15. októbra 2009

BRATISLAVA 15. októbra (WN/PR) - Produkt Môj domov, ktorý Allianz – SP priniesla na trh v polovici tohto roka, sa stal medzi klientmi mimoriadne obľúbeným. Predstavuje ideálnu kombináciu poistenia domácnosti a poistenia budovy. Nová filozofia produktu vychádza z predpokladu, že klient sám najlepšie pozná, ktoré riziká ohrozujú jeho domov, a preto mu umožní poistiť sa podľa vlastných predstáv. Tí, ktorí si uzatvorili aj poistenie Privát Plus, získali navyše možnosť využiť nadštandardné služby urgentnej pomoci.
Už z názvu vyplýva, že toto poistenie prináša klientovi niečo navyše. Predmetom poistenia je záväzok poisťovateľa poskytnúť, okrem iného, pomoc v prípade poistnej udalosti, akou je technická havária. Teda udalosť u poisteného, v dôsledku ktorej hrozí škoda na jeho majetku vyžadujúca si urgentný zásah odborníka - inštalatéra, plynára, elektrikára, sklenára, alebo zásah zámočníka.
Klientovi s poistením Privat Plus tak stačí požiť niektorú z liniek Modrého telefónu: 0850 122 222, 0917 122 222, 0902 122 222 a poisťovňa okamžite zorganizuje a zabezpečí služby a pomoc. Zmluvy o spolupráci so špecialistami má Allianz – SP uzatvorené v šesťdesiatich dvoch mestách a obciach v rámci celého Slovenska.
Viac informácií na: www.allianzsp.sk