|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 4.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Barbora
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Ani nová registračná daň Slovákov od kúpy jazdených áut neodrádza
Ani nová registračná daň Slovákov od kúpy jazdených áut neodrádza
Zdieľať
Ani nová registračná daň Slovákov od kúpy jazdených áut neodrádza Foto: Auto Palace Group
Bratislava 28. júla (OTS) - Nový zákon o registračnej dani, ktorý vstúpil do platnosti začiatkom tohto roka, sa trhu s jazdenými vozidlami výrazne nedotkol. Práve naopak. Za prvý polrok 2017 sa ich predalo v Auto Palace viac než minulý rok za rovnaké obdobie. Týka sa to aj jazdeniek s vyšším výkonom, za ktoré noví majitelia po novom musia zaplatiť oveľa vyššiu daň. Vyplýva to z aktuálnych výsledkov predaja slovenskej dcéry spoločnosti Auto Palace Group za prvý polrok 2017.„Automobilový trh tento rok opäť rastie, len za prvý polrok sa predalo o 10% viac nových vozidiel než vlani za rovnaké obdobie. Predaj u nás v Auto Palace kopíruje správanie trhu. Rástol u nás predaj nielen nových, ale aj jazdených vozidiel a to v oboch pobočkách našej spoločnosti v Bratislave,” uvádza Karel Klouda, konateľ spoločnosti Auto Palace, ktorá na Slovensku predáva vozidlá BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi.
Oproti minulému roku na cestách pribudlo najmä štýlových mestských áut značky MINI. „V prvom polroku 2017 sme ich predali o polovicu viac než vlani. Najviac sa predávala nehynúca klasika - trojdverový model MINI, nasleduje tohtoročná novinka na slovenskom trhu MINI Countryman,” hovorí Klouda. Z predajných výsledkov spoločnosti Auto Palace vyplýva, že väčšej popularite sa teší nielen MINI, ale aj značka Mitsubishi.
Napriek svetovému trendu kupovať vozidlá skôr prostredníctvom rôznych foriem financovania a popularite operatívneho leasingu, sa podľa posledných výsledkov predaja spoločnosti Auto Palace Bratislava, ktorá predáva najviac BMW a MINI z autorizovaných predajcov zdá, že Slováci sa vracajú aj ku kúpe vozidiel v hotovosti. „Tento polrok sme zaznamenali miernu zmenu v trende financovania vozidiel. Oproti minulému roku ľudia kupovali viac vozidiel prémiových značiek v hotovosti než prostredníctvom financovania,” konkretizuje Karel Klouda.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR