|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
05. februára 2008
Ariel a Hypernova sa pokúsili o vytvorenie nového slovenského rekordu
Ariel, prací prášok, ktorý vyrába spoločnosť Procter & Gamble, a Hypernova Avion Shopping Park usporiadali 30. 1. 2008 od 16. hodiny unikátnu akciu.
Zdieľať
Išlo o pokus o vytvorenie slovenského národného rekordu v najväčšom vystavení výrobkov jednej značky v jednej predajni. Ide o 144 paliet s viac ako 16 000 kusmi výrobkov Ariel, ktoré celkom zaberú plochu 138 m2 a vážia takmer 100 ton. Pokus o rekord prebehol pod dohľadom komisárov z agentúry Dobrý deň. Akciu moderoval Libor Bouček a okrem rekordu na návštevníkov čakajú aj zaujímavé súťaže. Vytvorenie rekordu bolo doplnené o veľmi lákavú ponuku, keď môžu zákazníci pri nákupe 2 výrobkov Ariel ušetriť 599 Sk.
Nový Ariel Lenor Aromatherapy Touch s extra zmäkčujúcim zložením zaistí okrem čistoty aj hebkosť a sviežu vôňu bielizne. Je k dispozícii vo forme prášku, ale aj v tekutej forme Ariel Liquid.
Ariel
Značka Ariel je na slovenskom trhu prítomná od roku 1984. Ochranná známka Ariel bola prvýkrát zaregistrovaná už v roku 1964. Ariel sa dlho vyrábal v továrni Rakona
v Rakovníku, ktorá bola v roku 1990 kúpená spoločnosťou Procter & Gamble. Tá zmenila technologický postup pri výrobe tohto pracieho prášku, a tak od roku 1991 je na trhu prítomný nový Ariel od P&G. Ten odvtedy prešiel niekoľkými inovačnými cyklami, aby spĺňal stále náročnejšie požiadavky zákazníkov. V apríli 2006 sa Ariel začal dodávať v kompaktnej verzii (označenej logom EUROCOMPACT), ktorá znamená podstatný prínos pre životné prostredie.
V minulom roku prišla spoločnosť Procter & Gamble na trh s ďalšou inováciou obľúbeného pracieho prášku Ariel, ktorá spočíva v novej technológii M-ZIM 5, ktorá umožňuje dokonale odstrániť odolné škvrny, napríklad od trávy, červeného vína alebo olivového oleja už pri prvom praní.
Ariel je na slovenskom trhu k dispozícii v nasledujúcich variantoch:
Ariel Moutain Spring M-Zim 5 a Ariel White Flower M-Zim 5, ktoré sú určené na pranie bielej bielizne pri teplotách od 30 °C do 95 °C. Jedinečné zloženie zaistí bielizni dokonalú perfektnú čistotu a sviežu alpskú vôňu v prípade Ariel Moutain Spring. Nový Ariel White Flowers prevonia bielizeň jemnou kvetinovou vôňou. K dispozícii je aj tekutá forma Ariel Liquid M-Zim 5.
Ariel Color s technológiou M-Zim 5 je určený na farebnú bielizeň. Udržiava farby odevov živé a svieže dlhý čas. Vďaka svojmu zloženiu, ktoré pôsobí už pri 30 °C, je nemilosrdný k škvrnám, ale pritom je bezpečný pre farby. Spoľahlivo si poradí
s blatom, trávou alebo so škvrnami od červeného vína a zároveň je šetrný k oblečeniu.
s blatom, trávou alebo so škvrnami od červeného vína a zároveň je šetrný k oblečeniu.
Nový Ariel Lenor Aromatherapy Touch s extra zmäkčujúcim zložením zaistí okrem čistoty aj hebkosť a sviežu vôňu bielizne. Je k dispozícii vo forme prášku, ale aj v tekutej forme Ariel Liquid.
Medzi najznámejšie značky vyrábané v Rakone patria pracie prostriedky Ariel, Tide, Bonux, aviváže Lenor, čistiace prostriedky Jar, Mr. Proper, dezodoranty a antiperspiranty Old Spice, Secret a Gillette. Spoločnosť Procter&Gamble ďalej vyrába jednorazové plienky Pampers, šampóny Head&Shoulders, Pantene Pro-V, hygienické potreby Always, Discreet, Tampax, vlasovú kozmetiku Wella, parfumy Hugo Boss, Laura Biagotti, dekoratívnu kozmetiku Max Factor a nedávno rozšírila svoje portfólio o výrobky značky Braun, Duracell, Oral-B a kozmetiku Gillette.
Ahold Retail Slovakia
AHOLD Retail Slovakia patrí medzi najrýchlejšie sa rozvíjajúce maloobchodné spoločnosti na slovenskom trhu. Vo svojich hypermarketoch a supermarketoch obslúžila v minulom roku viac ako 22 miliónov zákazníkov. Predajná sieť moderných predajní spoľahlivo pokrýva všetky regióny Slovenskej republiky.
Hypermarkety Hypernova a supermarkety Albert pravidelne pripravujú pre svojich zákazníkov akciové ponuky najžiadanejšieho sezónneho tovaru za zvýhodnené ceny, na ktoré upozorňujú rozosielanými informačnými letákmi. Predajnú sieť reťazca Hypernova dnes tvorí 22 jasne profilovaných hypermarketov, prispôsobujúcich sa svojou predajnou plochou konkrétnemu regiónu či mestu. Zákazníci na celom území Slovenska sa tak stretávajú s hypermarketmi s predajnou plochou od 3.000 do 10.000 metrov štvorcových, ponúkajúcich od šestnásť- do šesťdesiattisíc druhov tovaru. Značka Hypernova bola v roku 2007 na slovenskom trhu zaradená ako jediný reťazec medzi Superbrands.