|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
13. novembra 2009
Asistenčné služby pri nehode, poruche i odcudzení vozidla
Technická asistencia pre vozidlá je súčasťou produktov poistenia vozidiel Allianz - Slovenskej poisťovne. Služby spoločnosti Mondial Assistance využíva vodič a osoby prepravované v poistenom vozidle. ...
Zdieľať
BRATISLAVA 13. novembra (WN/PR) - Technická asistencia pre vozidlá je súčasťou produktov poistenia vozidiel Allianz - Slovenskej poisťovne. Služby spoločnosti Mondial Assistance využíva vodič a osoby prepravované v poistenom vozidle. Tieto služby sú určené pre dvojstopové vozidlá s najväčšou prípustnou celkovou hmotnosťou do 3,5 tony s platným slovenským osvedčením o evidencii, resp. technickým preukazom.
Pri povinnom zmluvnom poistení majú motoristi možnosť využívať asistenčnú službu poskytovanú spoločnosťou Mondial Assistance, ktorá organizuje a hradí pomoc v prípade nepojazdnosti vozidla následkom poruchy alebo nehody, ako aj v prípade odcudzenia vozidla na Slovensku i v zahraničí, a to nepretržite sedem dní v týždni a 24 hodín denne.
Výhodou je, ak nastanú v jednom poistnom období rôzne škody, je možné služby asistencie využiť opakovane bez obmedzenia.
Medzi najčastejšie prípady, v ktorých asistenčná služba zasahuje, patria:
- po dopravnej nehode odťah vozidla,
- v prípade poruchy ide najčastejšie o poruchu elektroniky, poruchu spojky, problémy so štartérom, defekt a zlomená polos,
- v prípade odcudzenia vozidla asistenčná služba zabezpečí ubytovanie vodiča a posádky a ich návrat domov, resp. pokračovanie v ceste, ak sa vozidlo nenájde.
Bežne asistenčná služba rieši aj stratené a zabuchnuté kľúče v aute, zámenu a vyčerpanie paliva, vybitú batériu a tiež pri odcudzení dvoch a viac kolies zabezpečí odtiahnutie do servisu.
V prípade, že sa klient ocitne v inej nepriaznivej situácii, ktorá nie je poistením krytá, asistenčná služba mu v každom prípade poskytne pomoc a upozorní ho, že daná služba je spoplatnená.
Asistenčné služby k povinnému zmluvnému poisteniu v Allianz – Slovenskej poisťovni má k dispozícii takmer sto percent klientov.
Ako postupovať, keď potrebujete asistenciu
Telefonické spojenie s asistenčnou centrálou Mondial Assistance je k dispozícii 24 hodín denne 365 dní v roku. V prípade núdze stačí zavolať.
- Ak voláte z Bratislavy, voľte 529 33 112.
- Ak voláte z iného miesta na Slovensku, voľte 02 529 33 112.
- Ak voláte zo zahraničia, voľte +421 2 529 33 112.
Operátorovi uveďte nasledujúce informácie:
- vaše meno a priezvisko,
- čo sa vám stalo,
- telefónne číslo, z ktorého voláte,
- miesto, kde sa presne nachádzate,
- typ vozidla, farbu a evidenčné číslo,
- VIN (viď asistenčná karta).
Operátor rozhodne na základe informácií o spôsobe pomoci. Dbajte na jeho pokyny.
Skúsenosť klienta
Peter cestoval na obchodnú cestu do Nemecka. Počas jazdy mu však vozidlo vypovedalo službu. Po niekoľkých márnych pokusoch o nápravu kontaktoval asistenčnú centrálu Mondial Assistance. Operátor na základe informácií od Petra vyhľadal najvhodnejší a najbližší servis, ktorý bol k Petrovi schopný ihneď vyraziť.
Po desiatich minútach prišiel nemecký mechanik a pomocou káblov sa podarilo vozidlo naštartovať. Skontroloval či aj ostatné parametre vozidla fungujú správne tak, ako majú a rozlúčil sa s Petrom. Po ďalších desiatich minútach zavolal operátor Petra, či prebehlo všetko v poriadku a či nepotrebuje ďalšiu pomoc. Peter už ďalšiu pomoc nepotreboval, v tom čase už bol na ceste späť na Slovensko za svojou rodinou.
Viac informácií na: www.allianzsp.sk
Pri povinnom zmluvnom poistení majú motoristi možnosť využívať asistenčnú službu poskytovanú spoločnosťou Mondial Assistance, ktorá organizuje a hradí pomoc v prípade nepojazdnosti vozidla následkom poruchy alebo nehody, ako aj v prípade odcudzenia vozidla na Slovensku i v zahraničí, a to nepretržite sedem dní v týždni a 24 hodín denne.
Výhodou je, ak nastanú v jednom poistnom období rôzne škody, je možné služby asistencie využiť opakovane bez obmedzenia.
Medzi najčastejšie prípady, v ktorých asistenčná služba zasahuje, patria:
- po dopravnej nehode odťah vozidla,
- v prípade poruchy ide najčastejšie o poruchu elektroniky, poruchu spojky, problémy so štartérom, defekt a zlomená polos,
- v prípade odcudzenia vozidla asistenčná služba zabezpečí ubytovanie vodiča a posádky a ich návrat domov, resp. pokračovanie v ceste, ak sa vozidlo nenájde.
Bežne asistenčná služba rieši aj stratené a zabuchnuté kľúče v aute, zámenu a vyčerpanie paliva, vybitú batériu a tiež pri odcudzení dvoch a viac kolies zabezpečí odtiahnutie do servisu.
V prípade, že sa klient ocitne v inej nepriaznivej situácii, ktorá nie je poistením krytá, asistenčná služba mu v každom prípade poskytne pomoc a upozorní ho, že daná služba je spoplatnená.
Asistenčné služby k povinnému zmluvnému poisteniu v Allianz – Slovenskej poisťovni má k dispozícii takmer sto percent klientov.
Ako postupovať, keď potrebujete asistenciu
Telefonické spojenie s asistenčnou centrálou Mondial Assistance je k dispozícii 24 hodín denne 365 dní v roku. V prípade núdze stačí zavolať.
- Ak voláte z Bratislavy, voľte 529 33 112.
- Ak voláte z iného miesta na Slovensku, voľte 02 529 33 112.
- Ak voláte zo zahraničia, voľte +421 2 529 33 112.
Operátorovi uveďte nasledujúce informácie:
- vaše meno a priezvisko,
- čo sa vám stalo,
- telefónne číslo, z ktorého voláte,
- miesto, kde sa presne nachádzate,
- typ vozidla, farbu a evidenčné číslo,
- VIN (viď asistenčná karta).
Operátor rozhodne na základe informácií o spôsobe pomoci. Dbajte na jeho pokyny.
Skúsenosť klienta
Peter cestoval na obchodnú cestu do Nemecka. Počas jazdy mu však vozidlo vypovedalo službu. Po niekoľkých márnych pokusoch o nápravu kontaktoval asistenčnú centrálu Mondial Assistance. Operátor na základe informácií od Petra vyhľadal najvhodnejší a najbližší servis, ktorý bol k Petrovi schopný ihneď vyraziť.
Po desiatich minútach prišiel nemecký mechanik a pomocou káblov sa podarilo vozidlo naštartovať. Skontroloval či aj ostatné parametre vozidla fungujú správne tak, ako majú a rozlúčil sa s Petrom. Po ďalších desiatich minútach zavolal operátor Petra, či prebehlo všetko v poriadku a či nepotrebuje ďalšiu pomoc. Peter už ďalšiu pomoc nepotreboval, v tom čase už bol na ceste späť na Slovensko za svojou rodinou.
Viac informácií na: www.allianzsp.sk