|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
22. februára 2012
Analýza prináša tipy na víťazov Oscarov
Užívatelia sociálnych médií už týždne intenzívne diskutujú o svojich horúcich tipoch na víťazov i sklamaniach, ktoré sa môžu objaviť počas 84-tého výročného udeľovania cien ...
Zdieľať
LOS ANGELES/BRATISLAVA 22. februára (WBN/PR) - Užívatelia sociálnych médií už týždne intenzívne diskutujú o svojich horúcich tipoch na víťazov i sklamaniach, ktoré sa môžu objaviť počas 84-tého výročného udeľovania cien Americkej filmovej akadémie. Annenbergovo inovačné labortórium na Univerzite v južnej Kalifornii (USC Annenberg), spoločnosť IBM (NYSE: IBM), a Los Angeles Times sa rozhodli tieto pocity diskutujúcich na sociálnych médiách zmerať a zanalyzovať.
Na meranie pozitívnych a negatívnych názorov, ktoré ľudia verejne zdieľajú vo svojich „tweetoch“, využíva projekt nové vyspelé analytické nástroje a technológie na rozpoznanie ľudského jazyka. Zameriava sa predovšetkým na najlepšieho herca a herečku v hlavnej úlohe a na najlepší film. Cieľom projektu je vytvoriť model na meranie intenzity a tónu, s akými ľudia komunikujú o nomináciách na Oskarov na sociálnej sieti Twitter, aby lepšie pochopili názory divákov. Výsledky majú pomôcť odhaliť, ako pokročilé technológie dokážu identifikovať dôležité spotrebiteľské trendy.
Analýza je dostupná na www.latimes.com/senti-meter, kde je zároveň možné sledovať aj postupný vývoj pocitov a nálad s blížiacim sa udeľovaním cien, ktoré sa uskutoční už o pár dní, presnejšie 26. februára 2012.
“Tento projekt je o identifikovaní “ľudových Oskarov”. Posúvame sa od názorov k lepšiemu pochopeniu, čo bežní diváci považujú za najväčší prínos pre filmové odvetvie,” priblížil projekt profesor Jonathan Taplin, riaditeľ inovačného laboratória na USC. “Chceme ilustrovať ako nové technológie dokážu zachytiť cenné informácie a názory filmových fanúšikov.”
Viac informácií o:
- University of Southern California Annenberg Innovation Lab nájdete na www.annenberg.usc.edu;
- IBM a analytických nástrojoch nájdete na www.ibm.com/analytics;
- Los Angeles Times nájdete na www.latimes.com/aboutus.
O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje klientom svoje služby už viac ako 100 rokov. Celosvetovo pôsobí vo vyše 170 krajinách, pričom neustále rozširuje svoje geografické pokrytie, a zamestnáva takmer 400 tisíc zamestnancov. Poslaním spoločnosti IBM je pomocou integrovaných, flexibilných a efektívnych riešení pomáhať svojim zákazníkom redukovať náklady a zvýšiť tak ich konkurencieschopnosť na trhu.
Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej novým generálnym riaditeľom je Branislav Šebo. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.
Na meranie pozitívnych a negatívnych názorov, ktoré ľudia verejne zdieľajú vo svojich „tweetoch“, využíva projekt nové vyspelé analytické nástroje a technológie na rozpoznanie ľudského jazyka. Zameriava sa predovšetkým na najlepšieho herca a herečku v hlavnej úlohe a na najlepší film. Cieľom projektu je vytvoriť model na meranie intenzity a tónu, s akými ľudia komunikujú o nomináciách na Oskarov na sociálnej sieti Twitter, aby lepšie pochopili názory divákov. Výsledky majú pomôcť odhaliť, ako pokročilé technológie dokážu identifikovať dôležité spotrebiteľské trendy.
Analýza je dostupná na www.latimes.com/senti-meter, kde je zároveň možné sledovať aj postupný vývoj pocitov a nálad s blížiacim sa udeľovaním cien, ktoré sa uskutoční už o pár dní, presnejšie 26. februára 2012.
“Tento projekt je o identifikovaní “ľudových Oskarov”. Posúvame sa od názorov k lepšiemu pochopeniu, čo bežní diváci považujú za najväčší prínos pre filmové odvetvie,” priblížil projekt profesor Jonathan Taplin, riaditeľ inovačného laboratória na USC. “Chceme ilustrovať ako nové technológie dokážu zachytiť cenné informácie a názory filmových fanúšikov.”
Viac informácií o:
- University of Southern California Annenberg Innovation Lab nájdete na www.annenberg.usc.edu;
- IBM a analytických nástrojoch nájdete na www.ibm.com/analytics;
- Los Angeles Times nájdete na www.latimes.com/aboutus.
O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje klientom svoje služby už viac ako 100 rokov. Celosvetovo pôsobí vo vyše 170 krajinách, pričom neustále rozširuje svoje geografické pokrytie, a zamestnáva takmer 400 tisíc zamestnancov. Poslaním spoločnosti IBM je pomocou integrovaných, flexibilných a efektívnych riešení pomáhať svojim zákazníkom redukovať náklady a zvýšiť tak ich konkurencieschopnosť na trhu.
Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej novým generálnym riaditeľom je Branislav Šebo. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.