![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
03. júla 2009
Allianz - SP odhaduje škody po povodniach na 1,3 mil. euro
Allianz - Slovenská poisťovňa prijala od pondelka 29. júla do dnešného dňa od svojich klientov viac ako 2 500 hlásení škodových udalostí vzniknutých v súvislosti s povodňami. Odhad celkovej výšky ...
Zdieľať

Na riešenie škôd v najviac postihnutých oblastiach boli výrazne posilnené kapacity pracovníkov poisťovne vykonávajúcich obhliadky. Z celkového počtu škôd bolo do dnešného dňa vybavených viac ako 700 poistných udalostí a klientom bolo poskytnuté poistné plnenie spolu vo výške viac ako 180 000 euro. Prevažná časť ostatných klientov už bola kontaktovaná pracovníkmi poisťovne a informovaná o ďalšom postupe pre efektívne a rýchle vybavenie ich škody.
Odporúčania pre občanov
Nahlásiť poistnú udalosť na miestnom úrade, kde sú k dispozícii tlačivá z poisťovne (ušetria cestu do pobočky poisťovne).
Môžu využiť hlásenie škody na telefónnom čísle 0850 122 222, pracovníci call centra sú klientom k dispozícii sedem dní v týždni od 7. do 21. hodiny.
Škodu je možné nahlásiť aj cez internet www.allianzsp.sk.
Poškodenie z dôvodu záplav vyžaduje v prvom rade vykonať opatrenia pre zabránenie zväčšovaniu rozsahu škody, najmä vyčerpanie vody, čistenie a upratovanie. S týmito činnosťami nie je potrebné čakať do príchodu pracovníka poisťovne.
Z dôvodu preukázania škody odporúča poisťovňa odložiť poškodené a zničené veci, prípadne vyhotoviť fotodokumentáciu alebo videozáznam poškodenia. Po zdokumentovaní môžu občania pracovať na odstraňovaní škôd.
Poistné plnenie poskytne poisťovňa na účet klienta do niekoľkých dní, zvyčajne troch až štyroch.