![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
14. decembra 2013
Američanom najlepšie rozumejú banky, Slovákom obchodné reťazce
Spôsob, akým vnímajú komunikáciu firiem Američania a Slováci, sa značne líši. Kým Američania si myslia, že ich potrebám najlepšie rozumejú banky, Slováci ...
Zdieľať

Jednu vec však majú slovenskí a americkí spotrebitelia spoločnú. Očakávajú od firiem viac porozumenia a relevantnejšie ponuky. A to napriek obavám z narúšania súkromia, ktoré vyjadrili takmer tri štvrtiny amerických respondentov v súvislosti s nedávnymi škandálmi o rozsiahlom špehovaní občanov vládami.
"Je prirodzené, že verejnosť znepokojili škandály, ktoré poukazujú na špehovanie dát, a to v zámorí aj v Európe. Neznamená to však, že spotrebitelia nechcú, aby firmy s ich súhlasom analyzovali osobné dáta a vedeli vďaka nim lepšie spoznať ich záujmy a potreby. Ak sa firmy správajú zodpovedne a dodržiavajú legislatívu, nemusia sa báť využívať osobné dáta zákazníkov," priblížila riaditeľka SAS Slovakia Hana Kvartová.
Podľa prieskumu Slováci nemajú problém dostávať od dodávateľov viac informácií a ponúk ako je tomu dnes, dokonca by intenzívnejšiu komunikáciu privítali, musí však byť relevantná a zaujímavá. "Ľudia odmietajú len reklamné odkazy, ktoré ich nezaujímajú. Firmy by sa preto mali učiť zákazníkom lepšie porozumieť a komunikovať s nimi cielenejšie," tvrdí Kvartová.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR