|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
26. novembra 2018
Americkým obchodníkom by mal Cyber Monday priniesť rekordné tržby
Američania, ktorí nestihli využiť veľké zľavy a nakúpiť si počas Black Friday (Čierneho piatka) po Dni Vďakyvzdania, sa spoliehajú na tzv. Cyber Monday. Táto ...
Zdieľať
Ilustračné foto. Foto: TASR/AP
New York 26. novembra (TASR) - Američania, ktorí nestihli využiť veľké zľavy a nakúpiť si počas Black Friday (Čierneho piatka) po Dni Vďakyvzdania, sa spoliehajú na tzv. Cyber Monday. Táto "modernejšia" verzia Black Friday je dňom výpredajov a zliav na internete.Maloobchodníci po celej krajine sa snažia prilákať ľudí na svoje webové stránky s ponukou nových služieb, ako sú napríklad dodávky zadarmo bez limitov na minimálnu hodnotu objednávky.
Experti odhadujú, že pondelkový on-line predaj by mohol tento rok prilákať viac ako 75 miliónov zákazníkov a vygenerovať tržby vo výške 7,8 miliardy USD (6,87 miliardy eur).
To by bol nárast o 18 % oproti minulému roku podľa Adobe Analytics, ktorá sleduje transakcie vo väčšine najväčších amerických on-line obchodoch. A viac ako tržby z on-line predaja počas Black Friday, ktoré podľa predbežných údajov dosiahli 6,2 miliardy USD.
Napriek tomu sa tieto tržby ani zďaleka nepriblížia výsledkom čínskeho internetového obchodu Alibaba, ktorý počas tzv. Dňa nezadaných 11. novembra vygeneroval tržby 30,8 miliardy USD.
Ale americkí maloobchodníci budú tiež čeliť záplave on-line objednávok, ktoré preveria "silu" ich internetových stránok. Ak nemajú správnu IT infraštruktúru, nával klientov môže viesť k výpadkom a iným technickým problémom.
Očakáva sa, že najväčšie zľavy budú počas Cyber Monday na hračky, uviedla spoločnosť Adobe Analytics.
Počas Black Friday zaznamenal predaj cez internet výrazný rast, medziročne o 23 % na už spomínaných 6,2 miliardy USD, zatiaľ čo on-line tržby počas Dňa Vďakyvzdania prekonali 3,7 miliardy USD, podľa Adobe Analytics.
Národná federácia maloobchodníkov predpovedá, že v priebehu tohtoročnej vianočnej sezóny (v novembri a decembri) stúpnu maloobchodné tržby v USA o 4,3 až 4,8 % v porovnaní s rokom 2017, na 717,45 až 720,89 miliardy USD.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR