|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
03. januára 2022
Asociácia digitálnych marketingových agentúr má nového prezidenta, Šurína nahradil Bahurinský
Tagy: Nový prezident
Novým prezidentom Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA) sa stal Rasťo Bahurinský, generálny riaditeľ agentúry THIS IS LOCCO. Hlasovanie o novom prezidentovi ADMA prebehlo na decembrovom valnom ...
Zdieľať
3.1.2022 (Webnoviny.sk) - Novým prezidentom Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA) sa stal Rasťo Bahurinský, generálny riaditeľ agentúry THIS IS LOCCO. Hlasovanie o novom prezidentovi ADMA prebehlo na decembrovom valnom zhromaždení asociácie po tom, ako zo svojej funkcie po skončení volebného obdobia 2019 až 2021 odstúpil Peter Šurín. Informoval o tom generálny sekretár ADMA Lucia Filipová.
„ADMA je skvelý projekt a verím, že sa pri jej aktivitách budeme naďalej stretávať,” uviedol Šurín a poďakoval sa všetkým, s ktorými za posledné roky dokázal prispieť k budovaniu silnejšieho digitálu na Slovensku. Nový prezident Bahurinský, ktorý sa v reklamnej brandži pohybuje už približne 15 rokov, bol zvolený na ďalšie volebné obdobie, ktoré bude trvať od 2022 až 2024.
„Digitál ako taký je každý rok silnejší a tým naberá na dôležitosti aj samotná asociácia. ADMA má obrovský potenciál a silu najmä vďaka jej členom a ja sa budem snažiť tento potenciál naplno využiť,” vyjadril sa po zvolení Bahurinský.
Zdroj: Webnoviny.sk - Asociácia digitálnych marketingových agentúr má nového prezidenta, Šurína nahradil Bahurinský © SITA Všetky práva vyhradené.
„ADMA je skvelý projekt a verím, že sa pri jej aktivitách budeme naďalej stretávať,” uviedol Šurín a poďakoval sa všetkým, s ktorými za posledné roky dokázal prispieť k budovaniu silnejšieho digitálu na Slovensku. Nový prezident Bahurinský, ktorý sa v reklamnej brandži pohybuje už približne 15 rokov, bol zvolený na ďalšie volebné obdobie, ktoré bude trvať od 2022 až 2024.
„Digitál ako taký je každý rok silnejší a tým naberá na dôležitosti aj samotná asociácia. ADMA má obrovský potenciál a silu najmä vďaka jej členom a ja sa budem snažiť tento potenciál naplno využiť,” vyjadril sa po zvolení Bahurinský.
Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) je združenie profesionálnych agentúr, ktoré pôsobia v oblasti digitálneho marketingu. Hlavným poslaním asociácie je zvyšovanie úrovne marketingu na Slovensku. Prezident ADMA je vedúcou osobnosťou asociácie, ktorá v spolupráci s členmi Správnej rady ADMA dbá na to, aby asociácia plnila stanovené ciele.
Zdroj: Webnoviny.sk - Asociácia digitálnych marketingových agentúr má nového prezidenta, Šurína nahradil Bahurinský © SITA Všetky práva vyhradené.
Tagy: Nový prezident
nasledujúci článok >>
Ledecký chce presadiť rozšírenie bezhotovostnej výplaty sociálnych dávok, využíva to už takmer 78 percent poberateľov
Ledecký chce presadiť rozšírenie bezhotovostnej výplaty sociálnych dávok, využíva to už takmer 78 percent poberateľov
<< predchádzajúci článok
Európska komisia podá pomocnú ruku Chorvátsku po zemetraseniach, krajine poskytne viac ako 300 miliónov eur
Európska komisia podá pomocnú ruku Chorvátsku po zemetraseniach, krajine poskytne viac ako 300 miliónov eur