|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
23. januára 2007
Allianz – Slovenská poisťovňa a škody spôsobené víchricou
Allianz – Slovenská poisťovňa do včerajšieho dňa zaevidovala 450 nahlásených poistných udalostí spôsobených víchricou z 19. januára 2007. Výška vzniknutých škôd sa pohybuje od niekoľko ...
Zdieľať
BRATISLAVA 23. januára (WN/PR) - Allianz – Slovenská poisťovňa do včerajšieho dňa zaevidovala 450 nahlásených poistných udalostí spôsobených víchricou z 19. januára 2007. Výška vzniknutých škôd sa pohybuje od niekoľko tisíc korún až po niekoľko stotisíc korún. Najvyššiu škodu poisťovňa predbežne vyčíslila na 1,5 milióna korún.
Najčastejšie škody vznikali na strechách budov. Postihnuté boli najmä strechy rodinných domov, chát, bytových domov a veľkých hál. Najviac postihnutou oblasťou je severná časť Slovenska, najmä okres Poprad. Na juhu Slovenska poisťovňa evidovala najviac hlásených škôd z nitrianskeho kraja a okolia Bratislavy.
Poisťovne môžu pri likvidácii poistných udalostí postupovať len na základe zdokumentovanej príčiny a rozsahu poškodenia. To neznamená, že poškodení nemajú začať s prácami na ich odstraňovaní. Podstatné je zachovať poškodené veci k dispozícii a zároveň vedieť preukázať rozsah poškodenia.
Klienti Allianz – Slovenskej poisťovne môžu využívať jednoduché a rýchle nahlasovanie poistných udalostí prostredníctvom bezplatnej infolinky Allianz Direct 0800 122 222. Aj vďaka takémuto jednoduchému postupu až 61 percent poistných udalostí je v Allianz – Slovenskej poisťovni vyriešených do 20 dní od nahlásenia škody.
„Hľadáme stále nové možnosti ako zlepšiť a uľahčiť celý postup pre klienta. Nahlasovanie poistných udalostí cez infolinku klientom v prvom rade šetrí čas a zrýchľuje celý proces vybavovania. Riešenie poistných udalostí v našej poisťovni patrí medzi najrýchlejšie a najlepšie na Slovensku,“ hovorí Anna Gajdárová z Allianz – Slovenskej poisťovne.
Kontakt:
Oddelenie externej komunikácie
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s.
Dostojevského rad 4
SK-815 74 Bratislava
Telefón: +421.2.596 33 114
Fax: +421.2.596 32 621
lucia.muthova@allianzsp.sk
www.allianzsp.sk
Allianz – Slovenská poisťovňa