Dušan Káčer Foto: Excellent TrainingBratislava 31. augusta (OTS) - Budovanie zamestnávateľskej značky je dôležitým faktorom pre efektívny nábor a udržanie kvalitných zamestnancov vo firmách.
Na otázky ako čo najefektívnejšie postupovať pri zavádzaní EB marketingu odpovie Senior konzultant spoločnosti Excellent Training Dušan Káčer.
Čo je Employer Branding a prečo ho potrebujeme?
Je to profesionálna marketingová komunikácia zameraná na oslovovanie vhodných kandidátov na jednotlivé pracovné pozície a udržanie zamestnancov v pracovnom procese.
Jeho nutnosť vyplýva z toho, že dnes už nestojí otázka či sa zamestnám, ale u koho sa zamestnám. Ľudia preferujú značky už aj pri zamestnaní a zmene zamestnania.
Aký je prvý krok pre realizáciu Employer Brandingu?
Prieskum vnímania zamestnávateľskej značky.
Prečo je potrebné mať prieskum a akú metódu prieskumu zvoliť?
Jedine kvalitný prieskum Vám ukáže ako ste na tom ako zamestnávateľská značka. Kvalitný prieskum = Správny marketing mix
Výber je vždy na Vás, no my odporúčame Colormind s použitím CWAT. Ide o jednoduchú metódu, pri ktorej odpovedáte na otázky výberom 3 farieb.
CWAT – Colour – Word Association TechniqueFarebno – slovná asociačná technika Foto: Excellent Training
CWAT – Colour – Word Association Technique
Farebno – slovná asociačná technika
Prečo použiť CWAT?
• Presná diagnostika na úrovni podvedomej asociácie (bypass racionálneho myslenia)
• Predpovedá trendy
• Nastavenie na základe individuálnych potrieb
• Časová nenáročnosť pre respondentov
• On-line prostredie
• Rýchle vyhodnotenie
• Zrozumiteľnosť výsledkov
• Finančná dostupnosť
Čo môžete od prieskumu očakávať, ako aj modelový prieskum nájdete TU.
Viac nielen o Employer Brandingu , ale aj o získavaní pracovnej sily sa dozviete už 29. Septembra 2016 na
Prvej regionálnej konferencii najvýznamnejších zamestnávateľov regiónu Nitra!
Pre viac info píšte na
semancova@ext.sk
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR