|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
12. júla 2013
Americká ZOO využila IT na rast návštevnosti
Spoločnosť IBM odštartovala spoluprácu so zoologickou záhradou a morským akváriom Point Defiance ZOO & Aquarium (PDZA), ktoré využívajú analytické nástroje na spracovanie veľkého objemu dát, tzv. ...
Zdieľať
BRATISLAVA 12. júla (WBN/PR) - Spoločnosť IBM odštartovala spoluprácu so zoologickou záhradou a morským akváriom Point Defiance ZOO & Aquarium (PDZA), ktoré využívajú analytické nástroje na spracovanie veľkého objemu dát, tzv. Big Data.
Point Defiance ZOO po využití technológie IBM Big Data Analytics obohatila informácie pre svojich mladších návštevníkov vo veku do 35 rokov, práve vďaka informáciám získaným z mobilným zariadení a sociálnych sietí. Zoologickej záhrade a akváriu sa zároveň podarilo zvýšiť online predaj vstupeniek o viac ako 700 percent a do konca tohto roka odhaduje ešte rast predaja vstupeniek online o štvrtinu, oproti súčasnosti. Point Defiance ZOO je jedinou zoologickou záhradou na severozápadnom tichomorskom pobreží Spojených štátov amerických, v štáte Washington, ktorej súčasťou je aj morské akvárium a zamestnáva 80 pracovníkov a ročne ju navštívi vyše 600 tisíc ľudí.
ZOO využíva milióny záznamov dát o svojich návštevníkoch, ich preferenciách, záujmoch či angažovanosti v oblasti ochrany prírody. Pomocou vyhodnotenia spätnej väzby návštevníkov na sociálnych sietiach, ako napríklad Facebook zlepšuje svoje služby pre návštevníkov a vyberá z obrovského množstva údajov využiteľné informácie. Vďaka analýze online predaja môže zoologická záhrada zistiť, kedy sa stretávajú jej špeciálne ponuky s najlepšou odozvou zákazníkov a pomocou tejto analýzy zostavuje aj špeciálne promo akcie.
Point Defiance ZOO & Aquarium vďaka dostupnosti analytických nástrojov pre Big Data nedávno ponúkla promo akciu pre svojich pravidelných návštevníkov, ktorým práve končilo členstvo v klube priateľov ZOO. Vedenie zoologickej záhrady im ponúklo špeciálnu zľavu, pokiaľ si členstvo obnovia. Zoologická záhrada a akvárium pri tejto akcii zaznamenala o sto percent vyššiu úspešnosť, v porovnaní s podobnými akciami v minulosti.
Viac informácií nájdete Tu.
Viac informácii o Point Defiance ZOO & Aquarium nájdete Tu.
O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje klientom svoje služby už viac ako 100 rokov. Celosvetovo pôsobí vo vyše 170 krajinách, pričom neustále rozširuje svoje geografické pokrytie, a zamestnáva vyše 430 tisíc zamestnancov. Poslaním spoločnosti IBM je pomocou integrovaných, flexibilných a efektívnych riešení pomáhať svojim zákazníkom redukovať náklady a zvýšiť tak ich konkurencieschopnosť na trhu. Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej generálnym riaditeľom je Branislav Šebo. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.
Point Defiance ZOO po využití technológie IBM Big Data Analytics obohatila informácie pre svojich mladších návštevníkov vo veku do 35 rokov, práve vďaka informáciám získaným z mobilným zariadení a sociálnych sietí. Zoologickej záhrade a akváriu sa zároveň podarilo zvýšiť online predaj vstupeniek o viac ako 700 percent a do konca tohto roka odhaduje ešte rast predaja vstupeniek online o štvrtinu, oproti súčasnosti. Point Defiance ZOO je jedinou zoologickou záhradou na severozápadnom tichomorskom pobreží Spojených štátov amerických, v štáte Washington, ktorej súčasťou je aj morské akvárium a zamestnáva 80 pracovníkov a ročne ju navštívi vyše 600 tisíc ľudí.
ZOO využíva milióny záznamov dát o svojich návštevníkoch, ich preferenciách, záujmoch či angažovanosti v oblasti ochrany prírody. Pomocou vyhodnotenia spätnej väzby návštevníkov na sociálnych sietiach, ako napríklad Facebook zlepšuje svoje služby pre návštevníkov a vyberá z obrovského množstva údajov využiteľné informácie. Vďaka analýze online predaja môže zoologická záhrada zistiť, kedy sa stretávajú jej špeciálne ponuky s najlepšou odozvou zákazníkov a pomocou tejto analýzy zostavuje aj špeciálne promo akcie.
Point Defiance ZOO & Aquarium vďaka dostupnosti analytických nástrojov pre Big Data nedávno ponúkla promo akciu pre svojich pravidelných návštevníkov, ktorým práve končilo členstvo v klube priateľov ZOO. Vedenie zoologickej záhrady im ponúklo špeciálnu zľavu, pokiaľ si členstvo obnovia. Zoologická záhrada a akvárium pri tejto akcii zaznamenala o sto percent vyššiu úspešnosť, v porovnaní s podobnými akciami v minulosti.
Viac informácií nájdete Tu.
Viac informácii o Point Defiance ZOO & Aquarium nájdete Tu.
O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje klientom svoje služby už viac ako 100 rokov. Celosvetovo pôsobí vo vyše 170 krajinách, pričom neustále rozširuje svoje geografické pokrytie, a zamestnáva vyše 430 tisíc zamestnancov. Poslaním spoločnosti IBM je pomocou integrovaných, flexibilných a efektívnych riešení pomáhať svojim zákazníkom redukovať náklady a zvýšiť tak ich konkurencieschopnosť na trhu. Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej generálnym riaditeľom je Branislav Šebo. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.