|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
14. decembra 2013
Američanom najlepšie rozumejú banky, Slovákom obchodné reťazce
Spôsob, akým vnímajú komunikáciu firiem Američania a Slováci, sa značne líši. Kým Američania si myslia, že ich potrebám najlepšie rozumejú banky, Slováci ...
Zdieľať
Obchodné centrum Foto: TASR/Ivan Majerský
Bratislava 14. decembra (TASR) - Spôsob, akým vnímajú komunikáciu firiem Američania a Slováci, sa značne líši. Kým Američania si myslia, že ich potrebám najlepšie rozumejú banky, Slováci majú pocit, že ich najviac počúvajú obchodné reťazce (59 %) a telekomunikační operátori (56 %). O bankách si to myslí iba 38 % a o poisťovniach dokonca len 15 % respondentov v SR. Vyplýva to z prieskumov medzinárodnej poradenskej firmy SAS.Jednu vec však majú slovenskí a americkí spotrebitelia spoločnú. Očakávajú od firiem viac porozumenia a relevantnejšie ponuky. A to napriek obavám z narúšania súkromia, ktoré vyjadrili takmer tri štvrtiny amerických respondentov v súvislosti s nedávnymi škandálmi o rozsiahlom špehovaní občanov vládami.
"Je prirodzené, že verejnosť znepokojili škandály, ktoré poukazujú na špehovanie dát, a to v zámorí aj v Európe. Neznamená to však, že spotrebitelia nechcú, aby firmy s ich súhlasom analyzovali osobné dáta a vedeli vďaka nim lepšie spoznať ich záujmy a potreby. Ak sa firmy správajú zodpovedne a dodržiavajú legislatívu, nemusia sa báť využívať osobné dáta zákazníkov," priblížila riaditeľka SAS Slovakia Hana Kvartová.
Podľa prieskumu Slováci nemajú problém dostávať od dodávateľov viac informácií a ponúk ako je tomu dnes, dokonca by intenzívnejšiu komunikáciu privítali, musí však byť relevantná a zaujímavá. "Ľudia odmietajú len reklamné odkazy, ktoré ich nezaujímajú. Firmy by sa preto mali učiť zákazníkom lepšie porozumieť a komunikovať s nimi cielenejšie," tvrdí Kvartová.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR