|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
29. októbra 2012
Aktivisti poukazujú lacnými šteniatkami na týranie zvierat
Celoslovenská kampaň s názvom Lacné šteniatka má poukázať na veľmi rozšírený jav u nás, ktorým je množenie psov a týranie zvierat. Ako ďalej agentúru SITA informovala šéfka ...
Zdieľať
Celoslovenská kampaň s názvom Lacné šteniatka má poukázať na veľmi rozšírený jav u nás, ktorým je množenie psov a týranie zvierat.
Ako ďalej informovala šéfka občianskeho združenia Majme srdce Magda Fülöpová, hlavnou myšlienkou kampane je pomenovať a poukázať na praktiky ľudí, ktorí za účelom obohatenia sa týrajú zvieratá.
"Tiež chceme zviditeľniť problematiku túlavých zvierat," dodala. Súčasťou kampane je aj prvý slovenský videoklip a skladba s názvom Nestrácajme hodnoty, v ktorom sa podľa jej slov hlavní aktéri spojili, aby sa stali hlasom tých, čo hovoriť nevedia. Celoslovenskú kampaň Lacné šteniatka pripravilo občianske združenie Majme srdce v spolupráci so združeniami Pes v núdzi a Psia duša.
Charitatívne akcie podobného zamerania často podľa Fülöpovej podporujú známe tváre, umelci a osobnosti. V tejto kampani sa spojili DNA, Šegi 100 a Mišo Biely, aby skladbou Nestrácajme hodnoty oslovili ľudí v menej dobrej veci.
"Chceli sme podporiť dobrú vec, keďže sme aj sami zapojení do tejto problematiky. Chceli sme, aby sa s ňou oboznámilo čo najviac ľudí a keďže muzikou na to máme dosah, nahrali sme túto pesničku," informoval raper DNA. Pod vznik skladby s názvom Nestrácajme hodnoty sa podpísal aj producent G-bod a gitarista Milan Medek.
Ako ďalej informovala šéfka občianskeho združenia Majme srdce Magda Fülöpová, hlavnou myšlienkou kampane je pomenovať a poukázať na praktiky ľudí, ktorí za účelom obohatenia sa týrajú zvieratá.
"Tiež chceme zviditeľniť problematiku túlavých zvierat," dodala. Súčasťou kampane je aj prvý slovenský videoklip a skladba s názvom Nestrácajme hodnoty, v ktorom sa podľa jej slov hlavní aktéri spojili, aby sa stali hlasom tých, čo hovoriť nevedia. Celoslovenskú kampaň Lacné šteniatka pripravilo občianske združenie Majme srdce v spolupráci so združeniami Pes v núdzi a Psia duša.
Charitatívne akcie podobného zamerania často podľa Fülöpovej podporujú známe tváre, umelci a osobnosti. V tejto kampani sa spojili DNA, Šegi 100 a Mišo Biely, aby skladbou Nestrácajme hodnoty oslovili ľudí v menej dobrej veci.
"Chceli sme podporiť dobrú vec, keďže sme aj sami zapojení do tejto problematiky. Chceli sme, aby sa s ňou oboznámilo čo najviac ľudí a keďže muzikou na to máme dosah, nahrali sme túto pesničku," informoval raper DNA. Pod vznik skladby s názvom Nestrácajme hodnoty sa podpísal aj producent G-bod a gitarista Milan Medek.