|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 23.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Klement
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Ilustračná snímka Foto: TASR/AP
Apple sa snaží rozširovať svoju sieť predajní na čínskom trhu, ktorý je pre koncern druhý najväčší, hneď po USA. Obchod v Ta-lien je v poradí siedmy, ktorý pribudol tento rok v Číne.
Obchody Apple sú pritom kľúčové pre predaj produktov tejto značky v Číne, ktoré sú mimoriadne obľúbené najmä medzi mladými ľuďmi.
Portál digitimes v tejto súvislosti pripomína, že čínski klienti menej využívajú on-line nákupnú stránku Apple. A ani čínske internetové obchody nemajú veľký záujem o podporu predaja produktov Apple, lebo im neprinášajú veľké zisky. Apple preto agresívne rozširuje sieť vlastných obchodov v Číne, aby udržal objem predaja v tejto ázijskej krajine na doterajšej úrovni.
Investori pozorne sledujú, ako sa americkému koncernu darí na čínskom trhu, keďže tamojšia ekonomika spomaľuje a domáci rivali Apple, ako sú Xiaomi a Huawei Technologies, sa presúvajú od lacnejších produktov k špičkovým technickým výrobkom. Smartfóny z produkcie týchto čínskych firiem tak predstavujú veľkú výzvu pre Apple aj juhokórejský Samsung Electronics a môžu im odkrojiť značnú časť z čínskeho trhu.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR