|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
03. júla 2009
Allianz - SP odhaduje škody po povodniach na 1,3 mil. euro
Allianz - Slovenská poisťovňa prijala od pondelka 29. júla do dnešného dňa od svojich klientov viac ako 2 500 hlásení škodových udalostí vzniknutých v súvislosti s povodňami. Odhad celkovej výšky ...
Zdieľať
Allianz - Slovenská poisťovňa prijala od pondelka 29. júla do dnešného dňa od svojich klientov viac ako 2 500 hlásení škodových udalostí vzniknutých v súvislosti s povodňami. Odhad celkovej výšky týchto škôd je 1,3 mil. euro.
Na riešenie škôd v najviac postihnutých oblastiach boli výrazne posilnené kapacity pracovníkov poisťovne vykonávajúcich obhliadky. Z celkového počtu škôd bolo do dnešného dňa vybavených viac ako 700 poistných udalostí a klientom bolo poskytnuté poistné plnenie spolu vo výške viac ako 180 000 euro. Prevažná časť ostatných klientov už bola kontaktovaná pracovníkmi poisťovne a informovaná o ďalšom postupe pre efektívne a rýchle vybavenie ich škody.
Odporúčania pre občanov
Nahlásiť poistnú udalosť na miestnom úrade, kde sú k dispozícii tlačivá z poisťovne (ušetria cestu do pobočky poisťovne).
Môžu využiť hlásenie škody na telefónnom čísle 0850 122 222, pracovníci call centra sú klientom k dispozícii sedem dní v týždni od 7. do 21. hodiny.
Škodu je možné nahlásiť aj cez internet www.allianzsp.sk.
Poškodenie z dôvodu záplav vyžaduje v prvom rade vykonať opatrenia pre zabránenie zväčšovaniu rozsahu škody, najmä vyčerpanie vody, čistenie a upratovanie. S týmito činnosťami nie je potrebné čakať do príchodu pracovníka poisťovne.
Z dôvodu preukázania škody odporúča poisťovňa odložiť poškodené a zničené veci, prípadne vyhotoviť fotodokumentáciu alebo videozáznam poškodenia. Po zdokumentovaní môžu občania pracovať na odstraňovaní škôd.
Poistné plnenie poskytne poisťovňa na účet klienta do niekoľkých dní, zvyčajne troch až štyroch.
Na riešenie škôd v najviac postihnutých oblastiach boli výrazne posilnené kapacity pracovníkov poisťovne vykonávajúcich obhliadky. Z celkového počtu škôd bolo do dnešného dňa vybavených viac ako 700 poistných udalostí a klientom bolo poskytnuté poistné plnenie spolu vo výške viac ako 180 000 euro. Prevažná časť ostatných klientov už bola kontaktovaná pracovníkmi poisťovne a informovaná o ďalšom postupe pre efektívne a rýchle vybavenie ich škody.
Odporúčania pre občanov
Nahlásiť poistnú udalosť na miestnom úrade, kde sú k dispozícii tlačivá z poisťovne (ušetria cestu do pobočky poisťovne).
Môžu využiť hlásenie škody na telefónnom čísle 0850 122 222, pracovníci call centra sú klientom k dispozícii sedem dní v týždni od 7. do 21. hodiny.
Škodu je možné nahlásiť aj cez internet www.allianzsp.sk.
Poškodenie z dôvodu záplav vyžaduje v prvom rade vykonať opatrenia pre zabránenie zväčšovaniu rozsahu škody, najmä vyčerpanie vody, čistenie a upratovanie. S týmito činnosťami nie je potrebné čakať do príchodu pracovníka poisťovne.
Z dôvodu preukázania škody odporúča poisťovňa odložiť poškodené a zničené veci, prípadne vyhotoviť fotodokumentáciu alebo videozáznam poškodenia. Po zdokumentovaní môžu občania pracovať na odstraňovaní škôd.
Poistné plnenie poskytne poisťovňa na účet klienta do niekoľkých dní, zvyčajne troch až štyroch.