|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 18.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Sláva, Slávka
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Aplikácia od QBSW uľahčí komunikáciu motoristov so servisom
Nová bezplatná aplikácia prinesie motoristom jednoduchý spôsob objednávania sa na servisné prehliadky vďaka pár klikom cez mobilný telefón. Aplikácia im zároveň bude posielať informácie o ...
Zdieľať
BRATISLAVA 2. decembra (WBN/PR) - Nová bezplatná aplikácia prinesie motoristom jednoduchý spôsob objednávania sa na servisné prehliadky vďaka pár klikom cez mobilný telefón. Aplikácia im zároveň bude posielať informácie o zaujímavých akciách a pravidelných servisných prehliadkach, budú mať k dispozícii servisný plán vozidla a prostredníctvom nej budú môcť nahlásiť prípadnú dopravnú nehodu či rýchlo kontaktovať asistenčnú službu.
„Naša spoločnosť sa zameriava na vývoj mobilných aplikácií a softvérových riešení na mieru. Od spoločnosti PPC TEAM plus s.r.o. sme dostali zákazku na vývoj servisnej aplikácie, ktorej účelom bude zjednodušiť objednávanie klientov na servisné prehliadky a celkovo urýchliť proces vybavovania servisných úkonov. Podľa tejto požiadavky sme vyvinuli aplikáciu, ktorá umožňuje modernú a jednoduchú komunikáciu medzi predajcom a majiteľmi vozidiel a súčasne rýchlo a efektívne rieši servisné požiadavky“, hovorí Martin Hrnko, šéf spoločnosti QBSW, a.s.
Aplikácia obsahuje päť základných častí. Prvou je prehľad všetkých vozidiel, ktoré používateľ aplikácie vlastní a kde si vie jednoducho prehliadať stav servisných plánov svojho vozového parku a priamo sa objednať do servisu. Pri vytváraní servisnej požiadavky určí druh prehliadky a eventuálne označí žiadosť o náhradný automobil. Detail každého vozidla, ktoré je v aplikácii pridané, zahŕňa históriu servisných úkonov spolu s dátumom a miestom, kde boli vykonané. Druhá zložka základného menu aplikácie „Správy“ predstavuje účinný kanál na komunikáciu predajcu automobilov s majiteľmi vozidiel, kde sú zobrazované všetky aktuálne oznamy, novinky, akcie a udalosti, ktoré môžu byť pre klientov zaujímavé a prínosné. „Asistent“ tvorí tretiu časť aplikácie. Poskytuje možnosť rýchlej voľby na objednanie servisného úkonu, nahlásenie dopravnej nehody a kontaktovanie asistenčnej služby. Predposlednou časťou aplikácie je záložka, kde majiteľ vozidla nájde všetky potrebné kontakty predávajúcej spoločnosti a autorizovaných servisných miest, vrátane ich otváracích hodín. Posledná časť slúži na správu aplikácie a konta používateľa.
Mobilná aplikácia funguje na platforme iOS a Android a je voľne stiahnuteľná z Apple App Store alebo Google Play Marketu. Používať sa dá v on-line aj v off-line režime, kedy sú informácie synchronizované až po prihlásení do 3G/WiFi siete. Všetky dáta sú spracovávané vo webovej aplikácii, kde ich ďalej vyhodnocujú zástupcovia automobilovej spoločnosti.
„Naša spoločnosť sa zameriava na vývoj mobilných aplikácií a softvérových riešení na mieru. Od spoločnosti PPC TEAM plus s.r.o. sme dostali zákazku na vývoj servisnej aplikácie, ktorej účelom bude zjednodušiť objednávanie klientov na servisné prehliadky a celkovo urýchliť proces vybavovania servisných úkonov. Podľa tejto požiadavky sme vyvinuli aplikáciu, ktorá umožňuje modernú a jednoduchú komunikáciu medzi predajcom a majiteľmi vozidiel a súčasne rýchlo a efektívne rieši servisné požiadavky“, hovorí Martin Hrnko, šéf spoločnosti QBSW, a.s.
Aplikácia obsahuje päť základných častí. Prvou je prehľad všetkých vozidiel, ktoré používateľ aplikácie vlastní a kde si vie jednoducho prehliadať stav servisných plánov svojho vozového parku a priamo sa objednať do servisu. Pri vytváraní servisnej požiadavky určí druh prehliadky a eventuálne označí žiadosť o náhradný automobil. Detail každého vozidla, ktoré je v aplikácii pridané, zahŕňa históriu servisných úkonov spolu s dátumom a miestom, kde boli vykonané. Druhá zložka základného menu aplikácie „Správy“ predstavuje účinný kanál na komunikáciu predajcu automobilov s majiteľmi vozidiel, kde sú zobrazované všetky aktuálne oznamy, novinky, akcie a udalosti, ktoré môžu byť pre klientov zaujímavé a prínosné. „Asistent“ tvorí tretiu časť aplikácie. Poskytuje možnosť rýchlej voľby na objednanie servisného úkonu, nahlásenie dopravnej nehody a kontaktovanie asistenčnej služby. Predposlednou časťou aplikácie je záložka, kde majiteľ vozidla nájde všetky potrebné kontakty predávajúcej spoločnosti a autorizovaných servisných miest, vrátane ich otváracích hodín. Posledná časť slúži na správu aplikácie a konta používateľa.
Mobilná aplikácia funguje na platforme iOS a Android a je voľne stiahnuteľná z Apple App Store alebo Google Play Marketu. Používať sa dá v on-line aj v off-line režime, kedy sú informácie synchronizované až po prihlásení do 3G/WiFi siete. Všetky dáta sú spracovávané vo webovej aplikácii, kde ich ďalej vyhodnocujú zástupcovia automobilovej spoločnosti.