|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
02. októbra 2006
Alonso burcuje Michelin a celý tím Renault
Španielsky pilot F1 Fernando Alonso odcestoval z Číny síce bez "žltého trička" vedúceho pretekára seriálu MS 2006, pred dvoma záverečnými podujatiami v Japonsku a Brazílii však rozhodne ...
Zdieľať
ŠANGHAJ 2. októbra (WEBNOVINY) - Španielsky pilot F1 Fernando Alonso odcestoval z Číny síce bez "žltého trička" vedúceho pretekára seriálu MS 2006, pred dvoma záverečnými podujatiami v Japonsku a Brazílii však rozhodne nehádže flintu do žita a verí v zisk jazdeckého titulu aj pohára konštruktérov pre tím Renault. Úradujúci majster sveta si však veľmi dobre uvedomuje, že oslavy ôsmeho titulu môže lúčiacemu sa Nemcovi Michaelovi Schumacherovi pokaziť iba mobilizácia síl všetkých ľudí a dodávateľov, ktorí na výkone jeho monopostu participujú. Po šanghajskej VC, ktorú vyhral Schumacher pred dvojicou z Renaultu Alonso, Giancarlo Fisichela, majú lídri oboch tímov po 116 bodov, ale vyšší počet víťazstiev (7) hovorí v prospech jednotky Ferrari. "Stále môžeme šampionát vyhrať, o tom som presvedčený, ale musíme vyvinúť obrovské, mimoriadne úsilie. Máme k dispozícii monopost, podmienky aj potrebnú rýchlosť," zhodnotil Alonso očakávajúc viac najmä od francúzskeho dodávateľa pneumatík - Michelinu, ktorý podobne ako Schumacher po sezóne opúšťa okruhy F1. "Do Suzuky a Brazílie musíme ísť s dôverou v naše pneumatiky. V tejto chvíli Renault a Ferrari predvádzajú veľmi podobné výkony. Každé preteky rozhodujú pneumatiky, a preto dúfam, že Michelin urobí pred poslednými dvoma pretekmi niečo navyše," povedal 25-ročný rodák z Ovieda a pripísal nedeľňajšiu "prehru" práve na účet pneumatík. Problém podľa neho nastal po výmene gúm zo stredne mäkkej zmesi za "obuv" na suchú trať: "Myslel som si, že to bude trvať iba štyri kolá, kým sa pneumatiky zahrejú, ale bolo z toho osem až deväť okruhov a to stačilo na to, aby sa Giancarlo a Michael priblížili."
SITA, AFP,AP