozidiel.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR