|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
14. júla 2016
Atraktivite Bratislavského kraja pomôžu ríbezle, husacina či pivo
Atraktivitu Bratislavského samosprávneho kraja (BSK) by mohli pomôcť zvýšiť ríbezle, husacina či pivo. Kraj totiž na tento rok plánuje v rámci podujatí pre domácich ...
Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR
Bratislava 14. júla (TASR) – Atraktivitu Bratislavského samosprávneho kraja (BSK) by mohli pomôcť zvýšiť ríbezle, husacina či pivo. Kraj totiž na tento rok plánuje v rámci podujatí pre domácich i zahraničných návštevníkov podujatia aj práve s týmito produktmi. "Staronové produkty vychádzajú z histórie, tradície a majú potenciál, aby sem prilákali ľudí," uviedol na dnešnej tlačovej besede výkonný riaditeľ Krajskej organizácie cestovného ruchu Bratislava Region Tourism Lukáš Dobrocký.Kraj v tejto súvislosti v sobotu 16. júla oživí tradíciu ríbezlí a produktov z nich na podujatí na Devíne. "Devín je destinácia, ktorá má úplne všetko, čo turistická destinácia má mať. To znamená dobrú dostupnosť z dvoch strán. Môžete prísť loďou, je tam monumentálna historická atraktivita, ktorou je hrad Devín, nachádza sa tam hotel. A smelo môžeme povedať, že Devín bude mať aj svoj produkt, ktorým je ríbezľa," povedal Dobrocký.
Ďalším propagačným produktom má byť husacina, keď sa kraju podarilo v spolupráci s obcou Slovenský Grob a podnikateľmi združenými v cechu husacinárov vytvoriť "marketingovú strechu" s názvom "Kráľovstvo husaciny". Jej cieľom je ukázať, že husacina nie je len pre bohatých, ale je dostupná pre všetkých a oplatí sa ju ochutnať. Spojiť sa to dá napríklad s ochutnávkou vín v neďalekých mestách a obciach ako Modra, Pezinok či Svätý Jur alebo s prechádzkou vo vinohradoch.
Tretím produktom je pivo, a tak kraj v spolupráci s Bratislavským okrášľovacím spolkom chystá na október Oktoberfest so zameraním predovšetkým na menšie pivovary. "Samotné tieto podujatia nemajú až taký význam, ale keď si ich dáte dokopy s tým, čo má každé mesto, tak sa z bratislavského regiónu stáva destinácia, ktorá môže vzbudzovať záujem u viac ľudí," myslí si Dobrocký.
V rámci projektov však kraj nezabúda ani na víno, a tak tento rok pripravuje aj projekt Take a Ride for the Best Slovak Wines. V rámci neho autobus z bratislavského osobného prístavu prevedie účastníkov celým Malokarpatským regiónom, chýbať nebude ani ochutnávka vín. Prvá sezóna sa začína v sobotu a potrvá do decembra.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR